Kirjoittaja Aihe: Henseleit TDR - Setupit  (Luettu 167681 kertaa)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #125 : 13 Huhtikuu, 2011, 20:28:48 »
Minulla tämä Hensun ostomotiivi on siinä että kerrankin saisin RC-vekottimen jota ei tarvi päivittää harva se kuukausi jollain tehokkaammalla tms. palikalla.
Minun kaikkia RC-roinia tähän asti on päivitetty moneen kertaan kun onkin sitten halunnut parempaa ja tehokkampaa kun edelliset ei ole kestäneet tai ovat jääneet tehottomaksi taitojen karttuessa.
Nyt olis sitten kiva kerrankin ostaa kerralla kunnolliset systeemit eikä murehtia siitä että mitä seuraavaksi pitäis laittaa että sais lisää jotain ominaisuutta.

en tiedä toteutuuko se Hensullakaan, mutta mahdollisuudet ilmeisesti on olemassa.

En ole vielä koskaan pitänyt käsissäni laitetta jossa olisi liikaa tehoa. Vaikka yleensä minun vekottimia muut harrastajat sellaisiksi sanovat.
Pakkohan niitä tehoja ei ole jatkuvasti käyttää, mutta mukavata se on kun on reserviä  :D

Teho korvaa taidon  ;) Vitsi vitsi.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa arin

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #126 : 13 Huhtikuu, 2011, 21:10:54 »
Tämän kokoisia koptereita kasatessa ja komponentteja valitessa kannattaa pitää mielessä ennen kaikkea turvallisuus.
Eli rakenna kopterisi siten, että minimoit riskin tekniselle vialle. Jäljelle jää sitten "enää" se näppihäiriö..
Lennättäessä kannattaa muistaa että tuon kokoinen kopteri 250 km/h osuessaan tappaa hyvin suurella todennäköisyydellä. Tämä kannattaa muistaa kentällä operoidessa, varsinkin kun yleisöä on paikalla.

Poissa reittila

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit Ry #44, VALKKA
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #127 : 13 Huhtikuu, 2011, 21:19:37 »
Juuri näin.
Kyseessä on kuitenkin oikeasti leluksi naamioitu tappokone, joksi se muuttuu, kun ollaan oltu jossain kohtaa huolimattomia, joko kasatessa tai kuin näytetään kavereille, että tehoa piisaa tai "..kyllä tätä voi olkkarissakin leijutella...".

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #128 : 13 Huhtikuu, 2011, 22:07:00 »
Tämän kokoisia koptereita kasatessa ja komponentteja valitessa kannattaa pitää mielessä ennen kaikkea turvallisuus.

Kaksi sivua sitten:

Erillinen akku olisi turvallisin, mutta pitää yrittää säästää painoa ja pitää kopu mahd. yksinkertaisena.

Ristiriitaista minusta. Painon pistäminen etusijallekko on sitten paras tapa huolehtia turvallisuudesta komponentteja valitessa?

Ja miten turvallisuus tähän aiheeseen liittyy muutenkaan? Ei tässä mitään Esky gyroja suositeltu käyttämään, vaan ottamaan huomioon että setuppi kannattaa rakentaa järjellä että saa rahalle mahdollisimman paljon vastinetta ja on mahdollisimman mukavaa opetella. Nimim. yhden kesän lentäny sähkö 700:sta yhdellä akulla, ois voinu olla kivempaa useammalla  :).

Toki mitä paremman setupin hommaa niin sen parempi ei tässä siitä ollu kyse. Kuhan ei sit alottelijoille uskotella että mikään pienempi kuin 120HV ei riitä. Sama pätee kaikkeen muuhunkin kuin säätimiin.

No hard feelings, näitä on mielenkiintosta pohtia  :).
« Viimeksi muokattu: 13 Huhtikuu, 2011, 22:20:57 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Timo

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #129 : 13 Huhtikuu, 2011, 22:36:24 »
Jassoo.

