Kirjoittaja Aihe: T-Rex 450 Sport  (Luettu 147912 kertaa)

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #50 : 17 Marraskuu, 2010, 22:22:21 »
kyllä, gyron rev kytkin eriasentoon.. mankan rev vaikuttaa vain siihen kumpaan suuntaa tikusta kopteri kääntyy.

mikä kytkin... näissä mitään rev kytkimiä ole ;D (eikös tää ollu GP780)

no joo! :D

nor/rev asetus vaan eri arvoon... ja suosittelisin sitte tarkastamaan myös mankan asetuksista että on suunta oikein!
(ihan vaan sillä ku olit sitäkin vaihdellu)

Jep, juuri kyseinen gyro. Huomenna jatketaan. Toivottavasti tuo vaihto toimii. Mistä sen tietää alun perinkin kummassa(nor/rev) säädössä se pitää olla?
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #51 : 17 Marraskuu, 2010, 22:24:02 »
kyllä, gyron rev kytkin eriasentoon.. mankan rev vaikuttaa vain siihen kumpaan suuntaa tikusta kopteri kääntyy.

mikä kytkin... näissä mitään rev kytkimiä ole ;D (eikös tää ollu GP780)

no joo! :D

nor/rev asetus vaan eri arvoon... ja suosittelisin sitte tarkastamaan myös mankan asetuksista että on suunta oikein!
(ihan vaan sillä ku olit sitäkin vaihdellu)

Jep, juuri kyseinen gyro. Huomenna jatketaan. Toivottavasti tuo vaihto toimii. Mistä sen tietää alun perinkin kummassa(nor/rev) säädössä se pitää olla?

käännät kopua lattialla niin että sähköt on päällä (moottorin johdot vaikka irti) ja katot että perä korjaa vastaan... sama homma katot että tikusta kääntyy lavat oikeeseen suntaan! :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #52 : 17 Marraskuu, 2010, 22:32:59 »
Eli taita perälavat kohti kopterin nokkaaa ja ylemmän lavan pitäisi kääntyä siihen suuntaan johon käännät kopteria

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #53 : 18 Marraskuu, 2010, 21:01:08 »
Kaks akkua, yks pääakseli päivän saldoksi, JEBOU! Kivaa oli, hanki pehmensi sopivasti  ;)

Perä piti loistavasti, melko stabiili, hieman pyrki kääntymään vastapäivään, turhan hätäset liikkeet aloittelijalle.

Näyttää hihnakin löystyneen reilusti, mistä mahtaa johtua? Kaikki näyttää muuten olevan kohdillaan.
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

mika a

  • Vieras
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #54 : 18 Marraskuu, 2010, 21:13:54 »
Kaks akkua, yks pääakseli päivän saldoksi, JEBOU! Kivaa oli, hanki pehmensi sopivasti  ;)

Perä piti loistavasti, melko stabiili, hieman pyrki kääntymään vastapäivään, turhan hätäset liikkeet aloittelijalle.

Näyttää hihnakin löystyneen reilusti, mistä mahtaa johtua? Kaikki näyttää muuten olevan kohdillaan.

Mikäli olen oikein ymmätänyt niin sisällä lämpimässä säädetty hihna löystyy ulkona kun on kylymä.

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #55 : 18 Marraskuu, 2010, 21:32:00 »
Kaks akkua, yks pääakseli päivän saldoksi, JEBOU! Kivaa oli, hanki pehmensi sopivasti  ;)

Perä piti loistavasti, melko stabiili, hieman pyrki kääntymään vastapäivään, turhan hätäset liikkeet aloittelijalle.

Näyttää hihnakin löystyneen reilusti, mistä mahtaa johtua? Kaikki näyttää muuten olevan kohdillaan.

Mikäli olen oikein ymmätänyt niin sisällä lämpimässä säädetty hihna löystyy ulkona kun on kylymä.

Pitäisi kuitenkin palautua takaisin sisälle tultaessa? Hihna oli löystynyt mielestäni todella paljon.
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #56 : 18 Marraskuu, 2010, 21:58:41 »
Eli hihnaperä + alumiiniputki
kiristä kun on viilentynyt ulkona, löysää ennekuin viet sisälle. jos on muuten itsekseen sisälläkin löysä vaikka et ole mitöään tehnyt niin tarkista putken kiinnitys.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #57 : 18 Marraskuu, 2010, 22:09:09 »
Itsellä on uuden hihnan kanssa huomannut venahtamista, vaikka onkin vahvistettua hihnaa.

Kymmenen asteen pakkanen ei ainakaan omalla kohdalla oo ollut ollut ongelma hihnan löystymisen osalta. Vedän hihnan sen verran kireälle, ettei se millin murto-osan kutistuminen mitään vaikuta.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #58 : 19 Marraskuu, 2010, 08:32:52 »
Kaks akkua, yks pääakseli päivän saldoksi, JEBOU! Kivaa oli, hanki pehmensi sopivasti  ;)

Perä piti loistavasti, melko stabiili, hieman pyrki kääntymään vastapäivään, turhan hätäset liikkeet aloittelijalle.

Näyttää hihnakin löystyneen reilusti, mistä mahtaa johtua? Kaikki näyttää muuten olevan kohdillaan.

Onko noi pääakselit miten "löysiä"/heikkoja", kun sain sen vääntymään heti? Ihme kyllä ei mennyt mitään muuta, kaikki muut osat kunnossa. Toisessa lavassa tosin näkyy joku pieni kiven isku tai vastaava, mutta sekin on todella pieni, pinnasta tyyliin maali pois 1mm*1mm alueelta. Tämäkin vahinko sattui kun vetäisin liian nopeasti kopun alas, eli negatiiviset lapakulmat toimivat  ;)
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #59 : 19 Marraskuu, 2010, 08:38:07 »
Onko noi pääakselit miten "löysiä"/heikkoja", kun sain sen vääntymään heti? Ihme kyllä ei mennyt mitään muuta, kaikki muut osat kunnossa.

Akselit vääntyvät lähes aina kun vähänkin kopsahtaa. Isompi ihme on, jos ei mitään muuta mennyt kuin pääakseli. Lepatusakseli antaa yleensä ensimmäisenä periksi. Tarkasta ainakin se kunnolla. Vääntynyt lepari aiheuttaa kaikenlaista epämääräistä häröä, kuten lapauraongelmia ja tärinöitä.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #60 : 19 Marraskuu, 2010, 10:24:19 »
myös iso kasa laakereita on luultavasti pykälillä jos akselikin on antautunu! esim pääakselin laakerit nyt ainakin mutta luultavasti myös lavanpidinten laakerit jne... :-\
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #61 : 19 Marraskuu, 2010, 10:25:25 »
Onko noi pääakselit miten "löysiä"/heikkoja", kun sain sen vääntymään heti? Ihme kyllä ei mennyt mitään muuta, kaikki muut osat kunnossa.

Akselit vääntyvät lähes aina kun vähänkin kopsahtaa. Isompi ihme on, jos ei mitään muuta mennyt kuin pääakseli. Lepatusakseli antaa yleensä ensimmäisenä periksi. Tarkasta ainakin se kunnolla. Vääntynyt lepari aiheuttaa kaikenlaista epämääräistä häröä, kuten lapauraongelmia ja tärinöitä.

...kun ei edes kunnolla kopsahtanut, pikkusen tulin lumeen rivakammin alas.
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

mika a

  • Vieras
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #62 : 19 Marraskuu, 2010, 11:29:09 »
Onko noi pääakselit miten "löysiä"/heikkoja", kun sain sen vääntymään heti? Ihme kyllä ei mennyt mitään muuta, kaikki muut osat kunnossa.

Akselit vääntyvät lähes aina kun vähänkin kopsahtaa. Isompi ihme on, jos ei mitään muuta mennyt kuin pääakseli. Lepatusakseli antaa yleensä ensimmäisenä periksi. Tarkasta ainakin se kunnolla. Vääntynyt lepari aiheuttaa kaikenlaista epämääräistä häröä, kuten lapauraongelmia ja tärinöitä.

...kun ei edes kunnolla kopsahtanut, pikkusen tulin lumeen rivakammin alas.

Miten sulla on NORM lentotilan lapakulma käyrä asetettu. Mulle ainakin neuvottiin et NORMI lentotilaan ei kannata laittaa kovin rajuja negatiivisiä kulmia vain sen verran et saa tuulellakin kopun alas. Vai oliko sulla IDLE UP päällä kun tärähti. Sitten kaasukäyrä kannattaa laittaa aika jyrkäksi niin että on hyvin kierroksia kun otetaan kopua alas.  Esim itelle laitoin tämmösen kaasu käyrän 0 49,5 63 73 78 80 80 Futaban radio Lapakulma käyrä on tämmönen -33 -16 -5 +11 +27 +43 +90  Nämä siis NORMI lentotilan käyrät ja noilla ainakin mun mielestä on helpo hallita kopua ja saa pehmeesti kopun alas. Minähän nyt en tietenkään ole paras henkilö ketään neuvomaan kun itekki olen kopua lennättänyt vain 2 päivää. Mutta kuhan nyt vaan aloitteliana kerron omista kokemuksista ja siittä mikä itellä tuntuu toimivan.

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #63 : 19 Marraskuu, 2010, 11:40:10 »
Onko noi pääakselit miten "löysiä"/heikkoja", kun sain sen vääntymään heti? Ihme kyllä ei mennyt mitään muuta, kaikki muut osat kunnossa.

