Runoillaas tännekki välillä jotain.
Nyt kevään mittaan on tullu lennettyä aika paljon ja vehkeet on pysyneet suht ehjänä. Mitä nyt näxällä pientä torppia ja protoksella vähän blade scrapea, mutta ei mitään suurempaa.
Lentotaito ei ole juurikaan kehittynyt ja se tarkkuus mikä syksyllä oli on täysin poissa. Tosin en ole edes jaksanut keskittyä tiettyjen ongelmien treenaamiseen vaan olen vain lentänyt temppuja mitä osaan. Vähän ehkä tylsää, mutta sitä oikeaa driveä odotellessa
yleensä se iskee tossa keskemmällä kesää
Viime vuoden 3D masters visiitti oli hyvä boosti kehittymiselle
Tänään tuli sitten myytyä Hitec Aurora 9 ja ostettua tilalle Futten T14SG. Ainut syy miksi vaihdoin on Sbus, saan kasan ärsyttäviä johtoja pois edestä, tosin en tiedä oliko sen arvoista.
Näin yhden illan simutuksen ja ohjelmoimisen jälkeen ei futte auroran jälkeen juurikaan kehuja saa. 14sg on huonompi kädessä, aurossa oli muhkeemmat käden sijat ja pehmeämpää se käden sijan kumi. Napit ja gimbaalit samaa tasoa, ei mitään merkittävää eroa. Molemmissa saa säädettyä jäykkyyden jne. omanlaisekseen. Futte on vähän muovisemman ja kolkomman oloinen mitä Aurora on.
Ohjelmoiminen: Ei Futten käyttis nyt liian sekava ole ja varmasti iso parannus jos vaihtaa jostain muusta merkistä, mutta ei tuo Auroraa päihitä. Kosketus rulla toimii miten sattuu ja ottaa aina välillä
mitenhän se talvella toimii? Ala valikkoja on liikaa ja kaiken mailman sivuja sekä lyhennyksiä... ja miksi ihmeessä ne riisikippo miehet on laittaneet noihin potikoihin VALMIIKSI nuo kaasu- ja lapakulma säädöt? vaikutus laidasta laittaan 30%, ihme FAI F3C pelleilyä.
Aurossa on selkeät valikot ja iso tekstit, tuo Auroran iso kosketus näyttö on vain todella toimiva. Plussaa siinä on se että se ei ole hipaisu vaan sitä pitää painaa. Siispä toimii moitteetta talvellakin sormikkaan kädessä
Joku sanoo kohta että, mutta kun siinä futtessa on se telemetria. Aurossa on myös ja ne auroran telemetria palikat on halpoja kuin saippua kun vertaa futten telemetria palikoihin. Futten tapaan aurossa on myös vakiona vastarissa 8s lipoon asti jännite telemetria eli näytöstä näkee suoraan ajo/vastari akun jännitteen.
En tätä vaihtoa missään tapauksessa kadu sillä kaikki nämä ominaisuudet ja erot olivat tiedossa ennen kuin laitteen hommasin, mutta pitää nyt testata. Varmasti huippu mankka, mutta futaban tapaan yli arvostettu. Vastaritkin on hitecceihin verrattuna paaaljon kalliimpia. Noh, mutta saanpahan nyt sbussit käyttöön ja ylimääräiset johdot pois tieltä. Myös näxä tulee samaan Vbarin govin nyt kun siihen on mahdollisuus!