Noo niin nyt onkin kopu sit valmis perä servoa lukuun ottamatta. Nyt ois viel viikonlopun sääennusteen perusteella ollu hyvää keliä et ois oikeen ulos päässy. Ja maapohjahallissa tilaa vaikka kuinka
.
Juu pikkasen vois laittaa jo jonkinlaista yhteen vetoa tästä kopusta, Ja parempi raportti sit kun on lentäny.
Kasaus Kasaaminen on sujunut ihan hyvin. Osat soipii hyvin toisiinsa ja on tarkasti tehtyjä. Toleranssit on mielestäni hyvin kohdalla. Hintalaatu suhde erin omainen. Toki kokonais hintaan vaikuttaa hiukan se että minkälaisella setupilla kopun kasaa. Minun Compo maksoi rahdin kans 140€ sis moottori ja nopari. Sit kun siihen lisätään Gyro GY520 (käytetty) Nuppiservot DS410 (käytetty) peräservo Niin saadan kokonais hinnaksi 270€. vs Align supercompo 411€+ rahti Ja väitän että sähköissä en ota takkiin. No hinta ero ei ole mahdoton. Ja mikäli nuo minun kaikki sähköt olisi ostettu uusina olisi paketille tullu hinnaksi 360€, joten mistään valtavista hinta eroista ei puhuta. Mielestäni Tämä Alzrc on lyömätön vaihtoehto silloin kun halutaan tehdä 450 halvoilla sähköillä ja ssada laadukas hyvä kopu ilmaan mahdollisimman edullisesti. Tai siinä tilanteessa kun halutaan tehdä oikeen huippu vehje parhailla sähköillä. Tällöin Alzrc kannattaakin ottaa pelkkänä kittinä jolloin se maksaa rahteineen 127€ vs Alignin kitti 230€ + rahti En nyt tässä vaiheessa uskalla todellista laatu eroa pohtia kovinkaan paljon kun se vaatisi että pääsis oikeen kunnolla syynäämään ja kasaamaan Alignin 450 PRO;n et vois oikeen verrata kunnolla. Mutta sen perusteella mitä Alignin varaosia olen käpistelly ei havaittavissa ole laatu eroja, Muutakuin akseleissa. Ja niissäkin erona on että Alignin akselit on kiillotettuja. Ainakin tässä minun yksilössä men pääakselin ja leparin akslin laakerit vaihtoon. Muut laakerit on ollu ok. Lisäksi Alzrc;n varaosa saatavuus on hyvä ja ne on todella halpoja verrattuna Alignin osiin. Tosin mikään ei estä käyttämästä Alzrc;n osia myös Alignissa
Ja mikäli tätä nyt sattuu lukemaan joku aloittelia, joka on saannut päähänsä ostaa 450 kopterin ja aloittaa tämän mielenkiintoisen harrastuksen. Niin suosittelen lämpimästi ostamaan Tämän Alzrcn;n paljon ennemmin kuin jonku HK;n tai muun halppis kloonin. Tällöin joudut kopun rungosta maksamaan jonkun verran enemmän. Mutta takaan että säästyt paljolta turhalta pään vaivalta. Ja tämä voi loppu peleissä olla kuitenkin halvempi sillä niin paljon esim HK;n kopuihin joutuu jo ensikasauksessa vaihtaa parempia osia. Joo puhun kokemuksesta.
No siellä se nyt roikkuu peräservoa odottamassa.