Kirjoittaja Aihe: YS 91 SR3C  (Luettu 3145 kertaa)

Poissa Timo Huhtamäki

  • Seniori torppari
  • *****
  • BadAsss Compass
YS 91 SR3C
« : 13 Maaliskuu, 2009, 13:16:15 »
Compass Knight 50 Sport / YS 50st - Zimmermann muffler - HeliArtist MD500E -  Mikado V-Bar 5.1Pro-governor + 3x Futaba 9255 + 9257 + BLS254 - 5x Rotortech 600 - 30%/23%

HK450 TT Pro / Scorpion 2221-8 v2 - Turnigy K-Force 40A - Futaba GY520 + 9257 - Edge mains KBDD tails and paddles - Zippy FlightMax 2200mAh

SJM400v2 / SJM 9pol outrunner 3950kv - Phoenix 25 - MKSpropo GY-293 - SJM GF 300mm - FlightPower EVO20 1800mAh  Futaba 12FG

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #1 : 13 Maaliskuu, 2009, 13:43:00 »
Sitä tällä haetaan kun uusissa säännöissä tullaan vahentämään öljyn määrää. Viime vuonna oli puhetta että suunnitteilla on isompi moottori jo kokoluokassa 120 joka tulisi sallituksi. Päätöksiä uusista säännöistä tulee varmaan kuun lopussa.
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #2 : 13 Maaliskuu, 2009, 13:45:42 »
Mikäköhän syynä öljyn vähentämiseen?


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #3 : 13 Maaliskuu, 2009, 13:47:59 »
Ympäristö kaiketi. Mikä muukaan. Samaan aikaan joku kiina puskee sekunnissa ilmoille saman määrän saasteita mikä kopuista tulee 10 vuodessa pihalle maailmanlaajuisesti.
Nada

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #4 : 13 Maaliskuu, 2009, 14:32:58 »
Mikäköhän syynä öljyn vähentämiseen?


-op-

Tuomarien viihtyvyys, ei välttämättä ole nautinto istua nitron/öljyn käryssä päiväkausia isoissa kisoissa.
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #5 : 13 Maaliskuu, 2009, 17:15:52 »
Isojen kisojen yhteydessä on puhuttu jo useampana vuotena savun aiheuttamasta haitasta etenkin näille tuomareille. He kun joutuvat pahimmillaan tuulen ollessa kohti, istumaan siinä käryssä 10h päivässä. Toinen seikka on lajin tai harrastuksen yleinen imago jota halutaan ylläpitää. Viherpiipertäjien silmissä ei kauhean hyvältä näytä se sininen pilvi mikä jää kentän päälle leijumaan tyynenä päivänä. Ja ne ruskeat läikät nurmessa... Niinku monta monessa.
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

Poissa Sami

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #6 : 13 Maaliskuu, 2009, 17:32:51 »
Minkähänlaista keittoo tuolle YSsille pitäisi tarjoilla? Morganin sivuilla oli jotakin MV sekoituksia, missä nitroa 15% ja öljyä 18%. Byronilla Rotor Rage, jossa myös litkut pitäisi olla vähemmän savuttavia.
Samppa
12Z
Eagle 3 VPUS patterikone
Hämeenkyrö

Poissa Timo Huhtamäki

  • Seniori torppari
  • *****
  • BadAsss Compass
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #7 : 25 Maaliskuu, 2009, 14:05:52 »
Sisäpiirin tieto kertoo että eräs Webra kuski ois kääntäny kelkkansa ja parinviikon sisällä rantautuisi kotimaahan yksi kpl YS91SR3C moottoria... Jahka se saapuu nii tiedetään mitä Mr. Yamada suosittelee polttoaineeksi, tällä hetkellä tiedetään vain että toimii varmasti 20-30 nitrolla, voi olla että pelaa vähemmälläkin.
Compass Knight 50 Sport / YS 50st - Zimmermann muffler - HeliArtist MD500E -  Mikado V-Bar 5.1Pro-governor + 3x Futaba 9255 + 9257 + BLS254 - 5x Rotortech 600 - 30%/23%

HK450 TT Pro / Scorpion 2221-8 v2 - Turnigy K-Force 40A - Futaba GY520 + 9257 - Edge mains KBDD tails and paddles - Zippy FlightMax 2200mAh

SJM400v2 / SJM 9pol outrunner 3950kv - Phoenix 25 - MKSpropo GY-293 - SJM GF 300mm - FlightPower EVO20 1800mAh  Futaba 12FG

Poissa MJPilot

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #8 : 26 Maaliskuu, 2009, 17:30:57 »
Kaikki ne toimii ilman nitroa 100% varmasti, jos ylipäänsä pysyy käynnissä. Jos ei toimi niin itse en koskisi kolme metrisellä kepilläkään!
MJP
Trex 600N Turbo mutta ei nitroa! Flybarless, ei mekaanista eikä sähköstä
Trex 500 ESP kait?
Quick Of Japan 15C MJP-frame Flybarless
MJP-Rex 450
Mustang Alu edition projekti Efficiency= Actual performance of a piece of equipment compared to the idea.

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: YS 91 SR3C
« Vastaus #9 : 26 Maaliskuu, 2009, 18:07:07 »
Näyttää olevan YS91SR padoissakin eroa

Sylinteri holkissa ja mosan rungossa mulla on reviisiot H ja J

J mallin kanavat ovat laajemmat koko pituudelta, kun H mallin vain yläpäästään 8mm

Vastaavasti J mallin sylinteriputken reijitys on erikokoinen tuon H mallin vastaaviin.

J mallin kannen työstö näyttäs olevan pari mikrometriä alempana, kun H mallin.

Kannet vaikuttaa samoilta, kuin myös kaasaritkin ulkoisesti.

Pitäis tehdä mikrometri mittaus palikoille.

Reviisio kirjain löytyy moottori pukista pohjan puolelta.
-Samppa 
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet