Kirjoittaja Aihe: Konsoli lätinät!  (Luettu 21760 kertaa)

Poissa Quinn

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Jäsen nro. 88
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #50 : 18 Marraskuu, 2010, 15:00:57 »
Millasta hintaa tuosta?
Vois itse investoida peliin ja kunnon rattiin.. ei välttis tartte niitä extra juttuja mitä noissa paketeissa tulee.

Mm. verkkiksen suoratoimituksena Ahvenanmaalta perusversio kustantaa 43,40 €. Toimituskulut 0€.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=45078
Lama V3 isolla kasalla päivitysosia
Blade mSR BNF
Spektrum DX7
Phoenix RC
iCharger 106B+ & P350-poweri

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #51 : 18 Marraskuu, 2010, 21:26:20 »
Top gear test track!
Jostain syystä olen noita GT versioita pitänyt pompauta-autoa-seinistä-niin-saat-parhaan-ajan-peleinä, mutta tämähän näyttää paperilla varsin lupaavalta... Kiitoksia!

Meinasin jo syyllistyä poikamaiseen hätäilyyn ja käydä ostoksilla, mutta odotetaan nyt sinnillä jouluun asti. Niin ne muutkin kakarat joutuvat.
 

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #52 : 18 Marraskuu, 2010, 21:50:20 »
Ei oo itse tullut treenattua (ehkä yli vuoteen) FS2002 JetRanger kopua, siis lennättäen sekä lennellen.
Aikoinaan sillä harjoittelin, siis lennätystä sekä "aitoa" lentoa  ;)

"Jenkit" sekä muut ympäri maailmaa, (kun netissä tuli lennettyä) , aikoinaan ihmetteli kuinka sain kopun pysymään leijunnassa, paikoillaan...Tuumasin vaan, et pitää vaan treenaa !
No, mulla on kunnon force feedback tsoikkari (maksoi aikoinaan 995 markkaa) + ProThrottle, joka "toimii" kollektiivina, sekä ProPedalssit  :) (maksoi aikoinaan "hunajaa"!).

Vahinko, et, mikkisofti ei oo aikoihin tukenut tuota ForceFeedback toimintoa. Oli mukava "fiitseri" kun esim. lentsikka alkoi sakkaamaan.  

Itselläni vaan FS2002 versio, mut faijallani viimeisin versio, jolla joskus hän lennättää sekä lentsikoita, mut mieluummin kopuja  ;)
« Viimeksi muokattu: 20 Marraskuu, 2010, 00:44:45 kirjoittanut Iski »
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Quinn

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Jäsen nro. 88
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #53 : 20 Marraskuu, 2010, 13:56:18 »
Lisää onnekkaita GT5:n omistajia:

  8)
Lama V3 isolla kasalla päivitysosia
Blade mSR BNF
Spektrum DX7
Phoenix RC
iCharger 106B+ & P350-poweri

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #54 : 26 Marraskuu, 2010, 23:35:56 »
Nyt pari iltaa tullut tahkottua GT:tä, en tiedä täyttikö peli nyt kaikki ennakko hypetykset mutta ihan kivalle tuntuu taas pitkästä aikaa pelata.  8)

Vielä pari lisenssiä pitäis päästä läpi ja saada nostettua vähän level tasoa että pääsee isojen "rahojen" kilpailuihin, heh yllätys että ensimmäiseksi autoksi ostin tietenkin skylinen GT-R V-Spec II josta saa mielekkään ajettavan ja hakkaa 10-0 ferrarit yms muut superautot :D.

Hmm jotenkin pitäis saada kerättyä 4,000,000 kredittiä että sais sen Peugeot 908 HDI FAP.

JCA

  • Vieras
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #55 : 26 Marraskuu, 2010, 23:39:17 »
Hmm jotenkin pitäis saada kerättyä 4,000,000 kredittiä että sais sen Peugeot 908 HDI FAP.

"fap":
"The onomatopoeic representation of masturbation. Often used to suggest that something is attractive.
Did you see those Natalie Portman pics? *fap fap fap*"

:D
Millos saa tulla pelaamaan?

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #56 : 26 Marraskuu, 2010, 23:56:33 »
Hmm jotenkin pitäis saada kerättyä 4,000,000 kredittiä että sais sen Peugeot 908 HDI FAP.

"fap":
"The onomatopoeic representation of masturbation. Often used to suggest that something is attractive.
Did you see those Natalie Portman pics? *fap fap fap*"

:D
Millos saa tulla pelaamaan?


