Kopterit.net
Helikopterit => Bensakopterit => Aiheen aloitti: Tucho - 19 Tammikuu, 2012, 06:38:35
-
http://www.youtube.com/watch?v=fyTk8MddTL4#ws (http://www.youtube.com/watch?v=fyTk8MddTL4#ws)
Itselleni oli uutta tietoa. Toki näitä kai ollut jo kauankin mutta ilmeisesti eivät ole oikein yleistyneet. Liekö syynä kestämättömyys 3d hommeleissa :)
-
Eiköhän se oo vielä 2-tahtiakin heikompi teho syynä, kun ei nekään mitään smäkkäys vehkeitä oo :)
-
4-tahtinen myös painaa 2-tahtista enemmän.
-
Löytyykö nelarista enemmän vääntöä?
Varmaan ei ainakaa korkeilla kierroksilla mainittavasti?
-
Tuossa Helibug-äijän versio aiheesta: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762 (http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762) Käyttää vähän pienempää nelitahtia.
-
Tuossa Helibug-äijän versio aiheesta: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762 (http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762) Käyttää vähän pienempää nelitahtia.
Nousi vaan inertian avulla tuolla videossa ilmaan :) vielä vähän kehittämistä.. Nätisti nuo kyllä ääntää, kuuluu roottoriki sieltä seasta. Turboa kehiin :P
-
Aika makeet "saundit" !
Tossa mahtanee olla mukavaa säätää esim. venttiileitä. ::)
(OT: Viimeisessä omassa 1100 prätkässä kun säädin venat aina itse (16 kpl), niin välys oli 0.08-0.13mm. Oli mukavaa hommaa parix tunnix (tarkistin just noi arvot manuskasta)).