Kirjoittaja Aihe: E-Flite Blade mCPx  (Luettu 305302 kertaa)

Poissa mariner

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #225 : 18 Lokakuu, 2011, 14:21:08 »
ootko tökänny sen niin pitkälle että se pää näkyy sieltä rungon sisältä servon vierestä millin verran? se on sitte vasta pohjassa!
hahlo pitää tiety olla oikeaan suuntaan että yleensä menee niin pitkälle...

Jaahas, mulla on hahlo sivulle vaikka pitäis olla alaspäin, nyt istuu tukevasti! Kiitokset!
Vielä kun keksisi miten kääntää takamoottoria 90 astetta - nyt osoittaa ylös ja superliimalla kiinnitetty  ;D
Blade 450 X | Blade 450 3D + CoPilot2 | Blade 350 QX | Blade 130 X | Blade mCP X BL | Blade mCP X |  ParkZone Icon A5 | E-Flite UMX Gee Bee R2 | E-Fflite UMX MiG 15 | DX8

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #226 : 24 Lokakuu, 2011, 14:13:05 »
Testasimpa hieman Geniuksen osien toimivuutta mCP-X:ssä.

Perärupelli: hieman kalliimpi, 9mm pidempi ja lapa 1mm leveämpi koko matkalta. Muutenki jäsäkän oloinen, menee suoraan vakiomotin akselille. Toimii paremmin kuin alkuperäinen, mutta tämäkään ei estä perän karkaamista sivulle (kopussa pidennetty peräputki). Plussana hyttysininä jää pois kun motin ei tarvi kiertää niin paljoa.

Päälavat: lähes puolet halvemmat, keskimäärin 4mm lyhempi (pää pyöristetty Geniuksen lavassa), lapa 2.5mm kapeampi ja 0.25mm ohempi. Painoa 0.8g vähemmän per lapa ja ehkä aavistuksen lötkömmät. Jotta saa sopimaan mCP-X:ään, reikä 1.5mm->2.0mm ja root 3.0mm->2.5mm. Korvakuulolta enemmän kierroksia (100% kaasu), pitchin tarkkuus parempi ja liikahtaa samalla tavalla kun antaa kulmia. Perä heiluu samalla tavalla kuin omillakin lavoilla, riippumatta perärupellista. Ainut ongelma on tasapainotus kun joutuu sorvaamaan kiinnitystä. Meinasi ravistaa kun toinen reikä ei ole osunut ihan keskelle.

Canopy: jonkin verran pienempi eikä yllä suojaamaan akkua. Alareuna piirilevyn ja akun väliin ja uudet kiinnitysreiät hieman eteenpäin. Vakioreiätki kävis kun virittäs jotain, että kuupa ei hyppää rupelliin :D

Peräevä on nyt vaan aika karsee tuossa. Voiski kokeilla seuraavaksi tuota Geniuksen takapuomia, motit ovat ilmeisesti samankokoiset. Geniuksen perämosa ois tehokkaampi, mutta ei kuulemma toimi mCP-X:n kanssa oikein kaksisesti.

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #227 : 25 Lokakuu, 2011, 15:46:41 »
Päälavat: lähes puolet halvemmat, keskimäärin 4mm lyhempi (pää pyöristetty Geniuksen lavassa), lapa 2.5mm kapeampi ja 0.25mm ohempi. Painoa 0.8g vähemmän per lapa ja ehkä aavistuksen lötkömmät. Jotta saa sopimaan mCP-X:ään, reikä 1.5mm->2.0mm ja root 3.0mm->2.5mm. Korvakuulolta enemmän kierroksia (100% kaasu), pitchin tarkkuus parempi ja liikahtaa samalla tavalla kun antaa kulmia. Perä heiluu samalla tavalla kuin omillakin lavoilla, riippumatta perärupellista. Ainut ongelma on tasapainotus kun joutuu sorvaamaan kiinnitystä. Meinasi ravistaa kun toinen reikä ei ole osunut ihan keskelle.
Nyt kun hieman enemmän lensi noilla, niin ottavat ikävästi flutteria ja meinaa tippua koko tipu taivaalta. Omat lavat tuntuvat kuitenkin mukavemmilta, turhan hätäiseksi menee noilla geniuksen lavoilla. Kestävät ne kyllä on..

Onkos kellään uudentyyppistä kiiltävää ja teräväreunaista perärupellia? Uuden rupellin mukana tulee ilmeisesti myös parempi motti. Tuosta löytyy lisää juttua ja kuvia tuosta: http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=19166089&postcount=142

Horizon has updated the tail rotor for this heli. It is still the same width, but it is a couple of mm's longer. Also, the material is different. The finish is now smooth as glass (for aerodynamics perhaps?) and feels stiffer. Now, I have tested it on my C05 BL running 6000 rpm at 100% throttle and full pitch climbouts positive and negative with no blow outs.

