Kopterit.net
Kuvagalleria => MyFleet => Aiheen aloitti: 338federal - 12 Tammikuu, 2012, 00:21:03
-
Tässä Align 450 sport flymentorilla. Tasapainotus meneillään.
-
Täytyy laitaa kuva minun 600. Olen katellu hobbykingiltä yö lapoja ja valot koppuun. Ms composit lavat? Eilen laitoin radixit että näkyy talvisäässä paremmin. Sen näkee kun testailee.
-
Kyllähän porukka maailmalla käyttää MS compositin lapoja. Ei pitäisi olla mitään vikaa. :) Itsekkin himottaisi laittaa X7 yö kuntoon, mutta on vaan niin suolaisen hintaisia nuo lavat!
-
Ei HKlla ollu kotona. Tuli vaan tilattua 10m ledii. Sinistä menee oikeaan autoon kans. Lavat tulee olemaan Torsion Fastladiltä. Eiköhän ne kelpaa testailla.
-
Nyt tulee 600 alluun upgrade osia. Performance boosterii ja tail m0.6 + vaikka mitä. Onhan allu saanu uudet hv mks servot ja 2s toimii koko elektroniikka. Kohta pääsee taas testaan matalia nuppi kieroksia 690 lavoilla.
-
Nyt on Vbar silverline 600 rexiin. En tiedä koska alkais poistaan beastxää.
-
Onko sun BeastX mallia AR7200BX? Jos näin on, niin ostan mielellään pois, jos se jää turhaksi silver linen myötä.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Ei kun normi beastx. Nyt on silverline 600. Onhan siinä säätöjä ja ei osaa eikä tiedä puolikkaan mitä voi säätä. Nyt on enemmän jengaa perässä ja aika siisti upgrade KDE.
-
Nyt tuli rexi 700 taloon. Nyt on kalustoo millä pörrätä. Siitä joku päivä tulee jatkettu versio.
-
Nyt tuli rexi 700 taloon. Nyt on kalustoo millä pörrätä. Siitä joku päivä tulee jatkettu versio.
Juu, ja pienemmästä päästä on taas aloitettu särkeminen. ;D
-
Juu, ja pienemmästä päästä on taas aloitettu särkeminen. ;D
Niinhän siinä kävi. Kohta on pikku proo taas iskussa.
-
Nyt on kaikki böördit isku kunnossa. Sportissa vaan ei o vbarii. Jos ostais sen radion yhdellä vbar gyrolla. Kuulemma aika hyvä se 6.0 softa. Radio kans aivan jees.
-
Nyt tuli MKS X8 700 rexiin. Eiköhän ne nyt jaksaa 800 sab lapoja vääntää. Tuli muuta hilpettä 700 m.m uusi perän hubi missä on täys paksu axeli. Slant autorotaatio ratasta plus muuta. Eiku skruvamaan.
-
Nyt tuli 480 sportiin villi ääni ja evä alkoi täristä. No perä näyttää OK, remi OK, no nuppi ajajaj taitaa lukiteet päästäny lepatus axelista. Huhu jos olis lapa lähteny minne nyt olis lähteny. On se hyvä joskus katsoa läpi. Puhdistus ja uuta lukitetta.
-
Tässä se on 200 kosmik. Tulee siihen oma tuuletin.
-
Ei ole paketoimiseen ainakaan katteita tuhlattu :)
-
Hyvin on pakattu. Siisti pieni tuuletin. Katsotaan minne minä sen kosmikin laitan. Jos illalla juottas Scorpin johdot oikeisiin kosmik liitimiin.
-
Näyttää että kylkeen joutuu laitaan kosmikin. Onko kukaan muu laitanu reksiin tällasta kontronik kosmik 160-200?
-
Sain vinkkejä freakin pojilta. Gyro hylly pois ja sensori sisään missä vastarin paikka on. Yks puoli mulla tyhjä. Mulla on se cool versio niin katsotaan jos mahtuu.
-
Tässä mietin että miten noi pannun piuhat saa laitaa? Noi on ruuvilla kiinni niin ne voi vaikka lyhentää? Tässä kuva nopari ei mahduu muualle.
-
Ei mahdu koppa paikoilleen. Joutuu jonku noista cool pinnoista katkoon ja muokkaan sopivaksi. Pari edestä ja ne jotka on laidalla niin silloin ehkä mahtuu. Dremelöintii illalla. Fläkti ei mahdu millään. Minä en ehkä tarvi kun en lennä kovaa 3D lentoo. Toi pannu on kyllä aika suuri. Juuri ja juuri mahtu.
-
Tee koppaan tuuletusaukot niin ei tarvitse siiliä nyrhiä? ja samalla tuulettuu noparikin paremmin.