Akselit vääntyvät lähes aina kun vähänkin kopsahtaa. Isompi ihme on, jos ei mitään muuta mennyt kuin pääakseli. Lepatusakseli antaa yleensä ensimmäisenä periksi. Tarkasta ainakin se kunnolla. Vääntynyt lepari aiheuttaa kaikenlaista epämääräistä häröä, kuten lapauraongelmia ja tärinöitä.

...kun ei edes kunnolla kopsahtanut, pikkusen tulin lumeen rivakammin alas.

Miten sulla on NORM lentotilan lapakulma käyrä asetettu. Mulle ainakin neuvottiin et NORMI lentotilaan ei kannata laittaa kovin rajuja negatiivisiä kulmia vain sen verran et saa tuulellakin kopun alas. Vai oliko sulla IDLE UP päällä kun tärähti. Sitten kaasukäyrä kannattaa laittaa aika jyrkäksi niin että on hyvin kierroksia kun otetaan kopua alas.  Esim itelle laitoin tämmösen kaasu käyrän 0 49,5 63 73 78 80 80 Futaban radio Lapakulma käyrä on tämmönen -33 -16 -5 +11 +27 +43 +90  Nämä siis NORMI lentotilan käyrät ja noilla ainakin mun mielestä on helpo hallita kopua ja saa pehmeesti kopun alas. Minähän nyt en tietenkään ole paras henkilö ketään neuvomaan kun itekki olen kopua lennättänyt vain 2 päivää. Mutta kuhan nyt vaan aloitteliana kerron omista kokemuksista ja siittä mikä itellä tuntuu toimivan.

Mun pitää noita käyriä vielä säädellä, muistelen et normi tilassa kulmat -4 ja +8
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #64 : 19 Marraskuu, 2010, 11:42:01 »
Normitilan kulmina nuo on ihan hyvät..

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #65 : 19 Marraskuu, 2010, 12:04:18 »
Mites noi expot, kannattaako aloittelijalle pistää päälle ja kuinka paljon?
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

mika a

  • Vieras
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #66 : 19 Marraskuu, 2010, 12:08:06 »
Mites noi expot, kannattaako aloittelijalle pistää päälle ja kuinka paljon?

Vähän maku asia. Minä tykkään käyttää expoja. niin ei heti karkaa kun vähän tikkua liikuttaa onhan rauhallisempi keskialueella ohjata kun on expoa. Ite laitoin 30% expoa kaikkiin.

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #67 : 19 Marraskuu, 2010, 12:15:49 »
Onko noi pääakselit miten "löysiä"/heikkoja", kun sain sen vääntymään heti? Ihme kyllä ei mennyt mitään muuta, kaikki muut osat kunnossa.

Akselit vääntyvät lähes aina kun vähänkin kopsahtaa. Isompi ihme on, jos ei mitään muuta mennyt kuin pääakseli. Lepatusakseli antaa yleensä ensimmäisenä periksi. Tarkasta ainakin se kunnolla. Vääntynyt lepari aiheuttaa kaikenlaista epämääräistä häröä, kuten lapauraongelmia ja tärinöitä.

...kun ei edes kunnolla kopsahtanut, pikkusen tulin lumeen rivakammin alas.

Käytännössä lienee erittäin harvinaista, että lepari säilyy ehjänä jos pyörivät lavat osuvat johonkin.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #68 : 19 Marraskuu, 2010, 12:24:15 »
Itse en käytä expoa kun tykkään että kopteri on "tikulla" kokoajan..
Kun aloittelee niin monesti tulee niitä liian isoja korjausliikkeitä, siinä pieni expo voi ehkä vähän auttaa.. tai sitten pahentaa kun ei heti tahdukkaan niin kovasti tikusta ja otetaan vähän enemmän... kokeilemalla selviää, ihan hyvin voi aloittaa ilman ja lisätä jos tuntuu.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #69 : 19 Marraskuu, 2010, 12:48:34 »
Itse en käytä expoa kun tykkään että kopteri on "tikulla" kokoajan..
Kun aloittelee niin monesti tulee niitä liian isoja korjausliikkeitä, siinä pieni expo voi ehkä vähän auttaa.. tai sitten pahentaa kun ei heti tahdukkaan niin kovasti tikusta ja otetaan vähän enemmän... kokeilemalla selviää, ihan hyvin voi aloittaa ilman ja lisätä jos tuntuu.

