Kirjoittaja Aihe: Henseleit TDR - Setupit  (Luettu 167683 kertaa)

Poissa arin

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #100 : 05 Huhtikuu, 2011, 11:15:38 »
Muistelen tuota HF:n Henseleit treadia lukiessani törmänneen siihen, että TDR:ssä ei juuri tilaa ole ylimääräisille härpäkkeille.

En usko, että tilan kanssa tulee ongelmia. Onhan siinä moottorin edessä vaikka kuinka paljon tilaa, ainakin korkeussuunnassa! Canopy on melkein tyhjää täynnä  ;D

Castlen 120HV on sen 36mm leveä, joten mahtunee originaalipaikalle ongelmitta. Taitaa mahtua tuo 160HV:kin (leveys 52mm).
Mä haluan tehdä tuon 7,4V setupilla, joten Kontronikin BECiä en käyttäisi muutenkaan. Ja tuo Power Jiven hinta, huh. Onhan se tietty paras, mitä rahalla saa.

Joku on sovittanut BEC Pron..


Oma setup näyttää toistaiseksi tältä

Scorpion 4525 LE
CC 120HV
CC BEC Pro @7,4V
Futaba 750 FBL-gyro
Futaba BLS156HV nuppiin
MKS 787 tai BLS255HV perään
Edgen lavat
SLS:n lipot 12S ~5000mAh

Poissa J@ni

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #101 : 05 Huhtikuu, 2011, 11:37:59 »
Arin, asiallinen sutup tulossa  :)
Jos meinaat noita hv servoja käyttää niin minusta ei kontronikkia kannata varmaan laittaakkaan.
CC160 pitäis mahtuu leveytensä puolesta ainaskin kun 4525 mosa on jo n. 57mm halkaisijaltaan.

Kontronikissa ei myöskään ole mitään dataloggeria jollei erikseen osta sitä.

Tälläinen olisi saatavilla Jiveen:  http://www.sm-modellbau.de/shop/product_info.php?products_id=124&cPath=16
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Simo_M

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #102 : 05 Huhtikuu, 2011, 11:51:47 »
Tosiaan foorumeilla on jonkun verran juttuja CC bec pron pettämisestä.  Castle on tehnyt aiheesta takaisinkutsun. Korjattu version on merkitty V2 tarralla. Takaisinkutsussa puhutaan komponenttien irtoamisesta eikä jännitteen kestosta 12S käytössä.
Ja löytyy vielä juttua v2 versionkin pettämisestä.

Helifreakissa useampikin kirjoittaja suositteli Hercules hv becciä. On se ainakin mitoitettu 60V asti.
Vielä enemmän suositellaan erillistä lipo tai life akkua.


Poissa arin

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #103 : 05 Huhtikuu, 2011, 12:00:27 »
Erillinen akku olisi turvallisin, mutta pitää yrittää säästää painoa ja pitää kopu mahd. yksinkertaisena.

Tuo Hercules ei taas käy siksi, että jännite ei riitä HV-setupiin. Taidan kallistua kuitenkin BEC Pro:on, kun se on pelannut mulla hyvin. Taidan tosin kytkeä sen vain toiseen ajoakkuun (22,2V input).

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #104 : 05 Huhtikuu, 2011, 12:06:31 »
tosiaan itse ajelen tolla CC BEC PROlla joka on vielä mallia v1 ku sabe sellasen lähetti >:( no ihan sama...
ajelen sillä niin että se on vaan toisen ajoakun yli eli 6S inputilla :)

noi akut on käytännössä niin isoja että tosta ei ole mitään haittaa esim sen puolesta että toisesta akusta menis enemmän ankkatunteja kuin toisesta jne... mulla on lennon jälkeen akkujen mAh kulutusten erot yleensä noin 100mAh eli prosenttuaalisesti ei yhtään mitää :)

tietty johdotus ei oo niin yksinkertanen...
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #105 : 05 Huhtikuu, 2011, 12:09:28 »
Erillinen akku olisi turvallisin, mutta pitää yrittää säästää painoa ja pitää kopu mahd. yksinkertaisena.