-
Ei mahdu koppa paikoilleen. Joutuu jonku noista cool pinnoista katkoon ja muokkaan sopivaksi. Pari edestä ja ne jotka on laidalla niin silloin ehkä mahtuu. Dremelöintii illalla. Fläkti ei mahdu millään. Minä en ehkä tarvi kun en lennä kovaa 3D lentoo. Toi pannu on kyllä aika suuri. Juuri ja juuri mahtu.
Tareqillakin kopassa reikä noparia varten ;)
-
Yltääkö mosasta johdot eskille asti?
Jos yltää niin katkaiset keltaset johdot liittimen juuresta ja poraat 2.5mm metalliterällä sisällä olevan kuparin veke.
Saat liittimet mosalle
-
Hommaa tuollainen seuraavaksi. https://www.youtube.com/watch?v=ALHvZjXNO2g (https://www.youtube.com/watch?v=ALHvZjXNO2g)
-
Olishan toi nätti. Ei taida minun rahat riittää. Nyt ollaan kuiten 700 hyvällä mallin. Uudet servot paikoillaan ja uutta setuppii tekemässa. Omaa 700E koppa ei mee mutta 700DFC koppa käy. Otin pikkasen siilii dremelillä ja pannun johdot lyhensin noin 10cm. Progdisc on tulossa ja uus peräservo vaikka ei toi vanha rikki ollu. Pääaxelin laakeri oli niin sökö että aiheutti kovan tärinän ja gyro meni sekaisin.
Mulla on koppu tehny sitä viglivigli ääntä ja päälapoja ravistellu. Tietenki kuin tommoinen laakeri joka hakkaa kuin mikä. Ehkä tiistaina testi lennot scorpin pannulla ja kosmik 200 noparilla. Kaikki koput tulee mukaan oulun leirille 4kpl. Otan nyt pikkasen leetii lento hommista. Kun saan 700 toimiin. Sitten vasta leirillä lennetään.
-
Tässä kuva kun dremelli on syöny kosmikkii.
-
Nyt on nuppi servot säädössä. Paremmat säädöt kuin allun omilla servoilla. Nyt on enemmän noita servo armeja ja sai hyvät keskipisteet. Ei menny monta trimmii vbarissa. X8 peräservo tulee ens viikolla ja progdisc. Saa muutaa becin jännitettä 8.4V tai minne se nyt meni. Eiköhän tuosta vielä lentävä koppu tule. Jännä tehdä eka lennot ja testailla että onko tossa pannussa tehoo. Vai tekeekö että böööööö.
-
Nyt saa kosmik ilmaa ja mahtuu. Ei tullu tehdas tekemät reijät mutta saa kelvata.
-
Hyvä siitä tuli ;D
-
Uuten koppaan vähäsen tarkemmat. Tää oli testi koppa että pääse lentään.
-
Jos joka tapauksessa teet koppaan pulunreikiä :) nii miks riipasit siilestä piikkiä mäkeen?
-
Ei ymmärrä ei :D
Sulake vielä kiinni niin valmista on
-
Jos joka tapauksessa teet koppaan pulunreikiä :) nii miks riipasit siilestä piikkiä mäkeen?
Meinasin että ei tarvi ottaa kopasta mitään mutta perskule se ottaa kiinni karvan verran. Nyt siili on kopan sisällä ja ehkä jotain komea alu verkkoo jostain.
-
Siinä se on. Testi lennot on tehty. Scorpin pannu äntää aivan erilailla kun allun pannu. En o menoo testanu mutta ehkä helicampoulussa eka kunnon testit. Tässä kuva
-
Tässä ajan kuluksi katselin 700 torque tuubin laakerit. Olihan ne aivan hyvät mutta perästä on tullu joku humina mutta hyvin se on pärissy. Onkohan noi laakerit oikeissa paikkaa? Minusta ne on hanurista. En o itte kasanu tätä kun ostin sen second hand eli käytetty.
-
Tuon (http://www.uadrones.net/civilian/research/acrobat/101201.pdf) mukaan 26-13keskikohta13-26 olisi laakereiden paikat. Tuo ei ainakaan ole niin.
-
Manuaalissa kerrotaan tarkat paikat. Nuo on ihan miten sattuu.
-
Mikäli toi humina muistuttaa sirkkelin terän ääntä on syytä olla huolissaan.
Se ääni tulee siitä kun perälavat värähtelee.
Tällöin lavanpitimen kiinni pitävän pultin prikat ovat menneet kupille eli antaneet periiksi. Oikei uusimmilla osilla kasatussa perälavanpitimessä ei ole juurikaan välystä.
Tähän on olemassa päivitys osa jossa pn paksumpi prikka.
Samatan surilla kierroksilla täytyy käyttää sopivia perälapoja. Railit, Edget ja Allun uudet nyttäis pelaavan. Tai ainakin itsellä on pelannu. Näistä Allun uudet tuntuis parhailta.