Itsellä tuntuu ongelmana olevan tuo "ylikorjaus", sit pitää jo korjata takaisin päin.
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #70 : 19 Marraskuu, 2010, 12:49:38 »
Itse en käytä expoa kun tykkään että kopteri on "tikulla" kokoajan..
Kun aloittelee niin monesti tulee niitä liian isoja korjausliikkeitä, siinä pieni expo voi ehkä vähän auttaa.. tai sitten pahentaa kun ei heti tahdukkaan niin kovasti tikusta ja otetaan vähän enemmän... kokeilemalla selviää, ihan hyvin voi aloittaa ilman ja lisätä jos tuntuu.

Ehkä aloittelijalle puolittaja olisi parempi kuin expo jos haluaa herkkyyttä rauhoittaa. Saman asian ajaa tietenkin kun laittaa swashmiksausta pienemmälle. Beltissä oli tuota "mekaanista expoa" löysistä lepatuskumeista johtuen. Sillä kävi just tuollensa kuin kuvasit. Alkaa heijaamaan ja sitten maa kutsuu.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #71 : 19 Marraskuu, 2010, 12:50:54 »
Itsellä tuntuu ongelmana olevan tuo "ylikorjaus", sit pitää jo korjata takaisin päin.

Puolittajia reilusti alkuun ja sitten vähentää kun alkaa kaivata rivakampia liikkeitä.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Vasarah

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #72 : 19 Marraskuu, 2010, 13:01:47 »
Itsellä tuntuu ongelmana olevan tuo "ylikorjaus", sit pitää jo korjata takaisin päin.

Puolittajia reilusti alkuun ja sitten vähentää kun alkaa kaivata rivakampia liikkeitä.

Mikä on "puolittaja", mistä löytyy?
- Nyt saat hintansa väärtin neuvon ja ilmaiseksi -

JCA

  • Vieras
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #73 : 19 Marraskuu, 2010, 13:03:10 »
Itsellä tuntuu ongelmana olevan tuo "ylikorjaus", sit pitää jo korjata takaisin päin.

Puolittajia reilusti alkuun ja sitten vähentää kun alkaa kaivata rivakampia liikkeitä.

Mikä on "puolittaja", mistä löytyy?

MYös D/R tai DualRate nimikkeellä tunnettu.

"Dual rate eli D/R rajoittaa kyseessä olevan kanavan maksimiliikkeitä. Kopterissa voi olla esim. swash platen liikkeet säädetty maksimiin käyttäen swash mix toimintoa ja tällöin kopteri voi tuntua liian äkkinäiseltä liikealueen päissä. DR toimintoa käyttäen pystyy tuosta liikkeestä rajaamaan osan pois. Sillä voi siis vaikuttaa kopterin käyttäytymiseen ja sen asetusta voi vaihtaa lennon aikana. Lähettimessä on erilliset D/R kytkimet, joita käyttämällä pystyy ennalta asetettuja arvoja vaihtamaan tai eri lentotiloihin voidaan asettaa eri D/R arvot."

Täällä oli jottai:
http://wiki.kopterit.net/tiki-index.php?page=RadiotYleista

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450 Sport
« Vastaus #74 : 19 Marraskuu, 2010, 13:52:42 »
Minusta tuossa dual rate kuvauksessa on virhe. Tuosta saa sen käsityksen, että DR leikkaa liikealueen päät pois mutta keskialue säilyy ennallaan. DR loiventaa koko liikealuetta mutta liike säilyy lineaarisena koko ajan. Se siis loiventaa keskialuetta samalla tavalla. DR siis pienentää käyrän kulmakerrointa. "Viivanväli" tikussa kasvattaa lapakulmia vähemmän kuin ilman puolittajaa. Täsmälleen sama asia kuin swashmiksauksen säätäminen. DR-kytkimillä vain on kätevä muuttaa liikealueita vaikka lennossa, jos sellaiseen tuntee tarvetta jostakin syystä.

Expo taasen tekee liikealueesta exponentiaalisesti kasvavan. Tikun keskialueella tikun liike vaikuttaa vähemmän kuin kauempana keskeltä. Expon voi laittaa myös negatiivisenä, jolloin keskialueelle tulee herkkyyttä lisää ja kauempana loivenee.

Omasta mielestä expo vain lisää hämmentämistä ainakin aloittelijalla, koska pieni korjaus ei vakuta mitään ja sitten mennään kun korjaa vähän lisää.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
5850 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Lokakuu, 2010, 10:13:14
kirjoittanut mikuni
9 Vastauksia
6235 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Maaliskuu, 2011, 22:23:03
kirjoittanut Noxi
38 Vastauksia
15496 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Elokuu, 2011, 19:25:16
kirjoittanut Sandu
Goblin sport 500

Aloittaja Hayabusa « 1 2 3 4 » SAB

82 Vastauksia
43601 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2016, 15:20:54
kirjoittanut 338federal
8 Vastauksia
4171 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Lokakuu, 2015, 22:00:16
kirjoittanut HeliFlyFinland