Kopterit.net
Yleiset => Yleinen keskustelu => Yleinen keskustelu sähkökoptereista => Aiheen aloitti: Jay604 - 30 Maaliskuu, 2009, 16:23:47
-
Eli tossa on kiinni nuo 2cell akut joten roottorin nopeus ei ole kovin korkea. Mutta toisaalta lapakulma on nollissa kun pyöritän tuota, heitin toisen käyrän missä kaasut on 100% ja pitch normaali lineaarinen, keskellä 0 astetta.
Kaikki pitäis olla asetettu oikein ja servotravel on niin iso kun perä sen sallii. Ne ketkä tietävät Zapista, onko tuo todella noin laiska kääntymään siihen toiseen suuntaan? Kuinkakohan paljon tuo on kiinni roottorin nopeudesta? Onhan sitä tuossa jonkinverran, kierroksista en osaa/pysty arvioida yhtään, mutta luultavasti ainakin 1,5X tai 2X luulisi olevan 3cell akulla, mikä on muuten tilauksessa..
Tossa pätkä minkä otin juuri ->
Tuo naksutus lopussa on sitten kameran tarkennus, eikä kopteri...hehe :D
http://www.youtube.com/watch?v=sSJpTh0gcwg (http://www.youtube.com/watch?v=sSJpTh0gcwg)
EDIT: Tuli tuosta perästä vielä mieleen että mitä hyötyä/haittaa tuosta on kun joissain koptereissa peräevä on enemmän reikää kuin itse levyä? Onko tuolla jotain tekemistä tuon kanssa, esim. että jos tuohon heittäisi sellaisen reikäevän niin mahtaisko se mitenkään parantaa pyörimisnopeutta?
Itse näin maalaisjärjellä kuvittelisin että kone lentää 3D ja taitolennossa esim. sivuttain ja pitää perän paremmin kun ilmanvastus sivulta on pienempi.. mutta onko vaikutusta pyörimis rateen?