Kirjoittaja Aihe: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!  (Luettu 76136 kertaa)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #50 : 30 Joulukuu, 2010, 10:01:03 »
Vai tarkoitatko että kun liikutat reunaan ja palautat tikun keskelle servo armi jää reunaan?
tämä on normaalia HH-gyron toimintaa..

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #51 : 30 Joulukuu, 2010, 10:36:17 »
Vai tarkoitatko että kun liikutat reunaan ja palautat tikun keskelle servo armi jää reunaan?
tämä on normaalia HH-gyron toimintaa..

Tätä nimenomaan tarkoitan.Jos toi armi on sama kuin servonvarsi,niin  tarkoitan. Eikä tunnu voitelukaan auttavan.
Olisoko tähän mitään parannuskeinoa?

T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #52 : 30 Joulukuu, 2010, 10:38:51 »
Hah, tota samaa tuli itsekin alussa ihmeteltyä.
Kun käsin kääntää kopteria pöydällä ja vaikka näennäisesti palauttaisi perän samaan paikkaa ympyrällä, niin sitä palautusta ei silloin tehnyt gyro vaan käsi ja alkuperäisen astekulman ja palautetun astekulmaan väliin jää aina hieman erokulmaa joka perää heilutellessa vain kasvaa ja kasvaa ja kasvaa,,,,jolloin perä viimeistään ajautuu toiseen reunaan koska ei löydä alkuperäistä osoitetta vaan epätoivoissaan kotia etsiessään ajautuu yhä kauemmas haaveestaan löytää kotipesä.
Mutta ilmassa siis pelaa. Mikä pisti epäilemään jotain mättöä. Intuitio ?

Jaa tähän vastattiin sillä välin.
Tee gyrotestipankki ja testaa gyro ensin sillä, siitä se lähtee !!
Voit tietenkin pienentää gyron gainia niin se menee rate-tilaan ja silloin se palaa aina keskelle. Lennossa on kuitenkin parempi pitää se hh-moodissa.
« Viimeksi muokattu: 30 Joulukuu, 2010, 10:42:54 kirjoittanut kopterifriikki »
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #53 : 30 Joulukuu, 2010, 10:43:43 »
Mutta ilmassa siis pelaa.

Ainakin eilen pelas,tosin oli nopea kokeillu vaan.Täytyy yrittää tänään vähän "lentelyä" ;D ;D

Mikä pisti epäilemään jotain mättöä. Intuitio ?

Kai se oli aloittelijan tuuria että kopteri ja lentäjä olis yhtä ;D ;D ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #54 : 30 Joulukuu, 2010, 10:45:19 »
heh !! ;D
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #55 : 30 Joulukuu, 2010, 10:59:04 »
käännä perälavat kohti kopteri nokkaa, sitten käännä kopterin perää oikealle niin ylemmän lavan kärjen pitäisi kääntyä oikealle. Jos tämä on ok niin voit leijuttelullakin hakea perän toimimaan kunnolla, jos ei jaksaj otain testipenkkejä värkätä.. itse en ainakaan jaksaisi  ;D

Kannattaa lukea tuon wiki.kopterit.net aiheet läpi jos et ole vielä, siellä on selitetty tuon gyronkin toiminta.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #56 : 30 Joulukuu, 2010, 11:15:20 »
käännä perälavat kohti kopteri nokkaa, sitten käännä kopterin perää oikealle niin ylemmän lavan kärjen pitäisi kääntyä oikealle. Jos tämä on ok niin voit leijuttelullakin hakea perän toimimaan kunnolla.

Täytyy kokeilla töitten jälkeen

Kannattaa lukea tuon wiki.kopterit.net aiheet läpi jos et ole vielä, siellä on selitetty tuon gyronkin toiminta.

Kyl luettu on,mut jotkut asiat kun joku vääntäis rautalangasta niin olis ok.Ei vaan jaksa vanha äijä kaikkea ymmärtää ::)
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #57 : 30 Joulukuu, 2010, 11:32:39 »
Tuu poikkeen Pinsiössä niin katotaan paikat kohdilleen. Vaasantietä Ylöjärven ohitse ja sitä rataa.
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #58 : 30 Joulukuu, 2010, 18:58:47 »

käännä perälavat kohti kopteri nokkaa, sitten käännä kopterin perää oikealle niin ylemmän lavan kärjen pitäisi kääntyä oikealle. Jos tämä on ok niin voit leijuttelullakin hakea perän toimimaan kunnolla.

