Eipä siinä oikeastaa ole muuta kun keksii miten tuo "valikko" toimii tuossa noparissa, se kun ei mene suoraan asetuksesta toiseen (esim. 2 * piip -> tikku alas = battery type) ...
Eli mankka päälle, throttle ylös, virrat kopteriin. Odota noin 2s ja pitäis kuulua 2 piippausta. Odota toiset 5s ja pitäisi kuulua selvä "melodia" merkiksi et olet ohjelmointi tilassa (
TÄSTÄ EI SITTEN POISTUTA OTTAMALLA VIRRAT POIS!)
Ohjelmointitilassa äänet "kiertää" manuskassa kuvatulla tavalla ja halutun option kohdalla
tikku alas siirtyy kyseisen kohdan säätöön (taas sellanen hassu melodian tynkä merkkinä).
Esim. 1 lyhyt piippaus (brake settings) -> tikku alas (pidä se siellä) -> halutun
asetusäänen jälkeen tikku ylös (1 beep = brake off) -> melodia ilmoittaa et homma bueno ja paluu valikkoon jne ...
tätä toistetaan kunnes asetukset on laitettu. Sitten kun haluat lopettaa niin odota valikossa kahta pitkää piippausta ja vedä tikku alas. Nyt esc pitäisi olla valmis MUTTA suosittelen että odotat n. 5-10s ja varmistat ettei piippauksia kuulu -> virrat pois -> virrat takaisin.
Asetukset itsessää on aika selvät :
Brake :
off (beep) / on (2*beep)
Battery type :
Li-Poly (beep) / NiMh (2*beep)
Cutoff mode :
Soft-Cut (beep) / Hard-Cut (2*beep)
Cutoff treshold :
low (beep) / Medium (2*beep) / High (3*beep)
Start mode : Normal (beep) / soft (2*beep) /
super soft (3*beep)Timing : low (beep) /
Medium (2*beep) / high (3*beep)
Ainoo oikeastaa on tuo timing. High timing antaa kyllä tehoa mutta sillä voi ainakin beltin mosalla grillata makkaraa (ja paljon muutakin todennäköisesti). Omasta kokemuksesta kokeile nuo Low / Medium että kumpi tuntuu itselle "mukavammalta". Low ei paljon mosaa lämmitä mut ei kyllä kannata kuvitella että tehoja hirveesti revitää irti
Meniköhän tää nyt varmasti tarpeeks sekavaks (piti lukee ite toi 3 kertaa läpi et pysyin kärryillä)