Kirjoittaja Aihe: DX7:n äänet  (Luettu 3751 kertaa)

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
DX7:n äänet
« : 28 Tammikuu, 2011, 20:33:59 »
Onkos kellää mitään havaintoa saako tosta DX7:sta noita ääniä pois muuten kuin nipsaisemalla sisältä sen piipparin joreikkoo? Ei muuten mut emännältä palaa kohta käämit mun kanssa :D

Poissa Olli.

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Olli Syrjälä
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #1 : 28 Tammikuu, 2011, 20:43:22 »
Junassa simuttaessa kaikki kattoo et mikä tuolla piippailee. Ei viitti paljon säädellä.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #2 : 28 Tammikuu, 2011, 23:57:06 »
Vastuksen jos kolvaa siihen piipparin johtoon niin ainakin hiljenee  :). En tiedä mitä radio tykkää jos sen ottaa kokonaan pois.
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #3 : 29 Tammikuu, 2011, 01:30:36 »
Vastuksen jos kolvaa siihen piipparin johtoon niin ainakin hiljenee  :). En tiedä mitä radio tykkää jos sen ottaa kokonaan pois.

Muistan joskus itse nuoruudessani vaimentaneeni Nintendo -8 bittisen sylkäisemällä strepsilssin sinne laariin...

Ideahan oli se et jos ei Super Mario 3 toiminu ni piti aina puhaltaa sinne laarii et sai pölyt pois, no sitte kerra ku piti kurkkukipeenä puhallella ni sinnehä se pastilli meni.

Siitä lähtie mie oon sillä koneella pelannu mario kolmosta loputtomilla elämillä ja ilman ääniä.
Ihmeelliset on Strepsillssin tiet ..

Tää on sitte ihan tosi ku vesi, vaikka se miun suusta tulee...

Knikke Knatterton ==> Johtopäätös ... Strepsils auttaa.

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #4 : 29 Tammikuu, 2011, 08:22:24 »
Kemisti, jostain kumman syystä AINA kun luen sun kommentteja mun naama vääntyy nauruu ;D

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #5 : 29 Tammikuu, 2011, 11:06:51 »
Jos dx7 rasitta, onneksi et omista flysky/turnigy lähetintä.. se on jotain järkyttävää

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #6 : 29 Tammikuu, 2011, 11:18:04 »
Siis korjattakoon ettei mua henk.koht. noi äänet närästä ... Emäntä on sit taas ihan oma lukunsa ;D

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #7 : 29 Tammikuu, 2011, 11:23:48 »
Njoo, mut edellämainitussa tapauksessa se sun lähetin ois roskissa ja sinä pihalla  ;D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

mrsaila

  • Vieras
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #8 : 29 Tammikuu, 2011, 11:44:11 »
Itse ratkaisin asian avaamalla mankan ja laittamalla paksun tupon vaahtomuovia kaiuttimen ja etukuoren väliin. Hyvin vaimentaa piipityksen.

-Teemu

Rity

  • Vieras
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #9 : 29 Tammikuu, 2011, 12:44:37 »
vaimentaminen käynyt myös mielessä ihan perhesovun kannalta, mutta se timeri olisi kiva kuulla, tosin en muutenkaan muista laittaa sitä päälle ja sen takia kuussatkusta kaksi kertaa loppunut soppa ilmassa :D

Poissa Petpass

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • mCPx, RJX 90E LV
Vs: DX7:n äänet
« Vastaus #10 : 29 Tammikuu, 2011, 16:39:52 »
Itte tein niin (tosin dx6i), että katkaisin piipparin piirilevystä folion ja tinasin sitte välille piuhat ja katkaisijan, kun silloinen koira meinas oli "vähän" herkkä kaikille piip- äänille ;) Ei tietoa onnistuuko seiskan kanssa kun en ole nähnyt sisuksia mutta luulis ny...

Structurally compromising impact
            -Club member-

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
2908 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Helmikuu, 2014, 12:13:50
kirjoittanut oskuk