Tuo Hercules ei taas käy siksi, että jännite ei riitä HV-setupiin. Taidan kallistua kuitenkin BEC Pro:on, kun se on pelannut mulla hyvin. Taidan tosin kytkeä sen vain toiseen ajoakkuun (22,2V input).

tää on mielestäni aika jännä tapa ajatella :-\
toi erillinen vastarin akkuhan taitaa olla juurikin se vaarallisin tapa tehdä asiat (ja painavin)

kyllä mä koen että sen vastariakun varauksen tarkistamisen unohtaminen tapahtuu herkemmin ku että joku BEC pettää ;)
onhan noita saanu lukea että vastarin akun takia on tullu tonttiin... mm viime kevätleirillä tiedän ainakin yhden tapauksen...
eipä oo kuulunu becin takia tippuneita (kop kop kop mulla tietty tippuu heti ens lennolla)...

e. tietty esim DX8 telemetrian saa kyllä asiasta varottamaan eikä unohdusta pääse käymään...
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #106 : 05 Huhtikuu, 2011, 14:55:48 »
tää on mielestäni aika jännä tapa ajatella :-\
toi erillinen vastarin akkuhan taitaa olla juurikin se vaarallisin tapa tehdä asiat (ja painavin)

Ehkä asia ei ole kuitenkaan niin mustavalkoinen. Mun mielestä paras vaihtoehto on kahdennettu systeemi esim. toinen virtalähde bec ja toinen erillinen akku. Jos ajatellaan kuinka virransyötön kannalta saadaan varmin. Yksin en luottaisi itse pelkkään beciin kun riittää sen liittimen irtoaminen että kaikki häviää. Tietysti jos isoilla virroilla halutaan servojakin liikutella niin vaihtoehdot sellaisen kompahtin systeemin tekemiseen vaikeutuu. Nyt itsellä käytössä Kontronikin 80+HV josta virta ja lisäksi rinnalla 1600mAh Nimh paketti joka lataantuu pikkuhiljaa lennon aikana becin virralla. Ajatus on että jos bec pettää koneen ohjaus on olemassa rinnalla olevan Nimh kautta. Ainoa on että pitää muistaa silloin tällöin purkaa ja ladata nimh ettei synnyt muisti ilmiötä. Mutta sehän on perusasiaa mitä pitää koneesta huolehtia.
« Viimeksi muokattu: 05 Huhtikuu, 2011, 14:56:28 kirjoittanut Johny »
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

Poissa arin

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #107 : 05 Huhtikuu, 2011, 15:06:26 »
Ehkä asia ei ole kuitenkaan niin mustavalkoinen. Mun mielestä paras vaihtoehto on kahdennettu systeemi esim. toinen virtalähde bec ja toinen erillinen akku. Jos ajatellaan kuinka virransyötön kannalta saadaan varmin. Yksin en luottaisi itse pelkkään beciin kun riittää sen liittimen irtoaminen että kaikki häviää.

Anssi, olen samaa mieltä. Kahdennettu systeemi ois turvallisin. Näin fiilispohjalta vois todeta, että ei ole järkevää ottaa ajoakusta virtaa, kun moottori nappaa vaikka sen 150A hetkellisesti. Riittääkö sitten samasta lähteestä BECille esim. 5A?  No riittäähän sieltä (?), eihän se akku tiedä mikä vehje sitä virtaa haluaa  :P

Noista liittimistä.. on tullut joskus mietittyä, että montako liitintä tarvii irrota, että kopu lähtee lapasesta. Yleensä olen päätynyt yhteen johteeseen yhdessä liittimessä (jollei se nyt sitten satu olemaan noparin pulssijohto) ;D Ja montako liitosta olikaan FBL-kopterissa? Nyt sitten turvallisin mielin lennättämään!

