Kirjoittaja Aihe: FlightPower EVO25 akut  (Luettu 2485 kertaa)

Poissa XciD

  • Pro torppari
  • ****
FlightPower EVO25 akut
« : 17 Elokuu, 2008, 01:26:54 »
Minkähän takia tasurin piuhoista reunimmaisena olevat johdot eivät ole akkuun liitettynä? Huomasin tollasen pikku jutun ja ensiksi tuli pieni ihmetys että onko ne irronnut.. Mutta on niin siististi poikki että vaihtoehdoksi ei sopinut irtoaminen. Toisessakin akussa sama homma.

Miksi pitää olla tuollaiset turhat johdot? Lisäkennoja varten?

Flying Since 01.07.2008 - Crashes 1

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: FlightPower EVO25 akut
« Vastaus #1 : 17 Elokuu, 2008, 13:36:49 »
6 kennosissa on sama balanssiliitin kuin 8 kennoisissa akuissa joten kaksi johtoa jää tarpeettomaksi.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa IL

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: FlightPower EVO25 akut
« Vastaus #2 : 24 Elokuu, 2008, 10:12:41 »
Olisko vielä merkki riippuvainen?
Omassani on aina reunimmaiset liitettynä.
Siis tasurin piuhoista.

Poissa XciD

  • Pro torppari
  • ****
Vs: FlightPower EVO25 akut
« Vastaus #3 : 24 Elokuu, 2008, 23:01:36 »
Olisko vielä merkki riippuvainen?
Omassani on aina reunimmaiset liitettynä.
Siis tasurin piuhoista.

Voi olla.. En minäkään aivan varma ollut oliko ne reunimmaiset vai sitä seuraavat, enkä jaksa mennä tarkistamaan... Mutta pari irti kuitenkin.  :)

Flying Since 01.07.2008 - Crashes 1

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
13 Vastauksia
7468 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Joulukuu, 2007, 22:26:06
kirjoittanut flykari
23 Vastauksia
10632 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Huhtikuu, 2008, 16:40:17
kirjoittanut JiriK
23 Vastauksia
11590 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Helmikuu, 2008, 17:37:15
kirjoittanut juza
5 Vastauksia
3262 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Heinäkuu, 2008, 18:15:43
kirjoittanut Mikaelni
9 Vastauksia
3543 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Lokakuu, 2008, 12:22:10
kirjoittanut 1m4s0_