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #228 : 26 Lokakuu, 2011, 21:09:24 »
Minkä mittasilla peräkepeillä lennätte 120SR:n takamottia? Riittääkö vakiomittanen, ei menis paino niin taakse? Ja mitä rupelleita käytössä?

Poissa jsuominen

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #229 : 03 Marraskuu, 2011, 00:31:35 »
joo meikäläinen lennelly dx8:lla ja pitchin käyrä 30-40-60-80-100(Kaasua yritetty 75 Ja 100 väliltä) silti saa leijutella melkein täydellä kaasulla että pysyy ilmassa, mistäköhän johtuu?
Amig 450 full metal edition gp780, 3x ds 415m, 1x ds520 amigin nopari ja mosa.         
TREX 550 v2 combo + spartan ds 760
Spektrum dx8 AR 8000 TM1000.
Trex 450 sport v2 3x ds410m, 1x 425m, spartan quark mini mems, scorpion hk-2221-8, hobbywing platinum pro 60a, ar 7600.
Trex 100s super combo.

Poissa big m

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #230 : 03 Marraskuu, 2011, 07:26:43 »
joo meikäläinen lennelly dx8:lla ja pitchin käyrä 30-40-60-80-100(Kaasua yritetty 75 Ja 100 väliltä) silti saa leijutella melkein täydellä kaasulla että pysyy ilmassa, mistäköhän johtuu?

Yritäpä katsoa/mitata millaiset lapakulmat kopusta löytyy. Onko molempiin suuntiin saman verran lapakulmia 0-100 % lapakulmakäyrällä. Joissakin on ollut pakettisäädöissä ongelmia lapakulmissa.
DJI Phantom 1.1.1 käytössä
HK500GT FBL (valmistumassa), ei valmistunut koskaan!
MSH Protos ( valmistumassa ), ei valmistunut koskaan!
E-flite Blade mCPX, myyty
Spektrum DX 6i

Poissa Lentävä Koala

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #231 : 03 Marraskuu, 2011, 10:31:19 »
joo meikäläinen lennelly dx8:lla ja pitchin käyrä 30-40-60-80-100(Kaasua yritetty 75 Ja 100 väliltä) silti saa leijutella melkein täydellä kaasulla että pysyy ilmassa, mistäköhän johtuu?

Ite latasin Spektrumin portaalista valmiin ohjelman mCP X:lle DX8:aan. Toimi ainakin omalla kohdalla erittäin hyvin. Ainoa mikä piti virittää itse oli holdi.

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #232 : 14 Marraskuu, 2011, 22:24:14 »
Onko kukaan keksiny hyvää liimaa landareiden korjaukseen ?
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #233 : 15 Marraskuu, 2011, 15:44:14 »

Poissa katti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #234 : 15 Marraskuu, 2011, 17:54:47 »
Tässä on nyt toista iltaa tullut mCPx lennäteltyä (käytettynä ostettu). Ehkäpä 20 akullista menyt. Yksi ongelma toistuu aika säännönmukaisesti eli jossain noin akun keskivaiheilla alkaa perä vatkata aika villisti ja kopteria on tosi vaikea hallita. Käyttäytyminen on aika tavalla vastaavaa kuin "tavallisessa" kopterissa jos gyron gaini on liian suuri. Vaikuttaa että systeemi alkaa tasan tietyllä roottorin kierrosluvulla resonoimaan. Eli onko vinkkejä ?

Lentoonlähdössä on samanlaista resonointia, tarkemmin tutkittuani lentäänlähdössä syynä on se että pääakselilla ja päärattaalla on noin 1mm pystysuuntaista klappia. Tämä klappi voi tosin olla parin törmäyksen seuraus. En vain oikein keksi miten sen klapin saisi säädetyksi pois. Pääratas tuntuu olevan aika tiukalla mutta siinä ei ole mitään ruuvia. Rungän päällä akselissa on holkki ruuvilla mutta ruuvi taitaa mennä akselin läpi joten siitä ei voi klappia säätää pois. Varmaan sitä pääratasta pitäisi painaa takaisin mutta tuntuu olevan senverran tiukassa että pelkään että kopteri hajoaa.
« Viimeksi muokattu: 15 Marraskuu, 2011, 18:51:10 kirjoittanut katti »
TBS Discovery pro, Tarot T810 (Arducopter, FPV)
TREX-500 2*HK450PRO-DFC
DA40-180 G1000 (kiinteäsiipinen)

Poissa hire

  • Opetteleva torppari
  • **
  • RC-Kopterit Ry #59
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #235 : 15 Marraskuu, 2011, 21:53:07 »
tarkemmin tutkittuani lentäänlähdössä syynä on se että pääakselilla ja päärattaalla on noin 1mm pystysuuntaista klappia. Tämä klappi voi tosin olla parin törmäyksen seuraus. En vain oikein keksi miten sen klapin saisi säädetyksi pois. Pääratas tuntuu olevan aika tiukalla mutta siinä ei ole mitään ruuvia. Rungän päällä akselissa on holkki ruuvilla mutta ruuvi taitaa mennä akselin läpi joten siitä ei voi klappia säätää pois. Varmaan sitä pääratasta pitäisi painaa takaisin mutta tuntuu olevan senverran tiukassa että pelkään että kopteri hajoaa.