Mua ei ole tähän iltaan mennessä koko säie kiinnostanut lainkaan kunnes mua kehoitettiin lukaisemaan mikä meininki täällä on. Toivotaan, että kyseinen värkki on laadukas ja hyvä. Noita ei kai ole vielä lainkaan Suomessa saatu lentämään joten pitäisin mielessä, että niissä voi olla jotain juttuja joita ette ole osanneet huomioida. Toivottaan kuitenkin, että mitään yllätyksiä ei tule.

Sitten toiseen asiaan. Mihin tarkoitukseen olette näitä virittelemässä? Onko tarkoitus rikkoa se 250 km/h maaginen nopeus vai onko näillä tarkoitus lennellä muutenkin? Nimittäin yhdellä eikä kahdella akulla vielä oikein tee mitään. Ainakin meillä maajoukkueporukassa kun meitä on vaikkapa 4 - 5 kaveria treenaamassa, niin ei meinaa edes neljä lentoakkua riittää vaikka jatkuvasti ladataan 6 ampeerin virroilla akkuja.

Niin ja siis latureita pitää olla kaksi jotta noita 12s settejä voi olla kaksi latauksessa samaan aikaan. Ei tuosta treenistä muuten mitään tule. Tietysti jos päivän aikana riittää kolme lentoa per päivä, niin tietty silloin yksi akku ja laturi riittää. Yhdellä akulla ei meinaan pysty lentämään päivän aikana kuin enintään kolme kertaa. Syy on yksinkertaisesti se, että se ei enää potki kunnolla. Sitten kun akulle tulee lentoja alle, niin se akku puutuu nopeammin mitä uutena. Eli meillä on laadukkaita akkuja joilla on lennetty 60 - 80 sykliä ja ne ovat jo sellaisia, että pahimmillaan niillä ei voi lentää kahta lentoa FAI taivaslentoa. Toinen lataus kerta menee niillä jo pelkästään leijuttelun puolelle koska ei siitä saa tehoja taivaalla. Vielä kun ottaa huomioon, että 120 - 160 ampeerinen säädin kiiluu silmissä, niin se saattaa aiheuttaa sen, että akusta revitään virtaa sitä tahtia, että sillä ei lennä kuin enintään kaksi lentoa päivässä uutena ja parin kymmenen lennon jälkeen enää vain lento per päivä. F3C-lennossa noista akuista otetaan kuitenkin vain alle 80A piikeissä pahimmissa kuormitustilanteissa. BTW, otimme tänä keväänä noita Turnigyn 35C 5000mAh akkuja testiin ja eilen yhdestä sellaisesta kuoli kenno lennon päätteeksi. Kyseessä kuitenkin ihan normi kevyttä F3C-lentoa. Eli noiden akkujen kanssa voi tulla vielä yllätyksiä ja varsinkin noilla virroilla mihin varaudutte.

vee73 kyseli niistä lavoista. En halua olla röyhkeä, mutta on pakko kärjistää asiaa hieman. Jos harrastuskokemuksesi ei riitä vastaamaan lavoista esittämiisi kysymyksiin. Niin uskoisin, että tässä vaiheessa harrastustasi kannattaa ehdottomasti valita F3C-lavat. Tämä Henseleitti on kuitenkin mitä ilmeisimmin pirun ketterä kikotin joten kannattaa pyrkiä vakauttamaan sitä kaikin keinoin. Aina voi vaihtaa sitten kevyempiin ja agressiivisempiin lapoihin kun sitä alkaa haluamaan. Ihan yhtä nopeasti sen kopterin saa FAI-lavoilla lähtemään lapasesta mitä 3D-lavoillakin, FAI-lavat on vaan kivemmat lentää jollei halua todella todella tiukkaa settiä lentää.

Sitten siihen turvallisuuteen. On aivan sama lentääkö tuollainen kopteri 250km/h vai 1km/h kun tuollainen osuu sopivasti, niin ei siinä jää kitumaan. Turvallisuuteen liittyen hyvin usein suurin tekijä on harrastaja ja harrastajan toiminta kuin rahalla ostettava tekniikka. Osa ylittää kykynsä joka aihettaa tilanteita, osa on ylimielinen ja suhtautuu asioihin liian ylimalkaisesti ja tilanteita sattuu. Japanissa muuten eräs Japanin parhaita F3C-pilotteja pilasi uransa sillä, että vahingossa kytki akun johdot yhteen täysi akku käsissään ja kaverilta poistui peukalo toisesta kädestä.

