Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => SAB => Aiheen aloitti: Kumppis - 11 Elokuu, 2015, 19:20:36
-
Moi,
Onko jollakin niksi ideaa miten tehdaskasattu DFC nuppi saadaan purettua ehjänä HPS muutosta varten? Spindle ruuvit on tosi tiukassa...!
-
Lukitetta välissä, lämpöä päiden pulteille niin alkaa aukeamaan.
-
Kolvillako oot lämpänny vai pitääkö pistää weberiin makkaroiden kanssa?
-
Vedä komeesti Weberin sisään makkaroiden kanssa. Huomaa, että laakerirasvat valuvat ulos, eli foliovuoka tmv. alle.
Lämpöä ei tarvitse 100°C enempää:)
-Samppa
-
Tämmönen http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hitsaaminen-ja-juottaminen/Kaasupolttimet/Jet-sytytin-2000033497/ or similar. Ei tarvi kovin kauaa pultinkantaa lämmittää niin lukitteet sulaa. Tietysti työkalut pitää myös olla sellaiset, ettei ne jousta.
-
Ok.
Sain ilmeisesti kolvilla annettuu sen verran lämpöö et väännöt riitti. Kuulosti kyl siltä et ois ranne katkennu...
-
Uuniin 200c ja siellä muutama minuutti. Lähtee auki
-
Joo. Toinen vaatii uskottelua. pitää laittaa uuniin ranskiten jälkeen...
-
Kuumailmapuhatimella pitäs kyl lähtee.. paras olis semmonen jossa on pienikärkinen suutin
-
http://www.banggood.com/Honest-503-Adjustable-Flame-Butane-Jet-Welding-Iron-Melting-Torch-p-924644.html
Moinen vallan mainio kun haluataan tiettyyn kohtaan lämpöä tarkasti.
-
Mistä oot saanu noin vanhan goblin a mallin , ei noita oo tehty aikoihin ..
Ole tarkkana sen peräkasetin kanssa jotta kiristyksestä ei mene vinoon tai löystyessään
-
Kai ny vanhoja koptereita liikkeellä on?
-
Kai ny vanhoja koptereita liikkeellä on?
Kyllä niitä on mun 600N on 5 ja 700N 3 vuotta vanha. Nuppia yms on päivitetty mutta runko on vanha.
-
Eipä se peräkasetti suorassa oo kaikissa comp / speed malleissakaan.
Ja uudet kilkkeethän sopii noihin vanhempiinkin.
Noita saa alle 400 euron tanskasta ja 700siakin reilulla 5 sadalla
http://rotordisc.dk/shop/goblin-630-328c1.html
-
Mistä oot saanu noin vanhan goblin a mallin , ei noita oo tehty aikoihin ..
Ole tarkkana sen peräkasetin kanssa jotta kiristyksestä ei mene vinoon tai löystyessään
Oli matala kynnys päästä isompaan kittiin kiinni. Ei haittaa vaikka oli vähä vanha (tykkään värityksestä) ;)
On tullu kateltuu BK:n ohje videoita. Tohon ois saatavilla ilmeisesti päivitty puomi, mut eiköhän tälläki lennä ku säätää kohilleen.
-
Ei tossa puomissa oo mitään vikaa. Uudempi on vain helpompi ja halvempi valmistaa.
Etuna tossa vanhassa on helpompi/nopeempi irrotus ja kiinnitys kun ei tartte kun löystää muttereita...
-
uuden ja vanhan puomin ero... oon omistanu molemmat.
Uudella saa huomattavasti enemmän mielenrauhaa ku se ei pääse liukumaan ulos. vanha teki sitä ainakin mulla. tosin seuraamalla siinä ei pääse tapahtumaan mitään. uus vaikuttaa myös tukevammalta eikä se ole niiteillä läjässä.
-
Ei, siis mittään , hieno juttu . Taas yksi gobbelo.. Ihan kiinnostuksesta kysyin , juu jos mullakin ois varastossa noita vanhoja niin , tuohan se hinta on
Onhan meilläkin 770 comp hintaan 800 .. Ja 500 vanha 400 €
Kaikki noi päivityssetit löytyy jos joskus tarviit :)
-
Kyllä varmaan tulee pikkupäivityksille kysyntää...
-
en lähtis peräputkea päivittämään ihan päivityksen ilosta. ei se niin huono ole se vanhakaan.
mä päivittäisin nupin (joka tässä onki jo vireillä) ja en juuri muuta. perä jota ei voi kasata vinoon on kiva mutta ei vaadi kummosta silmää kasata se vanha suoraan. en nyt ole ihan ajantasalla mikä on uutta ja mikä vanhaa mutta ei tossa muita isoja juttuja ole.
alkuun G700 omas ongelman owb radiaalilaakereissa jotka oli liukutyyppisiä. ne korvattiin pari kk päästä kunnon kuulalaakereilla. jonka jälkeen niihin pysty luottamaan. en tekis muuta päivitystä jossei joku muu tarve vaatis.
-
Ei tässä alkuun ookkaan intoja päivittää, mutta kun jotain hajoo niin yleensä tulee piristettyä torppimasennusta jollain uudella ja kiiltävällä...