Kopterit.net
Tekniikka => Asetukset, säädöt ja vinkit => Aiheen aloitti: Turmoil - 30 Toukokuu, 2013, 21:31:23
-
Fusunon painavan canopyn myötä 450 rekkula muuttui hatmillisen etupainoiseksi. Ratkaisuna on ollut pitemmän aikaa iso pultti joka on hirtettynä kiinni siihen pystyevään vai mikä se nyt virallisesti olikaan. Pultti on siis melkein sen evän pituinen ja törkeän ruma tietenkin, haitanneekohan vähän perän toimintaakin. Oisko tuohon kellään mitään siistimpää ratkaisua? Nopari ja vastari on nyt just siellä missä pitääkin, niitä en voi siirtää. Myöskään akkua ei voi laittaa taaemmas jos haluaa kopan kiinni.
Ja Fusunosta luopuminenhan ei tietty ole mikään vaihtoehto :P
-
Teetä / veistele peräeväs alumiinista / raudasta / lyijystä tahi jostain muusta raskaasta...
Hijo sitä fusuunia sisältä niimpal et ongelma ratkee (tai koppa kuluu puhki) :P
Nää nyt tuli ekana mieleen... Olemassaolevan peräevän voi myös päällystää, esim kullalla (Blingiä jota jokaisella vieressälentäjällä ei ookkaan) 8)
-
Onko sulla joku kauheen iso akku siinä? Ei noi fusunot nyt niin painavia oo että niistä ongelmaksi olis ollu.
Normaalit keinothan on siirtää akku niin taakse kun mahtuu ja sen jälkeen jos ei riitä ni kevyempi akku. Elektroniikkaa voi myös siirtää taaksepäin jos saa järkevästi(nopari, vastari jne)
Eihän kopteriin nyt mitään painoja kannata alkaa laittamaan ;)
-
Juu mieluusti ei painoja koneen kyytiin. Mitkä sähköt siellä nokassa on (eli mikä akku nopari ja moottori)? Kuinka paljon etupainoinen se on? Eli nupista kun kannattelee niin roikkuuko ihan kunnolla nokka maata kohde? Hassua kun oma 450 pro on aina ollut peräpainonen ja myös fusunon canopy nokalla. 6S:nä paino asettui nyt kivasti kohtiillee. Omassa fusuno canopyssä en ainakaan mahdotonta eroa vakioon huomaa tuolla mallilla mikä mulla on käytössä.