Jollain leirillä, oliko jopa Vispilän kopterin josta huomattiin, että perän työntötangon vivun laakerroinnin ruuvi oli lähes irti ja perän ohjaus olisi aivan justiinsa kadonnut kokonaan. Syytä tälle ei tiedetä. Lukitetta oltiin kuulema käytetty jne. Näitä inhimillisiä virheitä sattuu kaikille ja juuri ne ovat suurin riski onnettomuuksiin. Vaikka servot olisi miten laadukkaita vain, niin ei siinä laatu ratkaise jos joku johto rankautuu hiilikuidun reunaa vasten poikki tms. Onhan se selvää, että laadukkaat osat tuo turvaa ja yleensä toimii paremmin, mutta ei se mitään takaa. Onhan noita nähty kun kopterista irtoaa taivaalla akku kun se oltiin unohdettu kiinnittää tai cabiini putoaa roottoriin jne.

Noiden moottoreidenkaan kanssa asia ei ole ihan suoraviivainen. Nimittäin tehot ei aina ole sitä mitä luvataan ja osa moottoreista kuumenee merkittävästi enempi mitä toiset jne. Noissa on ihan törkeästi laatueroja. Scorpionilla oli joku vuosi sitten isoissa moottoreissa ihan tolkuttomia laatuongelmia. Toivottavasti ne on kunnossa, ne kuumeni törkeesti niiden laakerointi oli vinossa eli moottori tärisi kuin hullu *ulkku ja ne oltiin tehty niin pehmeästä aineesta, että kun niitä katsoikin vähän pahalla silmällä, niin ne oli soikeana. No ehkäpä se on syy miksi koko f3c-maajoukkue lentää nykyään kontronikin moottoreilla.

Sitten säätimistä, yksi joukkueemme jäsen voi tarvittaessa kertoa miten kivaa on kun 3000 euron kopterissa säädin joka on rungon sisällä syttyy palamaan. No kyseistä säädintä ei enää taida olla edes markkinoilla. Mutta pointti on se, että sähköosissa itse panostaisin laatuun ja ainakin selvittäisin ulkomaisiltakin foorumeilta millaisia kokemuksia porukalla niistä komponenteista on mitä ollaan harkitsemassa.

Nämä isot sähkökopterit on mukavia koneita lentää mutta teknisesti niissä riittää kyllä haasteita joihin erittäin harva osaa etukäteen varautua. Toivottavasti saadaan kevätleirille mahdollisimman monta TDR:ää lentämään, toivoisin näkeväni niitä lauantaina mahdollisimman monta lennossa.

--
Timo
Kyllä jokainen osaa flipin tehdä, mutta osaako kaikki lentää 10m suoraan...

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #130 : 14 Huhtikuu, 2011, 08:09:36 »
Nuo 200+km/h lennot ovat ilmeisesti ihan show-setupilla tehtyjä mitä olen maailman keskusteluja hyvikseni lukenut. Epäsymmetriset lapakulmat nupissa ja ohilentoon positiivisia suuruusluokkaa 18-20 astetta. Negatiivisia ei sitten ilmeisesti juurikaan irtoa. Vonkuu kuin moottoripyörä, kulkee kovaa ja that's it.

Hieno, erikoinen ja harvinainen vekotinhan tuo on, mutta ihan ajatustasolla tuo Vispilän lähestymistapa on järkevin, eikä pelkkä kilpavarustelu ja kisa siitä, kellä on kallein kopteri. Käy vielä niin kuin noiden turbiinivehkeiden kanssa, että hyvä jos leijutella uskaltaa kymppitonnin vehjettä.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #131 : 14 Huhtikuu, 2011, 08:23:06 »
Tähän asti minulle ei ole lentokoneen tai kopterin nopea liikehdintä ollut ongelma.
Mä olen kaikki lentokoneet ja kopterit säätänyt niin nopealiikkeisikisi kun se vaan on mahdollista.
Pidän siitä ettei tikkuja tarvi liikuttaa kuin puolet liikevarastaan. Joskus harvoin sen yli ja tuskin koskaan tappiin asti.
Varma torppi on se jos laitan vaikka 4G6 kopterista puolittajan päälle.
Lentokoneissa mulla on siivekkeet tyyliin 1/3 siipien pinta-alasta ja siivekkeet kääntyy abaut 80 astetta.
Ja minä tykkään lentää niillä liikkeillä :D

