Kirjoittaja Aihe: MFA Sport 500 - Kunnostusta  (Luettu 21621 kertaa)

JCA

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #25 : 25 Syyskuu, 2010, 09:25:08 »
Tottahan toki, kerkeis jotain tekeekkin töiden ohella.
Sellanen fiilinki että vois lähtiä firman juhliin ryyppäämään, ilmasta viinaa oli tarjolla. Aluksi kieltäydyin kun sattuu tälle samalle päivälle..
Vaan kai se on tultava pällistelemään Nummelaan.

Otan pikku-gauin ja iso-gauin messiin.

JCA

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #26 : 14 Lokakuu, 2011, 02:34:09 »
Ei menny kun se vuosi että sai edes jotain aikaseksi.
Nytkin keskellä yötä ja sen tietää huomenna töissä valvoneensa.

Pari kuvaa kummiskin, avasin koneen :)
Tuskin tässä mitään edistystä tapahtuu, kun pitää ElyQ:ta kasailla nyt ensisijaisesti, mutta aina välillä puhdistelis ja kattelis tätä MFA:kin.








Mustaa? Ihan vähäsen..

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #27 : 14 Lokakuu, 2011, 06:05:08 »
Tässä tavoitetta:





Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

JCA

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #28 : 01 Tammikuu, 2013, 22:37:23 »
Tjaa.. no ihan hyvä että tääkin tuli siirrettyä ja katteltua läpi. Eihä täällä näy ennää kuviakaan. Pöh!
Korjataan kuha keretään, itse kone ja kuvien näkyminen.

Einari Lindberg

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #29 : 08 Tammikuu, 2013, 23:25:04 »
Täällä olis kans yksi tällainen. Laitetaas kuvia, kun nuo alkuperäisen kirjoittajan laittamat ei enää näy. Tuo on siitä outo vehje, että on tekniikaltaan -70 luvun laite, mutta tämä minun yksilö on ostettu alunperin englannista vuonna -99 ja ihan uutena. Edellinen ja ensimmäinen omistaja kerran yrittänyt leijuttaa ja kaatanut heti vehkeen, siitä asti seissyt käyttämättä. Lavat oli vaihtanut uusiin lasikuitulapoihin. Kuten kuvassa näkee, niin lapa asennus on aika vaarallisen näköinen, kavennettu hiomalla puolet pois, jotta mahtuu kiinni. Täytyy noi lavat heittää mäkeen ja ettiä puulavat, mitkä mahtuu tuonne "lavanpitimeen" moottori on GMS 40 lennokki moottori.




Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #30 : 08 Tammikuu, 2013, 23:47:59 »
Hieno peli! Mä jo vähän funtsisinkin,että sä hääräät jotain vanhaa, koska ostoslistalla oli hyrrägyro. Saitko sä sellaisen hankittua? Koska tuon pitäisi lentää?

JCA

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #31 : 09 Tammikuu, 2013, 01:54:42 »
Jännä kattoa kuvia, piti ihan käydä kattomassa että onhan meikäläisellä oleva tallessa vielä tossa seinän toisella puolella.
Niin saman näköinen!

Jopa tuo servon linkin "läpiviennin" reikä on yhtä hienon näkönen, tuollanen repaleinen.
Sun yksilö vaan näyttää olevan kaikinpuolin puhtaampi ja parempikuntoinen.

Einari Lindberg

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #32 : 09 Tammikuu, 2013, 11:36:08 »
Lainaus
Hieno peli! Mä jo vähän funtsisinkin,että sä hääräät jotain vanhaa, koska ostoslistalla oli hyrrägyro. Saitko sä sellaisen hankittua? Koska tuon pitäisi lentää?

Kyllä niitä gyroja löyty, on niitä tossa läjä. Tuossa oleva gyro tuli tuon kopterin mukana. Tuota Futaban G154 hyrrägyroa on muuten Futaban sivujen mukaan valmistettu vuoteen 2000 asti, mikä lie ollut ideana valmistaa hyrrägyroa niin kauan.

Tuskin tuo ikinä lentää, tuntuu niin arvaamattomalta vehkeeltä, että tuskin uskaltaa. Puran sen osiin ja kiilloitan kaikki osat erikseen ja sitten vitriiniin muiden viereen.

Einari Lindberg

  • Vieras
Vs: MFA Sport 500 - Kunnostusta
« Vastaus #33 : 17 Huhtikuu, 2013, 23:11:16 »
MFA on läpikäytynä ja putsattuna. kävi ihan atomeina. Setuppia ja lapoja vaille lentokunnossa. Ei tota kyllä uskalla ilmaan yrittää mekaniikka on niin surkee, ettei uskalla ottaa riskiä ja särkeä. Puulavat täytyis vielä hankkia niin koriste olisi täysin valmis. Noihin "lavanpitimiin" ei vaan mahdu normilavat. Puulavat sopivat, jos kiinnityskohdassa olevat muovijäykisteet jättää pois. Ei siinä vissiin alunperinkään ole lapojen tyvessä mitään ylimääräistä ollut, samaa tasapaksua puuta tyvestä kärkiin.



 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
3309 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Kesäkuu, 2007, 00:01:24
kirjoittanut Ege
4 Vastauksia
7247 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Syyskuu, 2007, 23:28:31
kirjoittanut Make J
68 Vastauksia
57271 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Lokakuu, 2009, 05:02:48
kirjoittanut Timo Huhtamäki
268 Vastauksia
147788 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Tammikuu, 2012, 23:52:15
kirjoittanut 338federal
0 Vastauksia
3040 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Tammikuu, 2013, 22:36:38
kirjoittanut Johny