Jos mä taas kertaan, miksi Dynatron on kopterikäytössä hyvä... eli, siinä ei ole välitystä, silloin se ei paikaltaan lähtiessä jaksa rikkoa moottoria, jos se on "nestelukossa" syystä tai toisesta. Ja ottaa kierroksia sen verran, että varmasti käynnistyy, vaikka jotain olisi vähän pielessäkin. Kopterilla kun ei paljon uskalla käynnistäessä laittaa kaasua, toisin kuin lennokilla.
Välitysstartterit, kuten Kavan, voivat kopussa vääntää nestelukkoisen mosan palasiksi, siinä kun ei ole "kumikuppia" välissä antamassa periksi kuten lennussa. Ja kierrokset on alakanttiin, johtuen juurikin tuosta välityksestä. Lennokissa voi antaa kaasua käynnistettäessä, joka joskus helpottaa käynnistymistä, jos vähän esim. säädöt metsässä, kopussa en ainakaan suosittele noin tekemään...silloin auttaa Dynatronin kierrokset.
Toivottavasti selvensi vielä asiaa, vaikka jo oikean valinnan teitkin, se Dynatron vaan on hyvä