Niin ja mulla on 4 laturia ja aluksi yhdellä akulla ajattelin. Välillä voi lennellä muilla vekottimilla.

Minulla ei ole aikomusta rikkoa mitää ennätyksiä tai edes lähelle.
Haluan vain ketteräliikkeisen ja laadukkaan kopterin jossa tehoa varmasti riittävästi.
Koska tähän asti tehonpuute on vaivannut melkein kaikkia mun "leluja".

Tuosta Timon tekstistä saa nyt sellaisen käsityksen että kaikki lipot on roskiskamaa suunnilleen 20 lennon jälkeen  :)

Mulla on erittäin huonoja kokemuksia Nanotec akuista. Ne ei kestä mulla missään vehkeessä ja antavan olemattomat tehot. Nyt mulla on melkein kaikissa vekottimissa Dualskyt ja tuntui kuin olis yhden kennon laittanut lisää.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa J@ni

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #132 : 14 Huhtikuu, 2011, 09:30:23 »
Kylläpä taas aiheuttaa keskustelua jos haluaa varustaa kopterin niillä osilla millä haluaa.
Varmaa on että en niitä tehoja osaa käyttää, mutta jos siitä saan kiksejä että kopteri poistuu ja ei tartte miettiä vuoden päästä että olishan se tehokkaampi motti mukava.
Minusta se on sen arvoista.
Tarkoitus on lentää tätä kikotinta ihan samanlailla kuin kaikkia muitakin koptereitani ja jos menee liian jännäks niin sit vaan leijuttelen sitä. Lienee sekin ok?
Ja mistään kilpavarustelusta ei ainakaan minusta ole ollut kysymys, olen sähköosat tilannut jo ennenkuin edes tiesin muiden setupit.


Peace and love vaan kaikille.


Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa arin

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #133 : 14 Huhtikuu, 2011, 09:34:22 »

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #134 : 14 Huhtikuu, 2011, 09:35:17 »
Minä mietin että, jos kerran akut tykkää niin huonosti toimia kun niitä kidutetaan monesti päivässä niin silloinhan juuri ne pitää olla todella ylimitoitetut ettei tällaisia ongelmia tarvi ajatella. Saa akut tavallaan vaan niinkun lepäillä siinä käytössä kun ei käytetä koko reserviä.

Edit: Tehkäähän joku teistä ensimmäisistä kasaamisvideo suomeksi kun saatte kitin  ;)
« Viimeksi muokattu: 14 Huhtikuu, 2011, 15:11:28 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #135 : 15 Huhtikuu, 2011, 10:02:39 »
Tilasin itelle HK-4525-520KV Scorpion.
Laitoin ihan huvikseen tänne firmaan että ilmoittavat kun varastossa:
http://www.experiencerc.com/store/product_info.php?products_id=7699

No sieltähän tuli ilmoitus, ja nyt kone pitäisi olla matkalla seurantakoodin kera 8)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #136 : 15 Huhtikuu, 2011, 10:09:09 »
Vee73,

nyt voit suoraan laittaa tilaukseen tuon Croco mountin tuolle moottorile:)
sheuel at web.de tuo maksaa 25eur kpl + 25eur postit. tilattiin nuo kimppatilauksena 3kpl 100eur.

-Samppa
« Viimeksi muokattu: 15 Huhtikuu, 2011, 11:13:28 kirjoittanut SJo1 »
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #137 : 15 Huhtikuu, 2011, 10:12:59 »
Aika ihanat postikulut >:(
Odottelen nyt ensin että se kone oikeasti on täällä.
Ties vaikka joku muukin tahtoisi semmosen telineen siihen mennessä.
Tuo Croco mountko on ainoa järkevä vaihtoehto?
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Timo

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #138 : 16 Huhtikuu, 2011, 09:19:41 »
Noista moottoreista vielä pari juttua.

