Kopterit.net
Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Mikka - 28 Heinäkuu, 2010, 01:36:57
-
Ainakin muutaman (http://timesofindia.indiatimes.com/world/middle-east/Lufthansa-cargo-plane-crashes-in-Riyadh/articleshow/6223779.cms) lähteen mukaan noin. Täällä (http://www.alriyadh.com/2010/07/27/article547329.html) vähän kuvia. Viimeinen perusteellinen huolto tehty 13 kuukautta sitten. Kuljetetusta tavarasta ei tietoa. Tuonne (http://www.pprune.org/rumours-news/422319-lufthansa-cargo-plane-crash.html#post5832515) joku kopioinut Lufthansan vastineen tarinaan. Täällä (http://www.lufthansa-cargo.com/index.jsp;jsessionid=0BAD9F90493FB7C2B68E49EAB41B6C2B?bhcp=1) päivitystä. Netissä kova spekulointi, mikä aiheutti palon ja miten tuohon pitäisi reagoida. Täällä (http://www.pprune.org/rumours-news/422319-lufthansa-cargo-plane-crash-3.html#post5833502) joku kertoo, mitä säännökset sanoo pakkaamisesta. Samassa säikeessa jollain tuli tietysti taas mieleen, että lipo-akkujahan siellä täytyi olla, niinpä niin. Suomalaisella (http://www.flightforum.fi/forum/index.php?FFSESS=f54jk86knfjep6i4fbl24esc77&topic=95056.15) foorumilla myös keskustelua aiheesta. Joku aloittanut wiki-sivunkin (http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Lufthansa_Cargo_MD-11_crash) aiheesta (nopeata toimintaa).
-
automaattisestihan siellä on lipoja kun on lentävälaite ja se palaa... not