Haha, toi on joku eri fappi  :D.

I talking abaut this FAP:













Ps: mulla tais olla "varattuna" yks peli ilta yhes paikkaa tuolla kilon suunnalla. ;)
« Viimeksi muokattu: 26 Marraskuu, 2010, 23:58:52 kirjoittanut Jeteki »

JCA

  • Vieras
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #57 : 27 Marraskuu, 2010, 00:16:00 »
Olis kyllä, pitäs se sun telkkari vaan roudaa tänne (ja mun käyä kaupasta hakeen ne lupaamani eväät, toi hernekeiton jämä ei varmaan oo ihan sitä mitä sovittiin ;D ). Videotykki on kadonnu jonnekkin. [spoiler]JOS JOLLAIN ON PÖYDÄLLÄ PÖLYTTYMÄSSÄ YLIMÄÄRÄNEN HITACHIN VIDEOTYKKI, VIITTISITKÖ PALAUTTAA SEN![/spoiler]
Mutta jos sen telkun raahaat niin pistetään vaikka sunnuntaina tai la-su yönä tai miten vaan peli käyntiin. Tai si ens vkl, ihan kuin vaan. Huomen oon mutsilla kyläilemässä kö sillä on synttärit niin täytyy piipahtaa.
Ja jos toi mun viikkolista pitää paikkansa (se tuntuu muuttuvan joka toinen päivä) niin tiistai ja sunnuntai on vapaana. Lauantaina duunis, HV!

Ja emmä nyt tiiä onko se niinkään eri "fap", kyllä toikin on FAP :D
Kulkeeks tollanen lujaa? Miten pitkälle tolla voi ajaa? Onko toi sähkö vai diesel?

Poissa kimce

  • Pro torppari
  • ****
  • - sähköllä olisit jo ilmassa -
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #58 : 28 Marraskuu, 2010, 21:33:03 »
Ei voinu mitään. Tänään oli pakko hakee gt5 ja onhan se hyvä. Ainakaan ei malttanut muutamaan tuntiin nousta sen ääreltä pois :D Kaikista asioista en siinä pidä, mutta se on hyvän näköinen ja ajotuntumatkin miellyttävät. Karting on hauskaa, vaikka turhan helppoa. Paljon on pelissä sälää eikä sitä kaikkee vielä hahmota. Se prologue ei tehnyt täysversiolle oikeutta.
Walkera 4#3B V2 + 4G3
Gaui ep 200v2 fes microbeast
Formosa
Dymond Albatros
Hangar 9 - DeNight Special
Futaba 7C 2,4 GHz

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #59 : 28 Marraskuu, 2010, 22:13:53 »
Millasilla rattipoljin seteillä porukka ajelee, pitäs keksiä joku kohtuu hintanen ja sellanen mikä antaa oikeutta tuolle pelille niin vois ankkia.
Edit: niin joo isäntä oli huutokaupasta (sentti) voittanut cod black opsin niin sitäkin kohta joutuu pelaamaan, oliko hintaa ollut alle 50cent. Aikasemmin sain pc:lle cod bc2 muutamalla kymmenellä sentillä  ;D
« Viimeksi muokattu: 28 Marraskuu, 2010, 22:15:55 kirjoittanut 1m4s0_ »

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

JCA

  • Vieras
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #60 : 28 Marraskuu, 2010, 22:14:50 »
Jetekillä oli aika pätevä setuppi, pistäs Eki tännekkin kuvaa GT5 setupista ;D

Poissa kimce

  • Pro torppari
  • ****
  • - sähköllä olisit jo ilmassa -
Vs: Konsoli lätinät!
« Vastaus #61 : 28 Marraskuu, 2010, 22:27:52 »
Millasilla rattipoljin seteillä porukka ajelee, pitäs keksiä joku kohtuu hintanen ja sellanen mikä antaa oikeutta tuolle pelille niin vois ankkia.
Mulla on monta vuotta vanha mutta edelleen voimissaan oleva logitechin Momo, jota käytin ennen pc:n kanssa. Se ei oo virallisesti tuettu pleikkarissa, mutta kyllä se vain toimii, vaikkei nappeja voikaan conffata. Force feedbackikin toimii erinomaisesti. Valikoita voi sitten ohjata sillä normiohjaimella, ratilla vähän hankalaa.
Walkera 4#3B V2 + 4G3
Gaui ep 200v2 fes microbeast
Formosa
Dymond Albatros
Hangar 9 - DeNight Special
Futaba 7C 2,4 GHz