Kopterit.net
Kuvagalleria => Kuvia torppauksista ja vahingoista => Aiheen aloitti: Eetu73 - 18 Syyskuu, 2010, 22:28:16
-
(http://www.apachedesign.com/trash/rex600/ups.jpg)
Laskeutuminen ei oikein onnistunut.
Suuntavaisto katosi. Luulin että kopteri oli kallistunut oikeaan ja väänsin akisti vasempaan, mutta se olikin kallistunut vasempaan. Niinpä tuli alas kuin kivi >:(
-
Oho, mihin loput päälavoista on kadonnut? :D
Vinkkinä samalla: Toi kuva on vähän ikävän isokokonen, selain jumittaa..
-
Oho, mihin loput päälavoista on kadonnut? :D
Vinkkinä samalla: Toi kuva on vähän ikävän isokokonen, selain jumittaa..
Oi unohtunut pienentää. Nyt korjattu.
Joo lavat... hmm osa oli atomeina enkä jaksanut ottaa ne mukaan :)
Vaikka tulikin noin pahasti alas; ei mennyt kuin yksi servo rikki. Pää ja perä roottorien vaaka-akselit, alu. putki ja roottorit.
Muuten kaikki toimii. Tuli alas noin 10-15 metristä ylösalaisin.
-
Toi näyttää ihan Kopterit.ry:n / kopterit.net:n kiertävältä palkinnolta.
Nimittäin toi on iha ku se torppi pysti mikä sammyllä on täl hetkel.
Joteki tuli tuosta kuvasta se silhuetti mielee ja se muistuttaa sitä torppi pystiä.. :P
-
Toi muuten on ihan sen näkönen :D
-
Onko siitä kuvia?
-
Täältä löytyy joitain kuvia http://www.kopterit.net/index.php?topic=1565.0 , olen tuon "pystin" itse piirtänyt/tehnyt ja en muista enää että kenen kopteri oli mallina.
-
pokaalista löytyy kuva yllättävänkin yksinkertaisesti, siihen jopa joskus törmää vahingossakin.
Kirjoittaa osoitteeksi vaikka http://www.kopterit.net/naytahetisekuva ;)
-
Ihan vaan tiedoksi , en pyrkinyt tietoisetsi torppaamaan tuohon muotoon :) heheh
-
Jooo piti purkaa kopteri taas osiksi, muitakin osia jotka olivat menneet rikki viimeisessä porpissa.
Kysymys kuuluukin miten ihmeessa saan ne laakerit pois sivulevystä?
Eli ne laakerit jotka tulevat valmiiksi asennettuna kitissä siinä sivulevyssä. MR95ZZ ohjeen mukaan. Control shaft oli kans vääntynyt ja vasta nyt huomasin.
Oudot liikkeet ohjauksessa johtuivätkin tästä. Ne laakeritkin ovat menneet rikki ja nyt pitäis nekin vaihtaa.
Mistä mahtaa johtua ku kopterin kääntyässään paikallaan liikkeet ovat nykiviä. Eli perä ei pyörähdä pehmeästi ja nätisti vaan nykimällä.
-
ehän se ole poka mikhän. Lähtee, tuo töihin.
Hihna löysällä.
A
-
Huomenna korjataan porukalla koptereita Antin luona ;D ;D ;D
-
Joo Antin kopterit ja huolto OYlle!!
Kiristin hihnan sama vika oli viisisatasessakin. "Mikä näitä nykyajan koptereita vaivaa ku perä löystyy? Silloin ku mie olin nuori...."
-
Lähen kohta kokeilemaan, katsotaan miten käy.. Pitääkö kohta taas ostaa kopteria.
-
Miten kävi?
-
Perä nykii edelleenkin miten sattuu. Viissatasta en edes saanut ilmaan ku perä tekee zig zag 60 asteen kulmalla ennen ku pääse ilmaan.
Hetän kohta kaikki kamat ikkunasta ...PER....
-
Elähä nyt. Katotaan huomenna porukalla!! Hihnan kireys mullaki tulee mieleen eka. Sit ne nupin kiekat isommpiksi ja gainia sinne 70-90 alueelle. Peräservon rattaat kato ettei oo rikki ja sit se pitkä linkkitanko joka mennee perälavoille niin se voi hirttaa niihin rinkuloihin jotka on putkessa ohjurina
-
Ota vaan nyt ihan rauhallisesti. Ei alikilin kanssa voi hajota ;D
Nää kopterit vaan on niin henkimaailman hommia, että välillä itseäki ihmetyttää.
-
Se o fakta se! Joskus näissä on sellassii vikoja ettei keksi olleskaan mikä vois olla vikana. Sit kun kaverit vilasee niin suattaakin olla joku ihan pikkunen simppeli juttu, näin ainakin omalla kohdalla. Hankala oli tämän lajin alotus kun ei mithään osannu, enkä ossaa vieläkään, mutta on se nyt vaan mukavaa kun jakso sinnitellä ja pyytää apua :)
Respektiä ja onnewa!