Iltaa,
Muutaman tuollaisen Henseleitin nähneenä, on kyllä pakko kysyä, että miksi porukka pitää sitä niin laadukkaana? Eihän harvinainen ole sama kuin laadukas. Itseäni ne ei ole koskaan millään ylivertaisella laadukkuudella säväyttäneet vaan erikoisuudellaan ja harvinaisuudellaan.
--
Timo
Kerranki mä olen Timon kanssa samaa mieltä...erikoisia ja hienoja oivalluksia niissä on kyllä.
Eikös se Jan Henseleit niitä väkästele, hinnat ja saatavuus vähän viittais siihen, että on lähinnä harrastushommaa,
mahtaakohan noista leipäänsä saada.
Autopuolella vähän sama ilmiö on joku Rollssi, erinomaisen laadukkaanahan sitäkin pidetään, korityö onkin siinä kieltämättä hienoa.
Tekniikkapuoleen olen joskus joutunut perehtymään omin pikku kätösin, on muuten varsinainen härveli.
Niissä on osia, esim. alustassa, jotka näyttää kyläsepän tekemiltä 2 promillen kännissä.
Ja ne höpinät ikuisista takuista ja sinetöidyistä konepelleistä on muuten täysin legendaa.
Jos joku ei usko, kattoo esim. jostain enklantian autosivuilta, millä hintaa niitä huonompikuntoisia saa ostella.