Tosin tätä ongelmaa ei pitäisi olla vanhoilla peränvälitylsillä nja/tai pienillä kierroksilla. Ongelma ilmaantui 700DFC:n nopeammalla perän välityksilla ja n. 2000rpm ja yli nuppikiekoilla.
Asiasta on paljon juttuua HF:n keskusteluissa.
-
Mulla on nupin jengat tällä hetkellä vaan 1600-2000 tienoilla. Ruoka tunilla testaan uudella tubilla missä on melkein ohjekirjan mukaan laakerit. Laitoin ne että ei o samat mitat laakereiden välit.
-
Mulla on nupin jengat tällä hetkellä vaan 1600-2000 tienoilla. Ruoka tunilla testaan uudella tubilla missä on melkein ohjekirjan mukaan laakerit. Laitoin ne että ei o samat mitat laakereiden välit.
onhan laakerit liimattu kiinni tt putkeen.
-
Juu on limattu uudessa ja oli tossa vanhassa kans liimattu. Meinasin irottaa laakerit mutta oli niin myöhä.
-
Nyt oli jees koppu. Ei näkyviä viboja. Illalla katsoa vbar loggii mitä se näyttää. Nyt vaan perän stop gainit kohilleen. Pannussa tuntuu olevan voimaa. Sen mitä minä tarvin. Ehkä jopa liikkaa.
-
Nyt mahtuu 700 ja 600 päälekkäin pikku honda civiciin. Ehkä tolppia joutuu lyhentään. Juuri ja juuri mahtuu.
-
Nyt se on valmis. Kuiten kaks isoo koppu päälekkäin.
-
Olis menny pienempäänkin tilaan :)
-
Olis varmaan. Nyt kuiten ulos ja lentoon. Kun vain muistaa lipot ladata. Kotona löyty jotain jäämä puuta. Vanhaa sängyn ripoja vai mitä ne nyt on suomen kiellellä.
-
Nyt on 800 streivat. Slant autorotaatio hammastus. Ehkä se antaa enempi jengaa perää. En muista mikä siinä oli se gear ratio. 800 koppa joka ei ihan mahtunu kuin halusin. Testaan kuiten miten se näkyy tolla vähänniinkö 450 domin näköö.
-
Nyt allu 700E V2 saanut 813 edget. Perässä 115 edge.
-
Sehä o melkein jo kopterin kokonen :)
-
Noi edget on pikkasen pidemmät kuin sabin lavat mutta leveät. Ehkä huomenna tai tänään testailla miten toimii. Mekaanista gainii olen perään laitanut että saa nähä alkaako perä pitään. Jos ei niin 1700 ja ylös jengat niin hyä on. Mitenkäs muilla on noi lapa kulmat näissä 1,8m vehkeissä? Mulla on nyt 12. tai 12,5.
-
+-15°
-
+-15°
aivan liikaa. federalilla on vieläpä ollu perän kanssa ongelmia. sanoisin että maksimissaan +-13.5 ja sen jälkeen ei normitikuttaja saa enää mitään lisäarvoa perä vaan huononee.
itse neuvoisin laittamaan sen +-12 mikä onkin jo ja vasta sitte ku tietää mitä todella haluaa ja osaa käsitellä pitchiä niin ettei perä petä ni laittaa lisää.
-
Kysyi että paljon muilla. Mä vastasin :)
Perässä mulla on 130mm.
-
Jep saa osvittaa millä muut lentelöö. Testaan tässä joku päivä vaikka 11.5 kulmilla miltä tuntuu lentää.
-
813 lavat, +-12
-
Nyt tuli upgrade osia. Ehkä voi lentää +-12 ja 900 jengaa nupissa.
-
Nyt vaan lavat puuttuu.
-
Oli kahdet parit edge 105mm. No perskule nehän oli puntarin mukaan aika jees painossa. Huomenna tai jos finska aikaa katsoo niin tänään ruoka tunnilla testi lejunta.
-
Kopterin painopiste muuttuu. Ootko tarkistanut?
-
En o vielä. Ja en olis kyllä hoksanutkaan. On ollu pikkasen etu painossa kun on toi iso 800 koppa. Ehkä se on nyt tasapainossa
-
Testi lento tehty. Nyt on perässä pitoo. Jos nyt perä pettää niin roskiin menee allu
-
Toivotaan ettei perä petä. Eihän sulle jää sitten Allun poiston jälkeen kun kaks Bladee ;D ;D ;D
Ps. Onko videoo testistä?
-
En ehtiny kun oli vaan 25 min ruoka tuntii jäljellä. Huomenna videoo ja ehkä 450kv scorpilla.
-
Testi lento tehty. Nyt on perässä pitoo. Jos nyt perä pettää niin roskiin menee allu
10€ tarjottu niin ei tartte maksaa jäte maksua! :)
-
Nyt oli kyllä koppu makee. Ei tarvi matti maksaa jätemaksuu
-
Mistä sä hankit ton perän?
