Kopterit.net
Kuvagalleria => Kuvia torppauksista ja vahingoista => Aiheen aloitti: Duster - 27 Elokuu, 2008, 13:26:37
-
Do dii. 7 akullinen leijutusta alkoi ja hetihän se kolahti.
Mutta tuli niin ujo, että voiskohan tätä nyt hivottelua kummemmaksi sanoa.
Hölmö menin tälle akulle lapakäyriä isontamaan, eikä jaksanut/joutanut/malttanut laskea, jotta tulis linearaalinen käyrä.
Innossaan vähän korkeutta ja olisko tuulen puuska työntänyt kopukan päin ruohikkoa.
Onneksi oli vain 2m korkeutta ja kerkesin vetää kaasun pois.
Heti tajusin, jotta nyt lennot sit jäi, mutta olipas tuuria matkassa. Mulla on ylipitkät apulandarit, joten kone tippui viistosti keulilleen sillein, jotta lavat ei koskettanut enää maata.
Perälavat meni ruvelle aavistuksen kun osui ruohonleikkuriin.
Sisällä testailin ja kokeilin niin ei mitään ylimääräistä värinää ja eikun uudet lavat kiinni niin pääs akun loppuun harjoittelemaan.
Kerrankin tuuria matkassa :)
Tuli maaosuman ja iskun vastaanottavista aluputkista vähän vinot.
-
Tuossa V2 on onneksi paksumpi lepatusakseli joka näköjään sallii tuollaisenkin tömähdyksen, SE perus mallissa olisi kyllä akseli kierona.
-
Tuossa V2 on onneksi paksumpi lepatusakseli joka näköjään sallii tuollaisenkin tömähdyksen, SE perus mallissa olisi kyllä akseli kierona.
Ja nupin keskiö jostain syystä. Mulla viides menossa ja päätin sitten vaihtaa v2 nuppiin.
-op-
-
Ja nupin keskiö jostain syystä. Mulla viides menossa ja päätin sitten vaihtaa v2 nuppiin.
Siis nuppi on mennyt sulla kieroksi, miten ilmenee tai miten saat varmistettua että nuppi on kiero, itsellä on hieman sellainen pelko että olisi nuppi kiero (V2) kun kierroksia on vähän (käynnistyksessä tai sammuttaessa) niin vaikuttaa että se pirun ruuvi siinä nupin päällä ei pyöri ihan paikallaan, kaiken muun olen (mielestäni) vaihtanut/tarkistanut??