Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => SAB => Aiheen aloitti: Hayabusa - 15 Heinäkuu, 2017, 18:40:28
-
Kyseisen Kopterin rakentamisessa kannattaa kiinnittää huomiota seuraaviin seikkoihin
Perä ja sen herkkyys
Slider pitää liukua vapaasti , katso kaikki mahdolliset purseet pois
Pallolinkit tulee olla herkät , ja liikkua todella herkästi
Tönäri sama homma herkät pallolinkit
Perän painelaakerit ,,,, varmista ja tupla varmista että painelaakerit on oikein päin
Painelaakerissa on kaksi uralevyä joista toisessa on isompi sisä halkaisija , tämä
Isompi levy tulee sinne grippin laakeria vasten ,
Näiden kahden levyn voit helposti testata laittamalla ne perän leparille jolloin tuo isommalla reijällä
Varustettu levy selkeästi on väljä
Ja muista painelaakerit tulee rasvata hyvin
Ja on hyvin mahdollista että kitissä on painelaakerit pakattu väärin
Olen nyt löytänyt 1 paketin jossa oli 3 tiukkaa ja 1 väljä
Uralevy ,, niitä siis pitää olla 2 väljää ja 2 tiukkaa
Ota yhteyttä jos huomaat että nämä ei ole oikein
Tämä malli on hyvin tarkka tuosta perästä? Kun kaikki on oikein
Niin kaikki toimii hyvin
-
Muutama Kuvatus
-
Hyviä vinkkejä!
Itellä kävi se moka että toisen lavanpitimen painelaakerin olin kasannut väärinpäin, vaikka olin varma että oikein on.
Seurauksena siitä seuraa että perä tekee sellaista vaappuvaan heiluntaa edes takas ja sitä ei saa säätämällä pois.
Laakereiden ollessa niinkuin manuaali sanoo, niin silloin toimii hyvin.
Manuaali sanoo myös että max. kaasukäyrä asetetaan 85% ja se on varmaan oiken hyvä asetus, mutta jos haluaa samanlaista suorituskykyä kun videoilla ollaan nähty, niin 90% käyrällä menee aika lujaa :)
Hitsin hauska pikkukopteri! :D
-
Muutama tippi
-
Ja tärkein kaikista tipeistä
-
Tarra värit Firepallo