-
Nyt oli kyllä koppu makee. Ei tarvi matti maksaa jätemaksuu
Harmi olisin niin mielelläni lunastanut jätemaksun hinnalla.
No parempi kumminkin että on OK!
-
Mistä sä hankit ton perän?
Täältä http://www.rc-tek.com/store/i2rc-ultra-high-end-products-c57.html (http://www.rc-tek.com/store/i2rc-ultra-high-end-products-c57.html)
-
Nyt mennän 800 allu 1000 nuppi jengalla. 890 oli aika löysät kun koppu painaa liikaa. Ehkä toimis jollain kevyemmällä 12s lipolla. Jos vaikka testais jonku 3000mah 12s leirillä. Mutta 1000 jengalla se lentää kuin unelma. Kolmi lapanen perä on ihan jees homma.
-
Koppu huone pikku hiljaa nousee. Ehkä mahtuu pari autoo.
-
Koppu huone pikku hiljaa nousee. Ehkä mahtuu pari autoo.
Sun tarvii pitää vaihtaa vauhtia rakentamisessa siellähän tulee kohta lunta.
-
No joo. Noi seinät tehtiin 4 tunnissa. Ens sunnuntaina on jo peltikatto päällä. Tähtään siihen.
-
Jep. Peltikatto on jo uuden tallin päällä. Räystäs lautaa ja jotain reuna peltii niin ulkovuori on pulkassa. Tietty sade rännit täytyy laittaa. Sitten alkaa eristäminen ja koppu huoneen teko. Tuli pari neliöö lisää kun väliseinä tulee kattotoolin alle. Eli 3.6x6m koppu tilaa. Ehkä mahtuu jotain muutakin.
-
Tässä 800 peräputki. Jos jollain sais leirille yö kopun.
-
Ei mikään komistus mutta paremmi ehkä näkyy kuin ilman lightstringii.
-
Oliko sulla tässä ne yölavatkin? Sulla jää leirillä nukkumiset kokonaan välistä kun joudut yötä päivää lennättämään :)
-
Niissä lavoissa on muuten paras sit näkyy suomen lippu ja kopterit.netin logo :)
-
On lavat ja jotain kuvia on. Se kopunetin logo olis kiva. Suomen lippu kyllä onnistuu. Jos illalla sais jotaki kuvia väsättyä.
-
Voihan herran pieksut. Yks vihree koppu 700 tulee lauantaina taloon. Mikähän se voi olla? Kosmik 200 ja joku scorppi pannuksi. Vbar silverline hoitaa servot. Servoina jotku futaban romut ja perälle mks 760 nain aluks.
Jokunen lentokone jäi vielä.
-
Tässä on koppujen uusi velipoika. Pannuks tulee scorppi 4530 510kv. Nopari kosmik 200 cool ja miten sen saan mahtuun? Se jää nähtäväksi. Gyrona toimii vbar mutta mikä neo tai silver. Servot nupissa on futaba hv romut mutta saa kelvata näin aluks. Perälle tulee mks 760 mikä ei o hv niin siten mennään 6.0v. Tässä on pikkasen infoo. Hps 2 tai 3 joskus ja sitten matalammat jengat. Nyt joutuu meneen 2000+- jotain.
-
Meinasitko, että futaban hv-romut eivät ole riittävän hyvät? ;)
-
Minun lento taidoille kelpaa nää futabat.
-
Minun lento taidoille kelpaa nää futabat.
Uskoisin että eiköhän noilla kuka tahansa pysty lentään, jos kerran isot allutkin toimii hard 3D:ssä.
-
Katsoin paremmin mitkä servot on paikoillaan. Jotku s9351. 6v ja vääntöö 13kg jotain. No mennään niilä sitten. Hyä homma ei tarvi mennä heti hv puolelle kun perää hoitaa mks760. Saa sen varmaan leijuun noila.
-
Nyt on 800 neo gyro. Ei mikään arvo oo sama kuin silverissä. Testaillaan ja katsotaan mitä tekee. Tuleeko silveri takaisin ja neo tonne hyllylle koristeeks. Perä ei pitäny yhtään 750 jengalla. Nostin 80 prossaan ja sain noin jengat 850. Nyt alko perä pitään. Taidan tehdä 800 vaan 7s koneen. Aika overkill olla kosmik nopari ja 4530 scorppi. Tietty jos bank 2 ja 3 laittas 12s säädöille. Pelkästään bank 1 olis 7s bankki. Ton vihreen tekis kovemman jengan kopperiksi.
-
miten meinasit hoitaa nupin lepatuksen jos haluat lentää sekä alle 1000rpm että kovilla kierroksilla. taitaa olla aika turha vaiva.
