Kirjoittaja Aihe: TG-6000 gyro?  (Luettu 2655 kertaa)

Poissa koha

  • Tavallinen torppari
  • ***
TG-6000 gyro?
« : 02 Syyskuu, 2008, 10:51:56 »
Oknko mitää kokemusta/tietoa tuollaisesta TT:n gyrosta? Saisi kotimaasta kohtuuhintaan SIL-Shopista, Mini-Titanin kaveriksi tarjoavat.
Kimmo Huoviala, yks niistä
FIN-3222

Moottoriteho korvaa suunnitteluvirheet
ja taidon

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: TG-6000 gyro?
« Vastaus #1 : 02 Syyskuu, 2008, 19:26:19 »
Kuinkahan paljon jos saan kysyä? Jos 60€ + niin kannattaa jättää väliin, Gy401:stäkin saa käytettynä n. 70€. Kannattaa katsella niitä. Helppo ja toimii. TT:n sähköt ei yleensä ole loistanut toimivuudellaan (Omaa kokemusta mm. blc-40 säätimestä)  :).


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: TG-6000 gyro?
« Vastaus #2 : 02 Syyskuu, 2008, 21:47:19 »
82€ taitaa olla... näyttää olevan ok, mutta en silti luottaisi tuohon. Samaan hintaan saa 401:sen tai logictech T2100:sen, jotka on käytössä todettu toimiviksi. Antaa muitten ottaa riski ja testata toimiiko.
-flybarless, sedative stabilized head-

Poissa martevuo

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: TG-6000 gyro?
« Vastaus #3 : 02 Syyskuu, 2008, 22:03:43 »
En ole vielä kerennyt testaamaan gyroa mutta tarkoitus olisi..

Infoon heti kun tiedän asiasta lisää faktaa ;)


Huomaa että Vispilän ha hermiksen väite pohjautuu täysin olettamukseen.

tänä päivänä pidän kuitenkin vielä nopeudensäädintä ja gyroa eri komponentteina ;)

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: TG-6000 gyro?
« Vastaus #4 : 02 Syyskuu, 2008, 22:28:16 »
Huomaa että Vispilän ha hermiksen väite pohjautuu täysin olettamukseen.

tänä päivänä pidän kuitenkin vielä nopeudensäädintä ja gyroa eri komponentteina ;)
Kyllä kyllä, on niitä savuja karannut muiltakin merkeiltä, ja ikävistä tapauksista huudellaan eniten ;)
Hyvä jos saadaan testidataa, mutta sillä varoittelin että gyro on yleensä se komponentti jossa pihtaaminen tuottaa eniten harmaita hiuksia. Vipsilä muistaa MS-44:sen ja minä ColcoRC GY400:sen, molemmilla kylmiä väreitä ja kauhistunut ilme ;D Mutta kuten sanoin, antaa muitten(=Martevuo) ottaa riski ja kokeilla :)
-flybarless, sedative stabilized head-

Poissa koha

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: TG-6000 gyro?
« Vastaus #5 : 02 Syyskuu, 2008, 22:36:33 »
Jäädään odottelemaan, kävin toisessa kotimaisessa gyrokaupassa. GY401 ja pitää.

Ulkomailta posteineen saisi 80€ (+tulliriski), kotimaasta uuden ilman tulliriskiä kotikuppilaan tuotuna 109€, ei paha?

Kimmo Huoviala, yks niistä
FIN-3222

Moottoriteho korvaa suunnitteluvirheet
ja taidon

Poissa jukka

  • Pro torppari
  • ****
Vs: TG-6000 gyro?
« Vastaus #6 : 03 Syyskuu, 2008, 09:10:57 »
Ei paha ja sen jälkeen voit unohtaa gyrohuolet ja keskittyä lennätyksen opettelemiseen. 401 on lisäksi parhaiten arvonsa pitäviä komponentteja, sitä saa 70 käytettynäkin jos homma lopahtaa. Mulla oli välillä Logictech 2100 joka oli myös hyvä mutta hajosi normaalikäytössä, niinpä siirryin 401 käyttäjäksi takaisin.
SAB Goblin 380 KSE
SAB Goblin 570 KSE
Hirobo Eagle 3 EP x4
JR forza 450
Futaba 18SZ

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
3807 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Maaliskuu, 2010, 20:01:00
kirjoittanut 1m4s0_
17 Vastauksia
8889 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Maaliskuu, 2011, 23:13:45
kirjoittanut Tipi
8 Vastauksia
3941 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Heinäkuu, 2014, 11:14:47
kirjoittanut mop
4 Vastauksia
2529 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Lokakuu, 2014, 13:22:11
kirjoittanut 338federal
10 Vastauksia
25225 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Elokuu, 2016, 19:10:33
kirjoittanut GasTeddy