Neljä akkua tuli pörrättyä Goblinia.
Sitten 700n tankkaus ja starttausta ei lähtenyt
käyntiin tulpan piuhaa vähän rassausta niin
hörähti.Sitten alkoi onkelma lähti käyntiin kävi
huonosti nosti kiekkoja röprötti ja sitten sammui.
Antakaas viisaat neuvoa mistä lähden hakemaan vikaa,
kone ys91.Voiko kytkin tehdä tommoista juttua jos,on
mennyt rikki.
Omat visioni ongelmiin:
- Painetta ei tule tankkiin. Sen huomaa tankin painepuolen nipan aukaisulla. Jos sihahtaa, yksisuuntaventtiili ok, jos ei, yksisuuntaventtiili jumissa.(?)
- Tankin painepuoli jäänyt auki. Motti kerää kiekkoja, mutta hyytyy kun alkaa antamaan kulmia.
- Allun kytkimissä on ollut murheita, ainakin varhaisissa kopuissa. Toinen sakara on originaalista kytkinlimpusta mennyt poikki. En tiedä onko syynä kytkinnauhojen liiallinen kuluminen, jolloin välys kytkinkellosta kytkinlimppuun on liian suuri. Mulla on katkennut pari kytkintä. Asperiini siinen on tuo:
http://www.fast-lad.co.uk/store/product_info.php?cPath=22_145_426_212&products_id=15748Tuon jälkeen mulla ei enää ole limpusta katkenut sakara, vaikka kytkinnauha olisi kulunut loppuun.
Lyxin kytkimessä ainakin sakaroiden pyöristysaukot ovat suuremmat kuin Allun originaaleissa. Voi olla, että halkaisijakin on hivenen isompi. Vielä kun kytkinkelloon liimaa tuon:
https://www.amainhobbies.com/lynx-heli-trex-700-nitro-heavy-duty-clutch-liner-pad-set-2-lyx0086/p181234 , niin ei enää huolta kytkimestä.