-
Hyvin toimii minun lennoille. Tosi stabili oli 750 mutta perä ei jaksanu pitää. 850 alkoi perä pitään tosi hyvin. Kuiten pitch pumpissa. Olen lentäny 1800 jengalla ja sekin toimii. On pehmeät kumit nupissa ja ei o dfc. Toi 1800 on minulle aivan turhan kovat jengat 1600-1700 olis maksimit tässä vanhassa allussa. Goblinilla saa sitten ottaa ja lennellä kovimilla jengoila. Hps3 nuppi on osto napilla mutta kesäks ehkä uskaltaa painaa. Jos 1800 olis ne maksimit goblinissa. Sen näkee sitte. Nyt testaan 1700-2100 välillä.
-
Tässä on ne jotka on lento kunnossa. Gobbelo on kohta. Ei ihan valmis vielä.
-
Eipä oikeen sotketa tota video kuva ketjuu. Nyt päätin että hps2 tulee pikapuolin. Yölapoja on 2 lapaseen. Se on se syy. Kolmi lapa joskus.
-
No perskule hps2 tilaus nappi painettin. Nyt saa goblinilla omat rennot jengat. 1400-1600-1800 olis nyt laskelmissa.
-
Tänään tulee toi hps2. Illalla katsoa setuppi läpi ja jos mennään medium kumeila leparissa. En mee yli 2000rpm kun se ei oikein vielä sovi mulle. Vanha ukko niin reaktio on se mikä on eli huono.
-
Voihan sitä ihan rauhallisesti lentää vaikka olis enemmänki jenkaa, säätää sieltä gyrosta koneen rauhalliseks.
-
Vaikka en ihan ylitse ampuvasta low rpm:stä tykkääkkään. Niin kierroksilla saa tuotua kevyeen kopteriin mukavasti massan tuntua/hitautta, mitä gyron asetuksilla ei saa tehtyä. Se taas kuka siitä ominaisuudesta tykkää niin on eri juttu. Ite tykkään, että kopterissa on tietty massanhiatus.
E: federalhan nyt on tietenkin ihan eri asia, koska on vimotten päälle LOW RPM miäs :D
-
Onkos tää toi lääke tolle goblinille? Tässä kuva ja yölennot alkaa. Kuiten lavat tulee olemaan edgen yölavat.
-
Huhu kello on vaikka mitä mutta on hps2 nyt testii vaille. Saa lukiteet kuivua rauhassa. On poka järeä toi nuppi. Prikat on paksuu ja leparin pultti isompi kun allun pultit.
-
Montakos allun pulttia olet saanut rikki?
-
En yhtään. Kyllä alukin kestää mutta tää hps oli kyllä eri maata. Jos noi menee poikki niin oho.
-
vaan Gaui X7 leparin olen vääntäny lentämällä kieroksi. niissä vääntyi myös ne alkujaan liian ohuet prikat ihan kupeiksi :D
-
Montakos allun pulttia olet saanut rikki?
Onhan G aivan eri maata. Olis kiva nährä 700 allu ja 2600 rpm. Ehkä kestää mutta nää G on kyllä tehty turbo jätkille. Minä joka pörrään maks jengat 2000 melkein koppu kuin koppu niin pulttit kyllä kestää. En o mikään turbo karate miäs.
-
Turakkihan ajeli 700 allulla 2700rpm nupissa :D kesti se ainaki hetkellisesti :D
-
Uus pikku böördi on kasauksessa. Hyä retki koppu. 450L ehkä jää eläkelle.
-
On se hiano!
-
On se iso 500. Koppa melkein yhtä iso kuin vanhassa G700.
-
Nyt se olis maiden lento G500. Mitkä olis hyät testi jengat G500? Tässä kuva iso ja pikkuveli.
-
Mun G500:ssa oli 2000 nousu/lasku ja 2450 taivaalla. Jotain tuolta main siis.
-
Se oli kyllä rento koppu. 2000 2400 2600 testaa näillä miten menee. Tässä pari kuvaa kelejä odotellessa.
-
Nyt on 380 goblin tullu taloon. Allut vaihtuu italianoiks. Jos sais ens viikon lopulle lento kuntoon. Olis lento näyttely övertorneån cruisingissa.
-
Pikku huoltoo olis g700. Vaihtaa noi rattaat. On se aika sluut loppu.
-
Pikku huoltoo olis g700. Vaihtaa noi rattaat. On se aika sluut loppu.
Paljonko lennetty?
-
Noin 240 lentoo eika mitään huoltoo.
-
Mää on rento miäs. Leijutusta vaan.
-
Nyt on uudet hampaat g700. Ei ollu paljosta enää seconadary shaftin pinionin jesuspultti ehjää. Aloin ottamaan irti niin oho naps poikki. Joku hullu lento niin olis käyny huonosti. Noh nyt taas rentoo lentoo.