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #108 : 05 Huhtikuu, 2011, 16:10:56 »


tarkotus ei ole väitellä mistään vaan ajatella vaan ääneen molempien systeemien hyviä ja huonoja puolia...

anssi: tottakai kahdennettu systeemi on varmin ratkasu joskin taas painavin... :)

jos mietitään pelkkä vastariakku systeemi vs BEC pohjanen systeemi ilman vastariakkua...
niin onhan tossa vastarin akun perässäkin hyvin usein joku bec jolla lasketaan jännite esim
5-6v tasolle (esim 700E rekkulassa tuli mukana tällainen joka jäi sitte käyttämättä)...
yhtä hyvinhän sekin voi hajota ja on siinäkin ne samat liittimet mitkä voi irrota / hajota :-\

arin: noissa piikeissä ei ajoakun jännitteet montaa volttia tipu ja vaikka tippuiskin (esim akusta joku kenno antautuu) niin CC BEC PRO toimii 2-6S lipolla
eli kuhan ei tipu alle 7.4 voltin niin hyvin rokkaa!

en silti väitä että tämä olis kovinkaan varma ratkasu mutta väitän kuitenkin että perus vastariakku -> bec -> loput romut... ei ole edes yhtä varma koska voit unohtaa ladata sen akun! :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #109 : 05 Huhtikuu, 2011, 16:31:59 »
Mulla tuo backup akku painaa 96g eli sen verran on lisäpainoa kyydissä  ;) Minkä verran se ulkoinen bec painaa, lähinnä vertailun vuoksi tuohon lisäakkuun.
« Viimeksi muokattu: 05 Huhtikuu, 2011, 16:48:30 kirjoittanut Anssi »
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #110 : 05 Huhtikuu, 2011, 16:43:29 »
Hirobo on kalliimpi torpata kun hensu! Tilaus sähköpostilla, tyyliin :
Hi Jan,

I would like to have slot from your TDR queue.

Regards
Ville Vallaton

Jan vastaan parinpäivän sisään, tilaus vaiheessa EI makseta mitään, pariviikkoa ennen toimitusta saa sähköpostia, mitä väriä koppa olis, ikkuna teippien väri, tarviiko sähköjä (servot, vbar, noparin, moottoria) ja tietysti maksu tiedot seuraavassa meilissä. Tavarat lähtevät, kun eurot ovat vaihtaneet omistajaa, postikulut tulevat olemaan noin 25-40eur.
-Samppa

Laitoin eilen postia Henseleitille ja kysyin että, paljonko maksaa vispilä jossa ihan kaikki sähköt mukana.  :-\
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #111 : 05 Huhtikuu, 2011, 17:00:41 »
Mulla tuo backup akku painaa 96g eli sen verran on lisäpainoa kyydissä  ;) Minkä verran se ulkoinen bec painaa, lähinnä vertailun vuoksi tuohon lisäakkuun.

29g eli aika marginaalisista eroista puhutaan näköjään kyllä :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #112 : 05 Huhtikuu, 2011, 21:43:16 »
vee73, hyvin todennäköisesti Jan ei pysty toimittamaan muuta kuin kitin lavoilla. Kuten tuolla suuressa tietopaketissa olleesta optio/toimitus linkin tekstissä ilmi käy. Kaikki sähköt täytyy haalia mistä jokainen ne haluamallaan hinnalla löytää.
-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #113 : 06 Huhtikuu, 2011, 06:43:25 »

Jan vastaan parinpäivän sisään, tilaus vaiheessa EI makseta mitään, pariviikkoa ennen toimitusta saa sähköpostia, mitä väriä koppa olis, ikkuna teippien väri, tarviiko sähköjä (servot, vbar, noparin, moottoria) ja tietysti maksu tiedot seuraavassa meilissä. Tavarat lähtevät, kun eurot ovat vaihtaneet omistajaa, postikulut tulevat olemaan noin 25-40eur.
-Samppa