Jos otetaan vertailukohdaksi Scorpionin ja Kontronikin moottorit. Niin vaikka spekseissä niille ilmoitettaisiin samat KV-arvot, niin niissä on melkoisia eroja. Ne kokemukset mitä täällä on, niin saman kv-arvon omaavassa scorpionissa on kierroksia paljon enemmän mitä kontronikissa. Ero on niin merkittävä, että välitysten löytäminen meinasi olla jo vaikeaa Hirobon kopterissa. Nuo Scorpionit joista on kokemusta, vääntää samoilla kierroksilla myös paljon heikommin mitä Kontronikki, eli se vaatii kierroksia jotta vääntöä löytyisi. Lämpöongelmat oli myös talvella kokokopan kanssa niin isoja, että pelotti jo ajatus kesällä sen käyttämisestä, eli jäähdytystä kannattaa tosiaan miettiä.

En tiedä mille moottorille nuo TDR Hessut on suunniteltu, mutta mikäli joudutte tappelemaan välitys ja lämpöongelmien kanssa, niin silloin voisi moottorin vaihto olla helpoin tapa korjata ongelmat. Toisaalta jos nuo Hessut on suunniteltu scorparin moottorilla, niin eiköhän ne silloin toimi sen kanssa melko hyvin.

Jottei kukaan vedä vettä keuhkoon, niin mun tarkoitus ei ole lytätä tässä scorpionin moottoreita. Vaan enemmänkin tuoda omia kokemuksia esille jos niistä olisi apua mikäli tulee saman tyyppisiä ongelmia eteen mitä itse ollaan selvitelty.

--
Timo
Kyllä jokainen osaa flipin tehdä, mutta osaako kaikki lentää 10m suoraan...

Poissa J@ni

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #139 : 16 Huhtikuu, 2011, 10:05:34 »
Noista moottoreista vielä pari juttua.

Jos otetaan vertailukohdaksi Scorpionin ja Kontronikin moottorit. Niin vaikka spekseissä niille ilmoitettaisiin samat KV-arvot, niin niissä on melkoisia eroja. Ne kokemukset mitä täällä on, niin saman kv-arvon omaavassa scorpionissa on kierroksia paljon enemmän mitä kontronikissa. Ero on niin merkittävä, että välitysten löytäminen meinasi olla jo vaikeaa Hirobon kopterissa. Nuo Scorpionit joista on kokemusta, vääntää samoilla kierroksilla myös paljon heikommin mitä Kontronikki, eli se vaatii kierroksia jotta vääntöä löytyisi. Lämpöongelmat oli myös talvella kokokopan kanssa niin isoja, että pelotti jo ajatus kesällä sen käyttämisestä, eli jäähdytystä kannattaa tosiaan miettiä.

En tiedä mille moottorille nuo TDR Hessut on suunniteltu, mutta mikäli joudutte tappelemaan välitys ja lämpöongelmien kanssa, niin silloin voisi moottorin vaihto olla helpoin tapa korjata ongelmat. Toisaalta jos nuo Hessut on suunniteltu scorparin moottorilla, niin eiköhän ne silloin toimi sen kanssa melko hyvin.

Jottei kukaan vedä vettä keuhkoon, niin mun tarkoitus ei ole lytätä tässä scorpionin moottoreita. Vaan enemmänkin tuoda omia kokemuksia esille jos niistä olisi apua mikäli tulee saman tyyppisiä ongelmia eteen mitä itse ollaan selvitelty.