-
Nyt on komee boomi ja koppa tulossa G500S. Aika gay värit mutta meisähän asuu pikku gay jokaisessa 😆
-
Meidän tyttö on jo päättäny että se haluaa mustan kopterin :)
-
700KSE Goblin hehe
-
Joo sillä on kallis maku
-
Nyt tuli komee koppu. Alkoi 8 vuotias tytärtä kiinnostaan koppu.
-
Onko ihan oikeita timantteja kopassa ?
-
Onko ihan oikeita timantteja kopassa ?
Oliski. Taitaa olla muovi timantteja. Vois vaihtaa oikeisiin. Tareq gay pink sparkle edition.
-
Miehekäs :)
-
Nyt on parrassa pikkasen värii sen mitä nyt pystyy värjätä.
-
Oha toi ny miehekäs ;D
-
Tosimiehet pistää pinkkiä 8)
-
Hieno. Voisit hyvinkin ehdottaa SAB:ille tuota malliksi Tareq Gay Editioniksi... ;D
-
Sillä varmaan on jo ja lukee.
-
Nyt laittaa toi jatko G500S. Switchlavat tuli eilen ja ehkä huomenna testailla miltä tuntuu. Onhan ne 523. Katsoa jos joutuu isomman pannun laittaa. Pyro tai scorppi. Pyrossa on se vihellys aika kova mutta eipä se haittaa. Vois KDE pannuu katella myös. Mulla on niin rentoo tä lento että tuskin tarvin enempää tehoo.
KSE 380 olis pitäny tulla eilen mutta posti tänne persmäkeen ei aina tule joka päivä.
-
Itseasiassa noi KDE:t on melko tehokkaita.
-
Niin olen kuullut noista kde pannuista. Ei varmaan huonot ole. Onhan niiläki aika kova hinta. Noh nyt on jatko G500S valmis. Pinkkii värii pikkasen evään ja landareihin.
-
Nyt on gobbelossa jatko ja switchin lavat. Testi lentoo tässä kun ehtii. On noi switchit paljon leveemät kuin sabin omat. Kun sais kse 380 noi switchit.
-
Nyt on kse 380 kasauksen alla. Yks huono homma. DFC nuppi. Ei hemmetti. Noh millä jengoila toi pörrää sitten?
-
Sehän riippuu siitä mitä hakee. 3000 rpm se on jo aika vikkelä. kyllä se varmaan lentää 2600 rpm. 2800 kierroksilla olen lentänyt, mutta sitten se menee jo terävistä stopeista vähän "läpi"
-
3500rpm on hyvä, kysykää vaikka Tohtorilta :D
-
3500rpm on hyvä, kysykää vaikka Tohtorilta :D
Itse asiassa se on, jos vaan collective managment on hallussa. Muuten saattaa akku loppua alta 2 min :D
Itse lennän yleensä 3000-3300 rpm.
-
Nyt on kse 380 kasauksen alla. Yks huono homma. DFC nuppi. Ei hemmetti. Noh millä jengoila toi pörrää sitten?
Niin tuossahan on se nuppi ihan jäykkä, eli lepatuksen puolesta ei DFC ole haitaksi. Kolmilapanupissa muutenkin lepatuksen tarve on minimaalinen verrattuna 2-lapaseen. Eli eiköhän se sen puolesta mene matalillakin kierroksilla :)
-
Tässä se on. Testii vaille. Niin se rescue kalibroida vielä.
-
Suosittelen zeal lapoja. Ero on iso noihin orkkiksiin jotka ei oo kovin hyvät. Tosin lentäähän noillakin.
-
Nää tuli mukana. Että toiset lavat on harkinnassa. Tuli testattua toi kse. Vain leijutusta. Huomenna alkaa hakeen gainit ja rate. Kuiten leijuu.
-
Nyt on nuppi gainit aika hyvät. Jengaa on 2600-2900-3200. Lisää ketteryyttä pitäis saada. Aina sama hakeminen mistä sen löytää vbc. Vai onko tää 3 lapa vain jäykempi. Minun lennoille pitäs kyllä jostain saada riitäämään.
-
Nyt on nuppi gainit aika hyvät. Jengaa on 2600-2900-3200. Lisää ketteryyttä pitäis saada. Aina sama hakeminen mistä sen löytää vbc. Vai onko tää 3 lapa vain jäykempi. Minun lennoille pitäs kyllä jostain saada riitäämään.
Ruuvaat agilityä lisää.
-
Minkä niminen se on se agility? Onko sen nimi nyt rate+. Sitä olen nostanu nyt 100. Huomenna testailla nostaa sitä.
-
Kyllä se ainakin mulla on Main rotor valikossa ihan Agility nimellä. Mulla näytti olevan 103
-
Muuttuu Rate+:ksi jos on Overdrive app käytössä. http://www.vstabi.info/en/node/2057
-
Jep se on se rate+. Että 108-110 oli minun makuun.