Eli tuo ei ihan sitten pidä paikkansa.
No ei se mitään odotellaan mitä se vastaa ja mietin sitten tilanteen uudestaan.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #114 : 08 Huhtikuu, 2011, 16:52:59 »
Joo vastaus tuli ettei kopukkaa saa sähköineen.
Vain V-Barin kanssa ja lapojen.
No mähän pyysin alkaa tekemään niitä  :-*
Nyt sitten vaan ootellaan........
« Viimeksi muokattu: 10 Huhtikuu, 2011, 09:06:53 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #115 : 10 Huhtikuu, 2011, 09:08:14 »
Sisuskaluiksi meinasin näitä:
Peräservo, JR 8900G
Nuppiservot, Futaba BLS451
HK-4525-520 myllyyn.
Nopari, Kontronik Power Jive 120+HV
Akut, 2x Thunder Power 4400mAh 6S 22.2V 65C

« Viimeksi muokattu: 03 Elokuu, 2011, 14:00:00 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #116 : 10 Huhtikuu, 2011, 09:31:12 »
Pari sivua taaksepäin löytyy Scorpion 4530 100kpl limited edition, josta puolet menee Japanin maanjäristyksen uhrien avustukseen.
Vain 400usd

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa arin

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #117 : 12 Huhtikuu, 2011, 21:33:09 »
Laita se Kontronik vaan. Varma ja hyvä, laadukas valinta.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #118 : 13 Huhtikuu, 2011, 00:38:25 »
Lainaus
Tuo 4530 on 190g raskaampi Pyroa ja kuvittelen sen jo vaikuttavan terävyyteen. Vai mitä mieltä muu kansa on?

Eiköhän se moottorin valinta lähinnä siitä kiinni kumpi on käytännöllisempi, kummassakin on enemmän kuin tarpeeksi tehoa kelle tahansa. Oikeestaan missä tahansa sähkösetupissa on liikaa tehoa suurimmalle osalle. Scorppariin on helpompi löytää varalaakerit. Pyroa mulla ei ole ollut, mutta hieman taitaa käydä viileempänä. Laakerien kanssa onkin sitten rumbaa.


Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #119 : 13 Huhtikuu, 2011, 07:17:16 »
Mä aattelin vaan sitä että, siksi lämpenin Hensun ostoon kun mun Hirobo Lepton EX Neun 800W jatkuvaa ja 1500W piikkitehon koneella sekä 6S Hyperionin akulla tuntuu laiskalta.
Ettei vaan käy niin että sitten saa Kontronikin lisäksi ostaa toisenkin moottorin  :-\ Kerralla timmiin, tyyliin.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #120 : 13 Huhtikuu, 2011, 10:36:25 »
Provocation on

En usko että Suomesta löytyy edelleenkään yhtään lennättäjää, jolle tuo Manuaalin vakio kokoonpano ei riittäisi:)

En usko että Maikko tai OP sais tuota vehjettä edes rajoille:)

Hyvällä tuurilla Toukokuussa Paattisten kevät leirillä tämäkin asia selviää.

Jonkun pitää vaan tuoda sopivat TP 65C akut, jotta tuo Scorppari saa riittävästi mehua, Scorpparin parina tuo Kontronik 120HV+ on must, joten omani on vain vakiona Kontronik 80HV+ ja 700-52 moottorilla.

