Itsellä on superattackia myös, mutta geelimäisenä. Ja mielestäni menee ihan liian tiukkaan tai sitten oon laittanut liikaa sitä ainetta.
Tollaista siis.
Mulla näkyy olevan tossa ihan marketista ostettu Scotch:in pikaliima.
-Ja on muuten "GEL", elikkä geeliä myös..
Mutta onhan noilla pikaliimoilla eroja vaikka kuinka paljon.. kerran ostin jotain halppisliimaa niin oli ns. kertakäyttöliimapurkkeja
. ehkä noin 1/10 täynnä, ja heti kun avas niin kannatti käyttää. Päivä tai pari avaamisesta niin oli kuivunut tuubiinsa vaikka oli korkki kiinni. Eikä tietenkään pitänyt kovin hyvin. Tais olla joku tarjous.. tyyliin 5 purkkia paketissa, yhdestä tuubista oli "haihtunu/kovettunu" liimat ennenkun olin edes ehtiny rikkoa sinettiä
Locktite on kyllä semmoinen tuotemerkki että jos on pikaliimaa niin varmasti on tujauksen kestävämpää kun perus tai tuntemattomilla nimillä myytävät..
Ja onhan Scotch myös tunnettu merkki, vaikka ei ehkä ihan locktiten tasoa, eli täytyypä laittaa aika varoen tota tavaraa.. varsinki kun sanoit että toi geeli nappaa kovemmin eikä tosiaan ei oo täydellisen kokosta avainta noihin Align:in 500 rekun pikkuruuveihin, kun ei 1,5mm sovi enkä oo saanu vielä sitä välimallia. Oliko se jotain 1,37 vai 1,27 tjsp..
Mietin tässä että oiskohan parempi jos tiputtais liimaa reikään hitusen, ja ruuvailis ruuvia auki-kiinni-auki-kiinni, senaikaa että kuivuu..
(?) Tarkotushan tässä, ainakin mun käsittääkseni, on varmistaa että ruuvi ei syö muovia ajan kuluessa, ja jengat olis aina samat ettei tee kolmeen eri paikaan niitä, kun on muutaman kerran purkanut.
Noh, raportoin tuloksista..
Projekteja mm. peräputken liitoksien kiristys (ruuvi tai tiukempi liitos), peräevää vois vähän pidentää kun tuo asfaltti 15K kierroksilla hio aika napsakkaan jos tulee kosketusta.. mitäs vielä. Laakereita nyt voi aina rasvailla, ym. huoltoa..