-
Goblin jäbän piparkakkutalo. Ilalla harjakaiset kaptain morgan black spiced.
-
Nyt on goblin club house valmis. Aluks punkkuu ja ehkä mustaa rommii illan pääteeks. 😆
-
Nyt on 3 lapa nuppi tulossa align 800. 753 edget näin aluksi. 600 jengalla testailla aluksi. Perä ei varmaan pidä.
-
Nyt on 3 lapa nuppi tulossa align 800. 753 edget näin aluksi. 600 jengalla testailla aluksi. Perä ei varmaan pidä.
Miksi sitten ajelet noin pienillä kiekoilla kun tiedät että ei toimi?
Se Allun 3 lapa nuppi on tehty kunnon kierroksille eikä mihinkään killutukseen.
https://www.youtube.com/watch?v=g7g6621bCkA (https://www.youtube.com/watch?v=g7g6621bCkA)
-
Ihmettelen ihan samaa. Miksi?
-
Ihmettelen ihan samaa. Miksi?
Rane se on varmaan niin, että kaikki eivät ole sisäistäneet sitä tosiaa, että Allu on paras ihan Alluna. ;) 8)
-
Sen näkee miten toimii. 800 jengalla pitäis toimia. 800 allu on rentoo lentoo ja goblin sitten kovempaa. Ei jaksa vetää apina rallia koko aijan. Rento on rento. Ja 380 kse sinne sitten 3600 jengaa niin saa vetää hulluu rallii. Ei o minun tyylii.
-
800 ja 3600 kiekan välille mahtuu aika paljon muitakin vaihtoehtoja jotka on tolkullisempia rentoon lentoon. En kans ihan ymmärrä miks pitää ajella kiekoilla millä kopu nippa nappa lentää.
-
No federalhan on lowrpm miäs. Tietty se lentää sillon pienillä kiekoilla ;)
Onhan se tietyllä tavalla hienon kuulosta kun iso kaks lapanen läpsyttelee matalilla kierroksi. Luulen kyllä, että kolmilapasesta jää se fiilis pois.
-
Rane se on varmaan niin, että kaikki eivät ole sisäistäneet sitä tosiaa, että Allu on paras ihan Alluna. ;) 8)
Ei sellaisenaan nieltynä!
-
Kukin lentää niillä kiekoilla millä haluaa, mutta onkai niitä muitakin nuppikiekka vaihtoehtoja, kuin 800rpm tai 3600. :)
Ite nostin viimekesänä logosta low rpm moden 1100-1200:sta sinne 1300rpm paikkeille ja oli heti paljon parempi. Pienellä kiekan nostolla parani perän pito huomattavasti ja muutenkin oli mukavampi flippailla kolomideetä.
-
On bank 3 1300. On kiva lennellä. Tää tosi low on vain niin magee kun juuri ja juuri lentää. Ei tarvi 3 reetä vetää 600rpm vaan sitte bank 3. Kun on telme niin voi vedellä 600 jengqlla jonku minutin sitten 1300 taas ja lopulta millä nyt haluaa. Kyllä tää goblin on enempi ilmassa kuin 800. Eli 1600-1900 jengoila mennään sillä.
-
En olis ostanu allun omia 3 lapa juttuja jos ei noin hyvään hintaan olis saanu. Allun oma perä halo 115mm ja pää 753 edgeilä. 250 euroo.
-
No nyt minä tässä keksin. On nopari servot gyro sitä parasta 800 allussa. 3 lapa juttu kohta kotona. 7s thunderi lipoo on ja jos 14s testais. Sais sitä jengaa ja voimaa. Sen mitä tosta scorpista nyt irtoo. Ainakin testaa.
-
Ei kestäny pitchpumpii allu 800. Näin kävi ja tups hankeen. Kiva autorotaatio. Täytyy katso toi pinionin ja päärattaan välyys tai ostaa 770 goblin kse.
-
Ei kestäny pitchpumpii allu 800. Näin kävi ja tups hankeen. Kiva autorotaatio. Täytyy katso toi pinionin ja päärattaan välyys tai ostaa 770 goblin kse.
Voiko tossa nykyään säätää välystä?
-
Menee säätä. On KDE upgrade. Annoin olla 2h ulkona. On liika välyystä. Katos alumini ollu ennen ja nyt teräs. No uutta ratasta tilaukseen ja katsoa ulkona välyylset kylmässä välyykset.
-
Voiko tossa nykyään säätää välystä?
Ei vakiona. Pinjonin korkeus täytyy olla oikein.
Eipä oo poikinnu yhtään alle 200 lennon. Normi musta ratas on kestänny n.250 lentoo.
Kesto riippuu lt:stä. Kuumassa kuluu enempi.
Allulta on tullu uusi korkeampi pääratas.
Tossa on nököjään ollu vanha malli kiinni.
-
Nyt kyllä tarvii kestävämpää ratasta.