--
Timo

Mitä olen lukenut noista muiden kokemuksista Scorpparin 4525-520 moottorista niin se tosiaankin lämpenee reilusti ja saattaa tulla ongelmaksi.
Aika suosittu jäähdytyskeino on toi moottoripukin jäähdytyssiili, saapa nähdä että onko se tarpeeksi?
TDR on tietääkseni alunperin suuniteltu juurikin tolle Kontronikin pyro 700-52 moottorille ja on varmaan se "järkevin" moottori kopteriin.
4525-520 on myöskin suuniteltu tuohon hensuun ja ne jolla on kokemusta noista moottoreista sanovat että 4525 on reilusti tehokkaampi.
Tiedä sitten, mutta uskon kuitenkin että akut tyhjenee nopeesti käytti kumpaa tahansa  :o
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #140 : 16 Huhtikuu, 2011, 10:07:34 »
No olisko se Crocomount ja sitten tuuletin riittävä jäähdytys?
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa J@ni

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #141 : 16 Huhtikuu, 2011, 10:37:00 »
No olisko se Crocomount ja sitten tuuletin riittävä jäähdytys?

Eipä ole vielä kokemusta tuosta, mutta maailmalla porukka ajelee ilman mitään extra jäähdytystä ja vielä lämpöisemmissä maissa.
En usko että tästä ongelmaa tulee mutta nähtäväks jää?
Itse hommasin ton extra jäähdytyssiilen ihan varmuuden vuoksi ja mitään tuuletinta taikka kopan reikiä en ajatellut tehdä.
4525-520 moottori on käämitty melko paksulla langalla ja se on täynnä sitä, jolloin se ei pääse jäähtymään niin hyvin kuin ilma ei mene siitä kunnolla läpi.
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #142 : 19 Huhtikuu, 2011, 13:52:59 »
Scorpion HK4525-520KV LE tuotiin ovelle  :o
Ilmeisesti Limited edition 300 oli myyntikikka tms. Tämän koneen sarjanumero on.323 eli Aku Ankan rekisterinumero  :D

On olemassa mahdollisuus että näitä moottoreita on tässä taloudessa kaksin kappalein. Joten jos joku on innostunut ostamaan toisen pois, kannattaa olla yhteydessä.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #143 : 19 Huhtikuu, 2011, 14:42:58 »
Vee73,

Sun moottori ei sitten tainnut ottaa pit stoppia ja säästit 93Eur:)

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #144 : 19 Huhtikuu, 2011, 14:43:57 »
[spoiler]
Lainaus
323 eli Aku Ankan rekisterinumero
Täysin väärää informaatiota! Aku Ankan rekisterinumero on 313!
Ehkä hieman sivuseikka tässä, mutta kuitenkin.  ;D[/spoiler]
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #145 : 19 Huhtikuu, 2011, 16:31:32 »
Pläjäytetään kasa kuvia.



















Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #146 : 21 Huhtikuu, 2011, 08:17:51 »
ainiin muuten olikin :D :D
Lääkitystä pitää muuttaa...
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Moderator
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #147 : 21 Huhtikuu, 2011, 14:01:09 »
Mutta on se vaan iso kokoinen murikka ja sen tajuaa vasta kun tuo on tuossa kämmenellä:)

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #148 : 21 Huhtikuu, 2011, 20:01:13 »
Joo niin on. Vaikuttava klöntti.
Mä sanoinkin kavereille kun sen sain että, nyt jo alkoi pulttu tuttista :-\
Ja sitä itekseen tuumasi että mihin onkaan ryhtynyt  ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Fillarimies

  • Pro torppari
  • ****
    • Nparts
Vs: Henseleit TDR - Setupit
« Vastaus #149 : 26 Huhtikuu, 2011, 09:59:06 »
Oli se käämilankakin melko paksua  ;D
Onpa vaan hauska ajatella kun niitäkin motteja tehdään "nyrkkipajalla" ;D
| Beam E4 | Rc-factory Flash | GWS E-starter | lentävä siipi + muita omatekeleitä |
Nparts

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
329 Vastauksia
229181 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2014, 17:42:53
kirjoittanut vee73
32 Vastauksia
16155 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Tammikuu, 2013, 01:52:04
kirjoittanut Picea
6 Vastauksia
3900 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Helmikuu, 2014, 09:49:15
kirjoittanut KL
105 Vastauksia
54947 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Toukokuu, 2016, 22:22:32
kirjoittanut TeroS
9 Vastauksia
7746 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Tammikuu, 2016, 22:47:43
kirjoittanut TeeSCee