Kopterit.net
Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: ropellihattu - 17 Marraskuu, 2009, 19:49:03
-
http://www.ilmailu.org/moniajo.htm (http://www.ilmailu.org/moniajo.htm)
-
Toi on ärsyttävä, ei toimi kuumeessa :|
Hermo menee eikä hiirikäpälä tunnu tottelevan.
19,21 tarjoili kuitenkin, oon puupää
-
20,124
Täytyy alkaa reenaamaan... Vispilä vetää varmaan vanhana kolmedeemiähenä 18 minuuttia ja katsoo samalla telkkaria... ;D
-
Joo, toi vaatii jo hieman keskittymistä, mutta myös "pelisilmää" :)
Joskus vuosi/pari sitten tuli viimeksi kokeiltua..... ;D
EDIT: Myös rauhallisia liikkeitä ! Ei oo hätäisillä mahiksia...
-
28,993 neljäs yrittämä.
-
24,742 parin yrytyksen jälkeen.
Edittiä. Pikkusisko (9v) pisti 23,372 :D
-
21,093
-
Taisin saada pohjat, 0,387 sekuntia :D
-
24 ja risat ekalla ja siitä seuraavilla jotai 15-18 ... alkaa silmissä sirittää :D
Ja sitte tähä jää koukkuu ja mitä pitempää tahkoo sitä enemmän käyrä nousee :P
-
tyhmä peli 22,996 ::) ::)
-
20.145... mulla tulee nuo mustat reunat aina vastaan ^^
-
Nopein suoritus: 0,038
Hitain suoritus: 32,512
Paremmalla hiirellä ja hiirimatolla sais varmaan muutaman sekunnin enemmän... keskiarvo tuntu kuitekin olevan siinä 0,5 - 2 sekuntia ;D
-
Joo ja tuolla flightforumilla oli huomattu että nettinopeus vaikuttaa testiin että ei kovin realistinen.
-
Joo hiirimatto vaikuttaa paljon.
[OT]
Muutama huomio pelistä:
- Tuota satunnaislukugeneraattor ia ei alusteta millään siemmenellä (ei nyt bugi, mutta vähä huono toteutus)
- Ainakin jollain selaimilla tuntuu laatikot lähtevän joskus selvästi nopeammin liikkeelle. speed -muuttujaa ei alusteta ollenkaan, joten saattanaee välillä saada arvonsa suoraan muistista --> lähtee liikkeelle noepudella johon viimeisin peli jäi...jos ei poistu välillä sivulta tjsp.
var curX, curY, curX2, curY2, boxX, boxY, moving=0, touch=0;
var gametime=0, started=0, speed;
var starttime, endtime, finaltime=0; //pass finaltime to popup window to ask for initials
var enemyxdir = new Array(1,1,1,1);
var enemyydir = new Array(1,1,1,1);
// The blue boxes would not stop in Firefix so had to add this ugly hack...
var lukko = 0;
//to make it more interesting lets put some random numbers to start the boxes in unpredicatable angles
// I'm still trying to figure out how to make a random number between -20 and +20)
var r1=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r2=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
var r3=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r4=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
var r5=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r6=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
var r7=(Math.round((Math.random()*20)+1))
var r8=(Math.round((Math.random()*-20)-1))
// Here are two ways of doing random numbers
//random_num = (Math.round((Math.random()*9)+1))
//var randomnumber=Math.floor(Math.random()*11)
[/OT]
-
ja välillä ku turhautuneena tahalleen törmäili niin saatto alkaa niin että ne siniset hirviöt liikku tosi hitaasti, voitti aikaa... tuohan nopeutuu kokoajan (ainaki mulla ;D )
-
24,031
Eikä auttanu hiiren vaihto ;) Lyheni ajat vaan entisestään ;D