Viimeviikolla taisi tulla tankillinen pöristeltyä testimielessä.
Viikon pian ollut lunssan kourissa ja tänään meni hermot makaamiseen. Ei muuta kun tallille iltasella ja kopterien kimppuun.
Tänään sitten pari freyaa pääsi uudelleen tarkastelun alle, lähinnä säätöjen hiomista jne.
Kumiukko-Freyasta löytyi yksi murhe vielä, 9256 kuoret antautunut tuolla vesiksellä. Tovottavasti kuoria löytyy, ettei tartte ostaa kokonaan uutta servoa huomisen säätöpäivän pelastamiseksi.
Toinen Reijo kaipasi tässä vaiheessa ainoastaan muutaman ruuvin kiristystä ja setupin tekoa radioon.
Huomenna tälle koelentoja ja säätöjä. jännä koittaa taas eri nuppia leijunnoissa ja taivaalla. On muuten samalla eka SWM nupillinen Reijo, jonka säädän ( yritän ) ja jota pitäisi vissiin ulkoiluttaa vähän enemmänkin.
Talvella pitää muuten vaihtaa peräntönäri, koska on sen verran kulunut kannakkeiden kohdalta. Täytynee laittaa fluorinetube samalla, se näyttää säästävän tankoa myös kulumiselta.
Jaa niin, tää kapistus saatettaneen nähdä myös Phoenixissa, mikäli hävinnyt kamera löytyy ja kalusto on kuvattavassa kunnossa vielä huomisen jälkeen
Samaan toimitukseen lähtee myös Quarkin kuvat, joten sellainenkin saataneen Phoenixiin.
Molemmista koptereista lähtee kuvat orkkis ulkoasun lisäksi maalatuilla kabiineilla ja evillä, päätyneekö koskaan phoenixiin, se nähdään sitten joskus talvella.
Laitetaas vielä kuva väliaikaisesta työtasosta. Oikein näppärä, sähköisesti säädettävä, kompakti ja samalla avara versio
Toinen kuva ihan ohimennen, kun lähiaikoina on ollut juttua lapakulmamittarin käytöstä.