Kirjoittaja Aihe: Scot Gray F3C lapoja Centyry Helicopter:silta  (Luettu 9518 kertaa)

Einari Lindberg

  • Vieras
Vs: Scot Gray F3C lapoja Centyry Helicopter:silta
« Vastaus #25 : 13 Joulukuu, 2009, 22:13:38 »
En oo lentokone insinööri, mutta vaikea uskoa, että delta vaikuttaa puhtaaseen kollektiiviohjaukseen mitenkään, koska nuppi ei lepata silloin. Uskoisin, että johtui tuulesta. No, sen näkee, kun pääsen testaa vakio deltalla tuiseen keliin.

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Scot Gray F3C lapoja Centyry Helicopter:silta
« Vastaus #26 : 13 Joulukuu, 2009, 23:58:06 »
Nuo 720 set lavat tuppaa olemaan korkeus suunnassa kovassa kelissä hieman haastavat koska myös isompi lapakehä on isompi tuulipinta-ala. Jos tuuli pääsee haukkaamaan kehän alle on nousu varmaa... saa olla melko terävä pirch käyrä jotta saa vasteen niin nopeaksi.
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
2517 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Toukokuu, 2009, 17:39:45
kirjoittanut Timo
8 Vastauksia
3586 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Syyskuu, 2009, 22:47:22
kirjoittanut Tuukka
7 Vastauksia
4548 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Elokuu, 2011, 22:56:18
kirjoittanut Iceheart
12 Vastauksia
16460 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Joulukuu, 2014, 23:44:48
kirjoittanut njs
4 Vastauksia
13729 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Tammikuu, 2015, 19:18:23
kirjoittanut Tonsku