Kopterit.net
Tekniikka => Sähkömoottorit, noparit, akut, laturit ja becit => Aiheen aloitti: virtakuono - 24 Elokuu, 2014, 23:55:44
-
http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=28820 (http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=28820)
Tuollaiset olisi käteviä lentokoneissa... mutta koptereista en osaa sanoa. eikö kuitenkin koptereissa joissa on bec integroitu nopariin tartte olal se yks mottipiuha kiinni ku tekee säätöjä servoihin jotta servot saa sitä virtaa?
-
Miksi pitäisi olla?
Tapatalk
-
Älä ota enää
-
Moottoripiuhat irti, kaikki.
Sähkö tulee virtapiuhoja pitkin noparille, siitä sisäisesti BECille ja "servopiuhaa" pitkin vastarille.
Multeissahan noi olis kivoja. Saa "helposti" tehtyä irroitettavat jalakset.
-
Ja saa juottaa kuitenkin kahteen kertaan, kun eka yrityksellä menee varmasti pyörimissuunta väärin :D
-
Ja saa juottaa kuitenkin kahteen kertaan, kun eka yrityksellä menee varmasti pyörimissuunta väärin :D
Eiks multin noparissa ole suunnanvaihto toimintoa.
-
Eiks multin noparissa ole suunnanvaihto toimintoa.
Joissain softissa on, ja taitaa vaatia uudelleen flashäyksen.
-
Ei tuota tarvinne juottaa useampaan kertaan, kolvaa toiseen kaikki kolme kiinni (motin puolelta) ja toiseen yhden ja sitten kokeilee paljailla johdoilal että kumpi kuuluu mihinkin?
-
Siinä oli tarkoituksella hymiö ;)
On kai tuolla virkansa jossain tapauksissa, mutta erilliset bulletit ovat omasta mielestäni useimmiten käyttäkelpoisempi ratkaisu.
-
Niin minustakin, bulletit on parempia. Ajattelin, että voisin kuiten joskus ajankuluksi juotella tuollaiset mun kiinteesiipisiin, siinä nuo olis ihan käteviä.