Noniin kokeiltu toi tsydeemi ja toimi.Kävin äsken pari akullista ajelemas ja hyvin se perä piti(ainakin itte olin tyytyväinen).Ei ollu mitään ongelmia.
Silti toi perä ongelma jäi mieleen ja ihmetyttään mikä siinä on jutun juju ???
Jos se vaan on ton HH-gyron toimintaa kuten 1m4s0_  sen sano.No täytyy ottaa asia sit taas esille jos ongelma jatkuu.
Tosta gyron limitistä viä,et jos haluan et perä kääntyy nopeammin niin enkös säädä sitä limittiä?

Tänään postipoika toi läjän akkuja joihin täytyis kolvata deans liitimet jotka ovat tuloillaan.Ihmetellään sitä kolvausta sit kun liittimet tulee. :P

Tuu poikkeen Pinsiössä niin katotaan paikat kohdilleen. Vaasantietä Ylöjärven ohitse ja sitä rataa.

Täytyy yrittää joku viikonloppu tulla kyläilleen,jos vaikka näkis kun kunnon kopu lentää :D


T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #59 : 30 Joulukuu, 2010, 19:32:34 »
Limit ei vaikuta perän kääntymisnopeuteen suoraan, mutta se pitää säätää siten että se liuku ei ota kiinni kummassakaan päässä. Beltin vakio radioilla tuohon pyörähdys nopeuteen ei vissiin voi vaikuttaa, se on ominaisuus?


Eli perän käytös "lyhyesti":
Käännät tikkua niin gyro olettaa jonkin kohdan johon haluat perän kääntyvät, eli se jää ODOTTAMAAN että perä kääntyy. Koska se ei pöydällä käänny niin slideri jää reunaan, jos käännät kädellä kopteria niin se slider "palautuu" keskelle jossain vaiheessa.

http://wiki.kopterit.net/tiki-index.php?page=gyro
Lainaus
HH- gyro taas päättelee ohjaajan tikun liikkeestä kuinka paljon perää halutaan kääntää ja millä nopeudella. Voisi tavallaan ajatella, että ohjaaja tikulla pyytää gyroa kääntämään perää 180 astetta kulmanopeudella X (mitä enemmän tikkua on väännetty sitä enemmän gyro pyrkii antamaan lapakulmaa peräroottorille). Ulkoisista vaikutteista huolimatta (esimerkiksi käännöksen kesken tuleva tuulenpuuska) gyro tietää kuinka paljon se on jo kääntynyt ja millon käännös pitää pysäyttää. HH gyrossa lähettimessä olevat liikealuesäädöt eivät vaikuta perän lapakulmiin vaan kertovat gyrolle kuinka suurta kulmanopeutta halutaan. Gyro sitten kontrolloi kuinka nopeasti se antaa perän pyöriä esimerkiksi ohjaajan tarjotessa jatkuvaa täyttä käännöstä. Lyhyesti sanottuna oikein säädetty HH gyro pitää huolen, että kopteri on aina pitkittäisen akselinsa suuntaisesti juuri siinä asennossa kuin ohjaaja haluaa/on sen viimeksi jättänyt.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #60 : 31 Joulukuu, 2010, 19:13:16 »
Eispii, tule käymään kun saan tuon quadflierinkin lentokuntoon. Ajetaan sekin sitten tuonne lumipenkkaan vaikka kimpassa. Trexi lensi viime kaudella ihan sairaan hyvin mutta kesän viimeisellä lennolla perän lavat otti ihan nätissä laskussa johonkin samperin ruohotupsuun kiinni ja meni hampaat siitä remmirattaasta. Saamattomuuttani en ole ehtinyt sitä vielä vaihtaa. (muutama kuukausi ollut aikaa,,,)  ;D
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #61 : 03 Tammikuu, 2011, 21:21:16 »
Eispii, tule käymään kun saan tuon quadflierinkin lentokuntoon.

Joo täytyy yrittää tulla,mut ennen kesän tuloo kun siä pinsiössä on niin maan per..... niitä HYTTYSIÄ ainakin ton sun gyropenkki videon mukaan ;D ;D ;D

Ajetaan sekin sitten tuonne lumipenkkaan vaikka kimpassa.
;D ;D ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #62 : 16 Tammikuu, 2011, 18:24:18 »
Noniin tääällä taas
Kopu on ihan ok säädöis ja lentää hyvin muutama "pikku seikka" ärsyttää.
Kopu on alkanu taas ryömimään pikku hiljaa vasemmalle vaikka oon säätäny swahplatea huikan jo oikealle(perä minuun päin),en tiä onko gyrön ominaisuus vai johtuuko ilmoista?Olisko mitään vinkkejä et sais ton ryömimisen pois?

