Kirjoittaja Aihe: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista  (Luettu 4059 kertaa)

Poissa Ace

  • Opetteleva torppari
  • **
T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« : 15 Heinäkuu, 2008, 16:45:16 »
En kyennyt löytämtään aikaisempaa keskustelua aiheesta, joten tänne uutta kysymystä väsäsin...
Eli, nyt ne joilla on xl tai muu vastaava ccpm miksauksella, voitte antaa neuvoja.
Menin kääntämään nuo servot toistepäin, kun otti niin ikävästi kiinni tuohon koppaan. Pointtina vaan se, että kun nuo servot on toistepäin, niin siihen servoille tulevat työntötangot ei oikein ylettäny/sai servot rutisemaan tuskasta eli menin pidemtämään niitä millin, pari. Tietenkin yhtä paljon molempia tankoja, kun niitähän tulee kaks per servo. Vaikuttaako noitten pituus siis jotenkin?

Poissa Vispilä

  • Moderator
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #1 : 15 Heinäkuu, 2008, 16:57:18 »
Niiden pituus ei vaikuta mitenkään kunhan ovat yhtä pitkät tai samassa suhteessa eri pituiset. Eli jos toista pidentää niin toiseen täytyy myös tehdä muutoksia ettei aiheuta rasitusta servon runkoon.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Ace

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #2 : 15 Heinäkuu, 2008, 17:37:16 »
Juu, tämä selvä. Päätin kattoo ton nupin kuntoon ja menin ne servot keskittämään ja samalla sitten muutin niitä swashplatelle menevien tankojen pituuksia, että ois mahdollisimman hyvin 90' kulmassa ja nollakulmat, mutta äkkiseltään näytti siltä, että olis ollu pientä elämistä swashplaten kallistumisessa eteenpäin kun laski pienemmille kulmille. Oli jotenkin oudon olosta...


EDIT: toivottavasti oli sopivan selkeesti ilmotettu otsikko... :P

Girk

  • Vieras
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #3 : 15 Heinäkuu, 2008, 20:09:30 »
tämmönen tullu vastaan joskus ehkä tästä olisi jotain apua.

http://www.trextuning.com/buildccpm5.php

Poissa Ace

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #4 : 15 Heinäkuu, 2008, 21:54:14 »
Kiitos tästä, selkeni taaas. Ihmettelen vaan, ettei trextuningissa ollut ymmärtänyt laittaa niitä servoja toistepäin...

Girk

  • Vieras
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #5 : 15 Heinäkuu, 2008, 22:09:52 »
Tuli vaan mieleen että olitko laittanu ne linkki pallukat sisä vai ulkopuolelle siinä servoarmissa, manuska näyttää sanovan (s.16) että ulkopuolelle ja jos ne hankaa niin siirtää sisäpuolelle. Ainakin tossa tuning kuvissa näyttäisi olevan sisäpuolella se antaa ainaki hiukan lisää tilaa jos ne itse pallot hankas. Vai eikö silläkään sitten saanut lisää tilaa ?
« Viimeksi muokattu: 15 Heinäkuu, 2008, 22:14:25 kirjoittanut Girk »

Poissa Ace

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #6 : 16 Heinäkuu, 2008, 00:29:05 »
siis mulla on ne servot käännetty, eli ne rattaat tulee sinne alemmas kiinni. Sen takia piti vähän pidentää noitten tankojen pituuksia, servot itki tuskasta...

Girk

  • Vieras
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #7 : 16 Heinäkuu, 2008, 00:44:59 »
eikö olisi riittänyt vaihtaa linkkipallojen puolta servoarmissa ilman että olisi kääntänyt servoja ? sitä hain takaa.

Poissa Ace

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: T-rex 450xl ccpm servojen työntötankojen pituuksista
« Vastaus #8 : 16 Heinäkuu, 2008, 00:48:58 »
Oli mulla muistaakseni ne siellä takana, mutta silti teki aika tiukaa...

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3023 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Toukokuu, 2009, 00:04:09
kirjoittanut -DaMulQ-
33 Vastauksia
16150 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Lokakuu, 2009, 23:11:59
kirjoittanut Juhis
2 Vastauksia
2584 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Marraskuu, 2009, 17:02:56
kirjoittanut bluedog
17 Vastauksia
7415 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Joulukuu, 2009, 14:20:41
kirjoittanut Mikka
0 Vastauksia
3335 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Tammikuu, 2010, 23:23:24
kirjoittanut Airforcepower