Provocation off
yst.
Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #121 : 13 Huhtikuu, 2011, 10:54:40 »
 ;D
Okei, ehkä mä sitten tyydyn Kotronikkiin. Nopari tulee tuo 120HV+
Tosiaan tuossa Hensun manuaalissaki luki että 700-52 moottori riittää 98%:lle lennättäjistä. ja siitä tehokkaimmista koneista on vaan vähän hyötyä eikä Jan näe siinä mitään järkeä, ellei halua lentää lyhyitä huippunopeus lentoja.
Asia selvä.
Mulla vaan ei ole kokemusta 500 kokoa suuremmista koptereista enkä oikein hahmota mikä olis tarpeen ja mikä ei.
Joten typeriä kysymyksiä riittää :o
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #122 : 13 Huhtikuu, 2011, 12:17:44 »
Ei ole edelleenkään tyhmiä kysymyksiä, on vaan paljon kysymättömiä;)

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #123 : 13 Huhtikuu, 2011, 17:48:50 »
Lainaus
Mulla vaan ei ole kokemusta 500 kokoa suuremmista koptereista enkä oikein hahmota mikä olis tarpeen ja mikä ei.

Se on toki vaarana.

Mietin vaan noita teidän setuppeja.. Jos budjetilla ei ole väliä niin sit ei kannata jatkaa lukemista. Mut mietitään vaikka säätimenä 120HV:ta, ja jos laittaa moottoriks Kontronikin. Siinä on rahaa kiinni pelkästään moottorissa ja säätimessä lähemmäs 800€.  Ikinä en saanu omaa 80+HV:ta ees lämpenemään kättä lämpimämmäksi. Laittasin itte semmosen ja sit vaikka sen Scorpparin, niin ei tulis ongelmia laakerienvaihdonkaan kanssa.

Lainaus
Scorpparin parina tuo Kontronik 120HV+ on must

Ennemmin vähintään kaks akkupakettia, tarpeeks lataustehoa ja/tai mahdollisuus ladata kentällä on must. Tästä keskustelusta on jääny semmonen kuva, että kopteri syttyy tuleen jo leijunnassa ellei sähkösetupissa ole väh. 500% ilmaa  ;D. Kannattaa miettii että meneekö ne 9kW:n piikit ja kentän laidalla saatu katu-uskottavuus lentoajan edelle. Laatua kannattaa ostaa mut koneesta saa enemmän irti kun suhteuttaa mihin kannattaa tuhlata rahaa ja mihin ei. Kiinasta saa akkuja neljä yhden laatuakun hinnalla, ja nykyään niissäkin saa vastinetta rahalle, usein suhteessa enemmän ku kalliista merkeistä. Siinä vaiheessa kun on isoille virroille tarvetta on saanu oikeella treenata loppuun aika monta akkupakkaa ja aika monta sataa tuntia simussa.

Musta vaan tuntus järkevältä että jos sähkösetupin perusta koostuu kahdesta asiasta: A) moottori ja säädin ja B) akut, laturit, virtalähteet ja agregaatit, niin en kyl budjetois A ryhmään enemmän rahaa ku B:hen..
« Viimeksi muokattu: 13 Huhtikuu, 2011, 23:08:51 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #124 : 13 Huhtikuu, 2011, 18:30:06 »
Minä mitään näistä tiedä, mutta vispilä puhuu asiaa. Minusta on kyllä jo pitkään tuntunut kun on näitä lukenut että porukka vain kilpailee kenellä on paras ja katu-uskottavin henseleit :D
Eka sitä supistiin salamyhkäisesti että jotkut on ostanut hensut ja nyt kun tilaajia on useampia niin kilpaillaan kenellä on kalleimmat palikat. Tuleeko niistä koristeita vai käyttöpelejä?
Ennemin kilpailisi kenellä on eniten akkuja/lentotunteja torppaamatta.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
329 Vastauksia
229184 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2014, 17:42:53
kirjoittanut vee73
32 Vastauksia
16155 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Tammikuu, 2013, 01:52:04
kirjoittanut Picea
6 Vastauksia
3900 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Helmikuu, 2014, 09:49:15
kirjoittanut KL
105 Vastauksia
54947 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Toukokuu, 2016, 22:22:32
kirjoittanut TeroS
9 Vastauksia
7746 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Tammikuu, 2016, 22:47:43
kirjoittanut TeeSCee