Minä käytän 1,5A ja samoja akkuja. Lennän timerillä 7minuuttia ja lataan akut sitten.
Niihin menee alle 1500mAh joten taitaa kulutuskin olla aika sama...
Minun suositukseni on että jos lennät paljon niin lataat akkuja maltillisesti ja et pura ainakaan enempää kuin nyt teet.
Mitään näkyvää ei heti tapahdu vaikka latausvirtoja nostatkin tai purat akkuja enemmän...
Mutta keväällä käyt kiukuttelemaan kun Align tekee niin surkeita akkuja...
When using high energy Li-poly Battery, please do not over-discharge, over-charge batteries, or result over-high temperature. Discharging capacity can't exceed 80% of the max capacity after full charging to ensure a good cycle performance.Recommend to full charge a brand new battery before using and only discharge the battery 50% for first 5 times to make a good efficiency of the battery. Please make it a habit to always count time for flight, or please set a low voltage protection on ESC (Cell voltage after stopping using can not lower than 3.2V). Do not use the battery at insufficient of voltage.
Tuossa tuo Alignin ohje purkamiseen ja tuossa se miten se vaikuttaa akkujen kestoikään.
Recommend to discharge the battery within 80% of rated discharge, keep 90% capacity when over 100 cycles, keep 85% capacity when over 150 cycles. (The cycle life and efficiency will reduce due to high current, high temperature and over-discharge)
Nuo kait laskee nuo syklit siihen kun akun alkuperäisestä kapasiteetista on 70% jäljellä.
Suosittelen toisen laturin hankkimista ja jos sekään ei riitä niin lisäakun hankkimista...
Kahdella laturilla ja 4 akulla ehtii helposti 12 akullista päivässä ajelemaan... Alkaa haitata jo ansiotoimintaa...