Mukava nähdä kun porukka vastaa viesteihin ja jakaa aktiivisesti omia kokemuksiaan
asiasta kukkaruukkuun...
Olen tässä juuri väsäämässä säätö/yleisohjetta dx7 + trex tyyppiselle kopterille, jos niihin päädyt niin saat sinäkin koe käyttöön ohjeen ja mielellään ottaisin palautteen korjaus/muutos ehdotuksista, tuossa ohjeessa on vähän selitetty muutäkin yleisesti kuin säätäminen. Aika näyttää mitä siitä tulee, tuleeko mitään
Loistavaa, ohjeesta olisi varmasti erittäin suuri apu mikäli ostan tuon trexin ja dx7:n.
Eli ite olen aika monta vuotta ollut lennokkien kans tekemisissä. ja nyt sitten kipinä iski myös kokeilla kopteria. Itselle hommasin ekaksi kopuksi HK 450 PRO;n
ja siihen Hk, halppis sähköt. Ja vaikka en ite yleensä suosi Kiinan romuja, niin toi HK on kyllä varteen otettava vaihto ehto aloittelialle. Ihan ilman ongelmia en omaa HK 450 saanut kasaan. Heti kättelyssä jouduin vaihtamaan leparin akselin, pääakselin, leparin kumet ja Washout Control Armit. Noi osat korvasin Alignin orkkis osilla.
Tuo HK 450 vaikuttaa tosiaan myös hyvältä peliltä varsinkin hintasta puolesta. Kävin lukemassa tota sun my fleettiä ja tosta kiinan laadusta sai sen kuvan että varmasti joutuisi jonkun verran tilaamaan noita alignin osia tilalle. Ja muutenkin olisihan se kiva että ruuvin reiät ois siellä missä pitää
lähinnä tällä tarkoitan sitä että jääkö ton trexin ja hk:n koptereiden välillä sitten enää niin paljon hintaeroa kun kone on lennätyskunnossa. Eihän se hinta tietenkään mitään takaa, onhan niissä kalliimmissakin nähty jos minkälaisia kämmejä. Tälläiselle aloittelijalle olisi nimittäin huomattavasti mukavampi, että ensimmäiseen kopteriin ei heti tarvitsisi vaihtaa suurinta osaa osista.
Tuo trexin paketti on vielä sellaisissa hinnoissa, että sitä uskaltaisi lennättää toisinkuin jotain 2k:n pakettia. Ja olen kyllä varautunut siihen, että kopteri joka tapauksessa tulee aina silloin tällöin tonttiin, mutta sehän kuuluu harrastukseen. sitten vähän korjaillaan...