-
Rubinrc.se ei ollu kotona kuin 110 ratas. Mutta on 13 hampainen pinioni paikoillaan. Testailen 110 ja nostan pikkasen jengoja. Jos 900-1400 jengoja sais 7s toimiin hyvin.
-
Nyt on testi leijutukset tehty 110 päärattaalla. Muutin vbc ne telme asetukset. Kun gear ratio muuttu. Sain 753-1065-1189 oli jengat. Pinionin ja päärattaan välyys 0. Eli ei paperii välissä. Katsoa miltä se näyttää nyt. Tarkastaa välyykset nyt useammin. Ennen kuin porsii.
-
Nyt ei näkyny yhtään tärinää 753 jengoilla. Lavat on hyvin nyt tasasesti kireellä. Ehe nyt hokasin 753 aika jännää. Lavat on myös 753 pitkät.
-
800 ja 3600 kiekan välille mahtuu aika paljon muitakin vaihtoehtoja jotka on tolkullisempia rentoon lentoon. En kans ihan ymmärrä miks pitää ajella kiekoilla millä kopu nippa nappa lentää.
Hyvin lentää 800 nyt. Ei o enää lowrpm. Eli 900 jengaa on nyt ja kovimmat jengat on 1300. Onhan mulla G700 millä menään pikkasen kovimmilla jengoila. Ei o kaikki ihan lowrpm mutta ei tareq smäkki ole mikään minun kone.
Nyt se lento kausi vasta alkaa. Lunta tulee ja -20 on ollu jo lämmön puolella.
-
Hyvin lentää 800 nyt. Ei o enää lowrpm. Eli 900 jengaa on nyt ja kovimmat jengat on 1300. Onhan mulla G700 millä menään pikkasen kovimmilla jengoila. Ei o kaikki ihan lowrpm mutta ei tareq smäkki ole mikään minun kone.
Nyt se lento kausi vasta alkaa. Lunta tulee ja -20 on ollu jo lämmön puolella.
Arvostan :)
-
Hyvin lentää 800 nyt. Ei o enää lowrpm. Eli 900 jengaa on nyt ja kovimmat jengat on 1300. Onhan mulla G700 millä menään pikkasen kovimmilla jengoila. Ei o kaikki ihan lowrpm mutta ei tareq smäkki ole mikään minun kone.
Nyt se lento kausi vasta alkaa. Lunta tulee ja -20 on ollu jo lämmön puolella.
On ne pohjoisen pojat eri miehiä. Etelän vetelät palelee Ämmiksen kaatiksen kyljessä jo vaikka ei olisi pakkasta.. ;D
-
Tuli taloon tällainen siipi veikko.
-
Tuli taloon tällainen siipi veikko.
Puhallin ilmeisesti. Kuinka kookas fööni on?
-
10 impeller ja 4s lipo. Ei mikään hirmu. Katsotaan jos se saa koneen ilmaan.
-
Tuli taas ostettua tällainen.
-
Komee peli!
Mullaki oli tollanen ::)
-
Oli? Räjähtikö gobbelo paskaks?
-
Oli? Räjähtikö gobbelo paskaks?
No juu sattu huhtikuussa höpsiskömpiäinen 🤭
(https://www.kopterit.net/index.php?action=dlattach;topic=25912.0;attach=110286;image)
-
No juu sattu huhtikuussa höpsiskömpiäinen 🤭
(https://www.kopterit.net/index.php?action=dlattach;topic=25912.0;attach=110286;image)
Pientä laittoo ja taas pörrää.
PS.
En muuten ole koskaan nähnyt RC helikopterin räjähtävän
-
Jaska ja Jaskan nitro spiidikisoissa kyä täytti tunnusmerkin ”räjähtäminen”
-
Jaska ja Jaskan nitro spiidikisoissa kyä täytti tunnusmerkin ”räjähtäminen”
Todellakin! ;D
-
Tässä se nyt on.
-
Aika hiljasta ollu. Noh tässä testi antigravity ja 803 nuppijengoila. 130mm rotortech on kohta tulossa. Katsoa pettääkö perä sen jälkeen https://youtu.be/tWVoK_cBpKk
-
Sulla o kyllä pirun vähä kierroksiaki, jonkun verran niitäki pitää kuitenki olla et perällä ois ees mahista pitää.
-
Tarkaa ku ripulissa piereskely tommosilla kiekoilla ajelu.
-
Sehän tässä on se jekku. Rentoo lentoo kun vaan saa perän pysyyn. Aika hyvin pysyy 1000hs. Niillä uskaltaa pikku 3reetä vetää. Sloooowmoooo.
-
Huomenna on kotona 130 perälätkät. RT ei tee 3 lapasena. Joutuu 2 lapasesta tasapainotella se 3 lätkä.
-
kerroha tuloksia sit, ja kerro kierroksetki :)