Kirjoittaja Aihe: Uutta lipoa puskee HK:lta Turnigy Bolt HV  (Luettu 68163 kertaa)

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Uutta lipoa puskee HK:lta Turnigy Bolt HV
« Vastaus #50 : 03 Huhtikuu, 2016, 13:43:09 »
1450 6s oli mullakin kuraa. Muut on ollu hyviä
Mulla on pelannut hyvin.
Vanhimmissa on kuve täynnä lataus viivoja. Nekin potkii ihan OK. Kapasiteetti on pikkusen laskennu.
Ja toinen ei mee enää balanssiin.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: Uutta lipoa puskee HK:lta Turnigy Bolt HV
« Vastaus #51 : 04 Huhtikuu, 2016, 06:10:50 »
Harvoin on tullu ladattua kentällä kovilla pakkasilla. Ei silloin jaksa lennellä kuin jonku lipon. Onhan se mahdollista että kylmä on tehny tuhoa. Varsinki 450L lipoille. Katsoa kuiten muita merkkejä ja testailla. Revon hv lipot olis ehkä hyät ja lataa vaan 4.2V. Nyt kun revolectrix laturi niin sinne voi laittaa kuinka kylmä on ulkona kun lataa. En o testanu miten toimii.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Kaapeli

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #18
Vs: Uutta lipoa puskee HK:lta Turnigy Bolt HV
« Vastaus #52 : 04 Huhtikuu, 2016, 08:27:02 »
Se revon laturin "kylmäsuoja" oli ainakin itellä sitä että jos laturi oli riittävän kylmä niin sitten jätettiin kennojännite latauksessa 4.1V. Saattaapi nollakeleillä nippanappa riittää jos ei päästä akkuja liian kylmäksi, mutta kovemmilla pakkasilla siitä ei taida olla iloa. Tuokin on vähän huono jos ei mitään lämpöanturia ole akussa kiinni niin isot pakathan on lämpimiä lennon jälkeen. Sitten jos lisäksi vetää heti isolla virralla täyteen niin eivät ehdi jähtyä latauksessa. Silloin ei ole hirveesti hyötyä siitä että laturi kuvittelee ulkona olevan kylmä kun akut on kuitenkin lämpimät. En tiedä sitten miten tuo toimii jos laturi lämpenee käytössä, että lähteekö tuo "kylmätila" joskus itekseen pois päältä. Kerran kannoin laturit ulkoa sisälle ja vähän kyrsi kun en millään saanu lataamaan sitä akkuja täyteen kun se oli sitä mieltä että nyt on kylmä, vaikka akut oli huoneenlämpöiset ja laturikin lämpes siinä käyttölämpöön kun hetken odotteli.
SAB Goblin Kraken (VBar NEO)
VBAR Control
Synergy E7 (CGY750)
SAB Goblin 380 (Brain)
Futaba 14SG                                 Trex 450 Pro DFC (3GX)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
10 Vastauksia
5061 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Lokakuu, 2009, 23:21:40
kirjoittanut 1m4s0_
1 Vastauksia
3282 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Helmikuu, 2011, 12:35:18
kirjoittanut big m
0 Vastauksia
2134 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Tammikuu, 2012, 17:30:39
kirjoittanut Lentävä Koala
0 Vastauksia
1938 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Tammikuu, 2014, 16:32:32
kirjoittanut jannu
0 Vastauksia
1841 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Heinäkuu, 2014, 23:26:48
kirjoittanut JCA