Sit toinen juttu on toi peräservo.Kun laitan kopuun virrat niin eikös toi peräservon servo varsi pitäis mennä 90 asteen kulmaan tohon servoon nähden ja sinne perään tulla se 1/3 (4-5mm) peräslideriin(koittakaa saada selvää)?
Itse olen tehny tän ohjeen mukaan ton peräservon laiton
sivu 11/21
Olen tehny jo tän kertaalleen ,mut jotenkin sinne ei jää tota 4-5mm kun laitan virrat päälle.Missä lie vika?

T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #63 : 16 Tammikuu, 2011, 18:36:14 »
Lainaus käyttäjältä: Eispii
Kopu on alkanu taas ryömimään pikku hiljaa vasemmalle vaikka oon säätäny swahplatea huikan jo oikealle(perä minuun päin),en tiä onko gyrön ominaisuus vai johtuuko ilmoista?Olisko mitään vinkkejä et sais ton ryömimisen pois?
Ei perus perägyro vaikuta swashplateen mitenkään, se vaikuttaa ainoastaan peräservon liikkeisiin, swashplate ei myöskään vaikuta perän toimintaan.
Oletan siis, että sinulla ei ole mitään vakautuslaitteita käytössä.
« Viimeksi muokattu: 16 Tammikuu, 2011, 18:37:59 kirjoittanut Jerkku »
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #64 : 16 Tammikuu, 2011, 18:40:43 »
Lainaus
Kopu on alkanu taas ryömimään pikku hiljaa vasemmalle vaikka oon säätäny swahplatea huikan jo oikealle(perä minuun päin),en tiä onko gyrön ominaisuus vai johtuuko ilmoista?Olisko mitään vinkkejä et sais ton ryömimisen pois?
Säädät vaan lisää sitä swashplatea, gyro ei vaikuta tuohon, eikä mikään nupin säätö swashplatesta ylöspäin. Swashplaten yläpuoliset osat pyörii joten niistä ei toispuoleisen kopterin vikaa voi löytää.

Leijutrimmailu pitäis päästä tekemään mielellään tyynessä, koska kopu voi joko hakea tuuleen tai tuulesta pois.

Katso pöydällä onko nollakulmilla kaikki servot samassa 90 asteen kulmassa työntötankoihinsa nähden. Jos ei ole säädä subtrimmistä. Jos on niin ruuvaat vasemmanpuoleista työntötankoa pidemmäksi tai oikeanpuoleista lyhyemmäksi.

Jos kopteri säätöjen jälkeen pysyy hyvin paikallaan, mutta kaartaa täydellä pitchillä johonkin suuntaan voit korjata kaartamisen taas radiosta  endpointtia kasvattamalla siltä puolelta johon kopu kaartaa, ja sama testi sitten katollaan täysillä miinuksilla.

Swashplatelevelerillä tietty voi saada kaiken suoraan mutta kyllä mä luotan lennätystesteihin enemmän kuin omaan kykyyn nähdä eroja levelerin kanssa.

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #65 : 16 Tammikuu, 2011, 18:46:27 »
Oletan siis, että sinulla ei ole mitään vakautuslaitteita käytössä.
Mitä tarkoitat vakautuslaitteilla? ::)


Jos kopteri säätöjen jälkeen pysyy hyvin paikallaan, mutta kaartaa täydellä pitchillä johonkin suuntaan voit korjata kaartamisen taas radiosta  endpointtia kasvattamalla siltä puolelta johon kopu kaartaa, ja sama testi sitten katollaan täysillä miinuksilla.

Eskyn orkkis radio kysees,ei paljo endpointteja kasvateta ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #66 : 16 Tammikuu, 2011, 18:49:30 »
Lainaus käyttäjältä: Eispii
Mitä tarkoitat vakautuslaitteilla?
Fbl-gyroja, co-pilotteja, tms.
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #67 : 16 Tammikuu, 2011, 18:51:04 »
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #68 : 16 Tammikuu, 2011, 18:54:36 »
Näin arvelinkin, noi jussin ohjeet on aikasen hyvät.
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #69 : 16 Tammikuu, 2011, 19:00:46 »
Lainaus
Eskyn orkkis radio kysees,ei paljo endpointteja kasvateta
Ainiin.. no pelataan kädessäolevilla korteilla. Ei varmaan subtrimmejäkään löydy joten jäljelle jää se linkkien pituuden muuttelu, ei siinä mitään vikaa toisaalta ole.
Yleisesti voisi kai turvallisesti todeta että jos kopu karkaa johonkin suuntaan tyynessä leijuttaessa, on swashplate vinossa tai painopiste pielessä.

