kirjootellaanpa taas jotain..
viimeviikonloppuna oli pietarsaaressa inskaala.siellä oltiin mukana koko päivän ja oli kyllä mukava päivä.
velipojan deproni konetta siinä säädettiin ja sitten koptereilla pikkasen päästiin kans viuhtoon.450:n perän sain toimimaan hyvin ja 3 akullista sielä sit lensin sillä,muuten hyvä mut yhä edelleen antaa enemmän miinuskulmia kuin positiivisiä,siis sama ongelma nyt tuossa kuin sillon joskus 700:sessa,ja op sen sillon ratkas ottamalla ylimääräsiä miksauksia radiosta pois.tuos oon kans koittanu mut ei auta...miettinhy täs vaan et voiko se tulla resetoinnissa?pitääkö kaasutikku olla keskellä tai ajaa päästä päähän resetoinnin alussa tms?
noh,muuten tuntu 450 hyvältä nyt...
sit 250! oikeen hyvä ekat 5s jonka jälkeen alkaa nykäyksittääin pyrkiä oikialle kyljelle.vähän niinku radiohäiriöitä mut aina samaan suuntaan,suoraa oikialle sivulle.nykäysten välissä ehkä joku 2s aikaa..funtsittiin yhen jätkän kans et tuleeko hinasta staattista joka tuon tekee vai tä?ideoita?
inskaalasta lähti mukaan driftinkiauto joka oli sielä tarjouksessa,kolme akullista käytiin sillä ajamassa urheilutalolla ja on ihan hauska peli kyllä sekin.
nyt täällä kerholla koitan saada jotain aikaseks ja alotin kontronikin irrottamisella päivitykseen lähettämistä varten,samalla irrotin peräputken ajatuksena vaihtaa hiilarinen perätönäri,vaan täältäpä paljastu pieni pommin poikanen...
peräputken tuki oli kiristettu niin tuikkaan peräputkeen et en taida uskaltaa tuota peräputkea enää laittaa takas,siin on ihan selvä kolo ja kuitujen väliin on "avautunu" ilmaa..kuvasta ei nyt oikeen täysin selväks saa tuota mut jtain näkyy..sit perätönärin tuo kulmaarmi on muovinen ja siin oli linkkipallo kiristetty niin tuikkaan et pallon alta armi halennu,pitää vissiin tilata sit alumiininen tilalle..
no,nyt varmaan alan quadia rakentaan täs,en jassa alkaa taisteleen noitten peräputken kardaanin laakereiden kanssa..