Elikkä leijuttelin pikkurexiä ja ihmettelin kun täytyy vähän väliä korjata perää... Yritti kammeta oikealle...
Oli tehnyt sitä jo jonkun akullista, joten siihen oli jo hiljaksiin tottunutkin...
Sitten yhtäkkiä pyöräytti perää 90° oikealle ja pilotti oli pois pelistä...
Paikalle pikaisesti kutsuttu onnettomuudentutkimislau takunta on vihdoin saanut ehdollisen loppulausunnon asiasta.
Siinä todetaan että koneessa on ollut jotain vikaa ja että hylyn tutkimuksissa ei löytynyt muuta poikkeavaa kuin hivenen löysällä olleet peräakselin hihnapyörän lukitusruuvit. (Toinen vähän löysä ja toinen täysin irti...)
Tutkimuslautakunta myös esitti lausunnossaan, että kaikenmaailman tumpeloita ei saisi päästää näin vaativan lentolaitteen pilotiksi ja tuleekin esittämään lakimuutosta tähän asiaan.
No, höpisköön!
Tuhoja tuli seuraavasti... Kaikki akselit, peräputki, servon rattaat (Hitec 65HB), servon armi (Futaba 3153), toinen päälapa halkesi saumasta, swachplaten pyörimisenestotuki ja pääratas.