Kopterit.net
Tekniikka => Polttomoottorit, turbiinit, äänenvaimentimet ja polttoaineet => Aiheen aloitti: Jaakko.H - 09 Lokakuu, 2014, 20:16:32
-
Moro!
Leipo mosa kiinni tosta Hirobosta spektaakkelmaisen neulojen säädön huipentumana ;D Nyt on mosa tossa lautasella atomeina ja sylinteriputki + mäntä on ainakin moro. Kanteen on palanut myös tommosta pienenpientä pistettä. Onko tuolla mitään merkitystä vai pitääkö laittaa uusi kansikin?
Jaakko
-
Moro!
Leipo mosa kiinni tosta Hirobosta spektaakkelmaisen neulojen säädön huipentumana ;D Nyt on mosa tossa lautasella atomeina ja sylinteriputki + mäntä on ainakin moro. Kanteen on palanut myös tommosta pienenpientä pistettä. Onko tuolla mitään merkitystä vai pitääkö laittaa uusi kansikin?
Jaakko
Itse olen hionnu jäkiä pikkasen pois. Kun kantta hioo laskee puristus suhde hiukan.
Jos todella hyvän haluaa niin pitää ostaa uusi kansi. Mutta onkohan tehoissa eroa jonka huomaa.
Tarkasta laakerit. Jos laakerista lähtee murusia liikenteesen tulee samanlaista jälkeä kun motti olis leikannu kiinni.
-
ei tossa mitään syvää naarmua ole. Tommosta ihan pientä pistettä ihan hulluna. Millä oot hionut noita?
-
ei tossa mitään syvää naarmua ole. Tommosta ihan pientä pistettä ihan hulluna. Millä oot hionut noita?
Dremelillä ja pallokivellä
-
Dremelillä ja pallokivellä
Eikös toi nyt menis ihan 400-600 vesihiekkapaperilla? Toi dremeli syö matskua kuitenkin aika paljon...
-
Eikös toi nyt menis ihan 400-600 vesihiekkapaperilla? Toi dremeli syö matskua kuitenkin aika paljon...
Jos hioo paperilla pitää varoa tiivistepintaa
Ei se pallo kivi haukkaa kun ajaa maltillisilla kiekoilla.