Tuo on TT:n ominaisuus. Ei ne juuri vanhuuttaan hajoa.
Millä perusteella?
Itsellä oli TT50 jolla oli ajettu todella paljon, meni vasta viikko sitten veivi koneesta.
Helppo perustella, joka ainoa jonka olen käytössä täälläpäin nähnyt on kajahtanut melko uutena, myös 90 kokoiset TT:t. Ainoa mikä on kestänyt on se pieni, oliko tuo 37 tjsp. Kyse siis kopterimosista, lennokeissa kestävät kyllä paremmin.
Ei esim. Sabesta enää edes ymmärtääkseni suostuta myymään 50 tai 90 TT:tä juurikin siksi.
Syy miksi sinulla laite kesti ilmenee aikaisemmista kirjoituksistasi:(lainaus)
Hi,
Nothing too serious just a tad on the lean side.
I did find the TT engine getting a bit lean on high revs no matter how rich you tune it.
What I did was I drilled the main fuel passage larger that goes in the carb, under the fuelhose connector.
Drilled it out to 1.5mm and bellmouthed the intake side of the carb.
Tested the mods, and now I can setup the motor so rich that it stays cold after test flight, close to ambient temp.
Pic of the bellmouth compared to original.
MJP
Keskiverto kopteriharrastajalta ei voi mielestäni odottaa noin pitkällemenevää perehtyneisyyttä moottoritekniikkaan ym. mitä sulla on, oletuksena on että kaupasta ostettu motti toimii ilman modaamista.
Riittikö perusteluksi vai haluatko lisää