jos haluaa antaa palautetta Kauppilalle tai selvitää jotain, niin kyllä yv tai puhelin yleensä ovat tehokkain ja fiksuin keino. Kyse on kuitenkin asiakas-suhteen luomisesta, vaikkakin internet anonymisoi kaupankäyntiä kiihtyvällä tahdilla. Kannattaa miettiä miten itse käyttäytyy, se voi vaikuttaa jatkossa saatavan henkilökohtaisen palvelun laatuun...
Eli siis kauppaa pitäisi käydä salassa eikä ongelmakohdista puhua? Vähän outoa mielestäni
Jos jotain kritiikkiä löytyy kauppiasta kohtaan niin kai se nyt ilmi tuodaan? Ja mitä pahaa julkisissa kysymyksissä on? Mie ei ymmärrä.. Tämmönen toiminta vain
mahdollistaa sen että kauppias voi viilata useampaa asiakasta linssiin
Mun mielestä jos kauppias toimii ja mainostaa
julkisella foorumilla niin silloin pitäisi myös pystyä esittämään mahdolliset kysymykset julkisesti. Jos taasen kauppias ei halua käydä kommunikaatiota asiakkaiden kanssa ja vastailla kysymyksiin niin miksi tulla julkiselle foorumille edes hääräämään?
Silloin kannattaa pysyä siellä omilla webbisivuillaan anonyymisti pelkkä sähköposti ja puhelinumero jossain näkyvillä.
Ihmeellistä menoa.. Mut noh.. Toiset kauppiaat ovat ymmärtäneet mitenkä homma pitäisi hoitaa jos foorumilla koittaa mainosta ja näkyvyyttä hakea, toiset taas ilmeisesti ei (okei, näkyvyyttä voi saada negatiivissakin merkeissä ihan vahingossa)