Kopterit.net
Tekniikka => Radio-ohjaimet, servot, gyrot ja lisävarusteet => Aiheen aloitti: rane78 - 21 Lokakuu, 2011, 14:59:56
-
Tämmöstäki pukkaa maailmalta.
http://www.fast-lad.co.uk/store/thunder_tiger_axis_digital_flybarless_unit_tt8085-p-16725.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/thunder_tiger_axis_digital_flybarless_unit_tt8085-p-16725.html)
-
Tuosta on aika paljon kirjoiteltu HF:llä Henseleit threadissä:)
Positiivista palautetta tuo on saanut paljon ja esim. EdvardR on todennut sen toimivan nopeassa lennossa jopa paremmin, kuin VBar 5.2! :)
-
Tuosta on aika paljon kirjoiteltu HF:llä Henseleit threadissä:)
Positiivista palautetta tuo on saanut paljon ja esim. EdvardR on todennut sen toimivan nopeassa lennossa jopa paremmin, kuin VBar 5.2! :)
Kukkua! Mikään ei toimi paremmin kuin Vbar 5.2 ;).
-
Juu, ihan kiva purkki.
Mulla on tuo miniProtosissa kiinni.
Kosketusliuska on aluksi vähän hassun tuntuinen, mutta kun siihen tottuu, säätöjen tekeminen on helppoa.
Näyttö ja tuo kosketusliuska on paljon parempi systeemi kuin näyttö ja ruuvarilla tökittävät napit - tai pari riviä ledejä ja painonappi.
Fyysisesti tuo on vähän isompi kuin microbeast. Ei paljoa, mutta kuitenkin sen verran ettei se mahdu miniProtosin rungon väliin sopivan löysästi.
Eipä tuo mitään haitannut, jätin vähän ulkopuolelle.
Manuaalissa on kyllä vähän toivomisen varaa.
Muuten setuppi olis valmis, mutta mulle ei kertakaikkiaan mene jakeluun miten cyclic- kulmat säädetään.
Swash- menussa on pit, ail ja ele- valikot.
Pitch, eli lapakulmien säätö toimii kuten muissakin purkeissa: Tikku ylös tai alas -> katsoo paljonko kulmaa irtoaa. Sitten säädetään sitä arvoa kunnes kulmat on halutut.
Ail- ja ele ei toimi samalla tavalla. Swash- menun arvot ilmeisesti määrittää liikenopeuksia eikä sitä, paljonko swash pääsee kallistumaan mihinkin suuntaan.
Tuo kallistumisen määrä tarttis saada jostain säädettyä. En varmaan tarvi kulmia +-13 astetta ail ja ele- suuntiin.. Vähempiki piisais. Eikä ees servot bindais.
Servoista tulikin mieleen. Tälle halpispurkille ei sitten kelpaa kaikki halpis-peräservot.
Emax es9257:n kanssa kävi niin että aina kun laittoi virrat päälle, servo ajoi laitaan. Siis ihan mekaaniselle rajalle ja jäi siihen jumittamaan kunnes GT5 oli käynnistynyt.
Kun GT5 oli käynnistynyt, perälle säädetyt liikealueet, keskikohta yms. toimi normaalisti.
TT:n mukaan tuo liittyy jotenkin halpisservojen signaalinkäsittelyyn. Eli käytä kalliimpaa merkkiservoa. Futten 9257:lla ongelmaa ei ole.
Hassua sinänsä, miniVbar, microbeast ja CGY750 toimii ihan hyvin tolla emaxin halpisservolla, mutta tälle halpispurkille ei halpis-peräservot kelpaa.
Halpis-nuppiservojen kanssa moista ongelmaa ei kuulemma ole.
Toistaiseksi ainoa näkemäni käyttäjän kokemus löytyy tuolta: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=343454 (http://www.helifreak.com/showthread.php?t=343454)
Tuntuu tykkäävän.
-
tukeekos tää Sbus vastaria? en ainakkaa huomannu pikaseen mainintaa missään..
-
Tässä sitaatti Ladin myyntipuheesta "the G-T5 is also applicable to many different receivers such as conventional PPM, Spektrum and Futaba S-bus receivers!"
-
tukeekos tää Sbus vastaria? en ainakkaa huomannu pikaseen mainintaa missään..
Vilkaseppa läpi noi Fast-Ladin esittelyvideot. Aika hyvää infoa niissäkin :)
-
Tässä sitaatti Ladin myyntipuheesta "the G-T5 is also applicable to many different receivers such as conventional PPM, Spektrum and Futaba S-bus receivers!"
katos puusilmää! :D
tiä vaik laittas tän sit 250:seen alignin 3GX:n sijasta...
-
taitaa olla samalta pöydältä ac3x ja tää gt5...Kun volyymi ratkasee, myytkö yhden 500eur purkin vai 20kpl 170eur
-
Tehneet uuden manuaalin.. http://mms.tiger.tw/upload/2011-12/201112138799.pdf (http://mms.tiger.tw/upload/2011-12/201112138799.pdf)
Täytyypä koittaa asentaa tuo purkki uudelleen johonki kopuun.
-
onkos kertyny tästä lisää kokemuksia??tohtisitteko 700 kokoseen kopteriin laittaa tätä?
-
Mulla tuo purkki on ollu vai Protoseissa (mini ja iso) mutta maailmalla lennättävät sitä TDR:n ja muidenkin isojen kopujen kyydissä.