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #70 : 16 Tammikuu, 2011, 19:54:23 »
Yleisesti voisi kai turvallisesti todeta että jos kopu karkaa johonkin suuntaan tyynessä leijuttaessa, on swashplate vinossa tai painopiste pielessä.
Painopiste on säädetty vähän etupainoiseksi akulla(vois olla enemmänkin).
Linkeistä säädetty swassi vähän jo oikealle silti ryömii vasemmalle.
Täytyy viä katella jos jostain viä säätäis ;D
Mites toi peräservon asennus teidän mielestä kuuluu tehdä?
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #71 : 16 Tammikuu, 2011, 21:40:07 »
Tuolla wikissä on aika hyvä ohje, on tosin 401:lle mutta servon säädön osalta on melko yleispätevä, muistat vaan että kulmien säätö tehdään normimodessa eikä headingholdissa, eskyn mankassa sen sai muistaakseni siitä gyro kytkimestä päälle.
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa Noxi

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #72 : 22 Tammikuu, 2011, 14:41:50 »
Kasailin beltin tuossa taas muovinupilla ku alumiininen hubi meni mutkalle hankeen tömäyksessä.. lähes kaikki muu ehjää :D No pääratas, lepari ja perävedon pikku ratas särki. Pääratasta ei ollu nii modasin HBK 2:sta jääneen päärattaan sopimaan kääntämällä keskiön (liimaa, kiila yms.). On muuten suora toisin kuin orkkikset!

Mulla ei ainakaan toiminu laakerit leparinkumeina. Ehkä 30 sekunttia ensin leijuttelin, että hyvin pelaa ja sitte idlellä kikkailin ja toimi kans, mutta kun löi norm moden takas niin kauhee sheikkaus. Kokeilin sitte uudestaan niin kun tekee nopean ohjausliikkeen niin runko alkaa heijaan semmosta kasvavaa ympyrää ja kohta heijaa niin että näyttää hajoavan koko härveli -> äkkiä alas.

Kyllä se aluksikin jäi vähän heijaileen, mutta oisko sitte pakkanen jäykistäny muoveja ja sitte mentiin. Nyt silikoniletkun pätkät mitkä oli alunupissa ja lisää inverted sekoilua :P
| Flybar lentoa ja FPV rallia |
            T8FG Super

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #73 : 22 Tammikuu, 2011, 17:24:50 »
Kas kas. Sulla oli muovinuppi mihin laitoit laakerit. Onkohan siinä sitten eroa onko alunuppi vai muovi. Mulla pelitti loistavasti. Mikähän siinä sitten ??
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa Noxi

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Vakaa Beltti saavutettu. Tule ja hämmästy miten !!
« Vastaus #74 : 22 Tammikuu, 2011, 17:45:59 »
Alunuppiin ei ees sopinu nuo laakerit, sitäkin kokeilin kerran. Nyt oli tosiaan muovisessa. En tiiä kyllä mikä tekee.. eri kireyksiä vois leparin muttereille kokeilla, nyt oli silleen että liikkuu tosi herkästi ja lavanpitimissä on sillon vähän väljää. Kirraaminen sai tosin laakerit takertelemaan. Alumiinisissa pitimissä ei oo samaa välystä, niitäki vois kokeilla.

Kävin tuossa jo testaan silikonisilla kumeilla. Loppu vähän lyhyeen ku idlen päälle laiton jälkeen hävis ohjaus ja siitä syvälle hankeen nuppi edellä. Kide oli sitte edellisessä torpissa varmaan löystyny koska sitä ei enää näkyny vastarin kylessä :D Positiivista tässä on se että mitään ei näytä hajonneen/vääntyneen.

Pitää muistaa tuo elektroniikka puoliki käydä paremmin läpi torpin jälkeen.. Myös sieltä johtosotkun seasta :)
| Flybar lentoa ja FPV rallia |
            T8FG Super

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
2573 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Huhtikuu, 2008, 17:52:32
kirjoittanut Belt pilot
23 Vastauksia
10039 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Lokakuu, 2008, 15:25:29
kirjoittanut k0pter1m1es
10 Vastauksia
5329 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Heinäkuu, 2008, 02:19:17
kirjoittanut geeni
71 Vastauksia
36374 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Maaliskuu, 2009, 00:00:29
kirjoittanut Jay604
5 Vastauksia
4073 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Joulukuu, 2010, 21:03:37
kirjoittanut Eispii