Kopterit.net
Tekniikka => Radio-ohjaimet, servot, gyrot ja lisävarusteet => Aiheen aloitti: MrE - 11 Elokuu, 2014, 18:12:09
-
Tässä nyt tullut pari kertaa lenneltyä rekkula pusikkoon vähän kovemmin ja kummallakin kerralla on servojen rattaat ottanut itteensä. No niiden vaihtaminen on helppoa ja hauskaa, mutta oisko jotain "kikkaa" jolla saisi servorattaat säästymään torpeissa? Itselle tulisi mieleen, että esim. joku noista linkkitangoista olisikin sen verta hepposempi että pamahtaisi siitä poikki eikä vääntäisi rattaita mäsäksi?
-
Mulla on pikku reksissä sulakehormit käytössä ja tuntuu pelaavan.
http://www.ebay.com/itm/F01566-8pcs-Gear-Protect-Servo-arm-horn-For-Tarot-Hitec-65mg-450-DFC-TL2258-2-/251259126140?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8036017c (http://www.ebay.com/itm/F01566-8pcs-Gear-Protect-Servo-arm-horn-For-Tarot-Hitec-65mg-450-DFC-TL2258-2-/251259126140?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8036017c)
Nuo linkissä olevat passaa ainakin tgy306-hv servoihin. Ja setuppi on säilynyt, kun on laittanut samaan asentoon uuden.
-
Vaikuttaa hyvältä, mutta en nyt heti löytänyt tommosia 600 kokoseen rekkulaan
-
Mä olen käyttänyt ihan niitä servojen mukana tulevia muovisia armeja taikka servopyöriä. Ainakin Allulla ja Futaballa ollut hyviä.
-
Allun alkuperäiset servoarmit tuntuu olevan niin lujaa tekoa, että aina napsahtaa rattaita rikki....
Mulla on omassa 450:ssä nuo ylläolevassa linkissä olevat protect-armit ja hyvin toimii!!
Yhtään ratasta en oo vaihtanu enää niiden käyttöönoton jälkeen :)
Nyt hakusessa 500:seen samanlaiset....
-
450:sessä tosiaan liian jämäkät noi allut, mutta ketjun aloittajalla taitaa olla 600-kokoinen kopteri? :) Mulla oli joskus kanssa 600:nen Align, jossa oli ne muoviset servopyörät. Torpin sattuessa servopyörästä meni vaan "hampaat" sileäksi. Uutta tilalle ja kovaa ajoa :)