Ihan kaksin käsin kiinni kopterista, peukalot nupin päälle ja sormet rattaan alle ja puristamaan. on aika tiukka menemään takaisin mutta menee kuitenkin. Tuo on ihan jokapäiväistä touhua tämmöiselle koppteristille niinkuin minä millä tulee aina välillä se OHO hetki :)
Blade 130 X, T-REX 450 Sport, Kiinteäsiipisiä.....

Poissa mariner

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #236 : 16 Marraskuu, 2011, 07:27:03 »
Onko kukaan keksiny hyvää liimaa landareiden korjaukseen ?

Sen verran heppoiset että teipillähän tuon korjaa,
oon myös käyttänyt kutistesukkaa silloin tällöin.
Blade 450 X | Blade 450 3D + CoPilot2 | Blade 350 QX | Blade 130 X | Blade mCP X BL | Blade mCP X |  ParkZone Icon A5 | E-Flite UMX Gee Bee R2 | E-Fflite UMX MiG 15 | DX8

Poissa katti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #237 : 16 Marraskuu, 2011, 10:01:19 »
Ihan kaksin käsin kiinni kopterista, peukalot nupin päälle ja sormet rattaan alle ja puristamaan. on aika tiukka menemään takaisin mutta menee kuitenkin. Tuo on ihan jokapäiväistä touhua tämmöiselle koppteristille niinkuin minä millä tulee aina välillä se OHO hetki :)

Kiitoksia, tuon sainkin jo korjatuksi. Edelleen on ongelmana että perä alkaa vatkaamaan kun akku alkaa olla lopuillaan ( ehkä 1/3 kapasiteetista jäljellä). Siis, ensiksi kuulee että kierrokset alkaa vähän tippumaan mutta kopu lentää ihan hyvin, sitten perä alkaa vatkata ja kopu muuttuu epävakaaksi, pahimmillaan perä heittää 90 astetta vaikka kuinka yrittäisi korjata. Sitten kun kopua on pyörittänyt n. 20..30 sekunttia ja kierrokset laskeneet resonanssin alapuolelle niin voi taas lentää viimeiset 30s ennen kuin akku tyhjenee. Täydellä akulla kopu on täysin vakaa.
TBS Discovery pro, Tarot T810 (Arducopter, FPV)
TREX-500 2*HK450PRO-DFC
DA40-180 G1000 (kiinteäsiipinen)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #238 : 16 Marraskuu, 2011, 10:26:14 »
Kiitoksia, tuon sainkin jo korjatuksi. Edelleen on ongelmana että perä alkaa vatkaamaan kun akku alkaa olla lopuillaan ( ehkä 1/3 kapasiteetista jäljellä). Siis, ensiksi kuulee että kierrokset alkaa vähän tippumaan mutta kopu lentää ihan hyvin, sitten perä alkaa vatkata ja kopu muuttuu epävakaaksi, pahimmillaan perä heittää 90 astetta vaikka kuinka yrittäisi korjata. Sitten kun kopua on pyörittänyt n. 20..30 sekunttia ja kierrokset laskeneet resonanssin alapuolelle niin voi taas lentää viimeiset 30s ennen kuin akku tyhjenee. Täydellä akulla kopu on täysin vakaa.
Eiköhän tuo oo akuista johtuva ominaisuus kun jännite laskee.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #239 : 17 Marraskuu, 2011, 20:05:06 »
Sen verran heppoiset että teipillähän tuon korjaa,
oon myös käyttänyt kutistesukkaa silloin tällöin.
Kokeilin ja onnistuin hitsaamaan (sulattamalla liittämään) landareiden osia. Eli näin saa risoista kasattua uusia.
Kuumaliimaakin voipi käyttää. Siiten löysin kaupasta PE:lle tarkoitettua liimaa, pitää paremmin kuin normi pikis.
Samaten käytössä on noin em konstit. 
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Tomi.T

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #240 : 29 Marraskuu, 2011, 23:26:27 »
en hirveen tarkkaan viestiketjua lukenut kysymys olisikin mitä varaosii kannattaa ottaa koppetrin oston yhteydessä?

Siis edellinen härpäke kun oli msr ja se tuntui jatkuvasti hajottavan perämoottorin, lavanpitimet ja ländärit niin mitkä on ne vakio osat mitä tästä helpoiten hajoo?

tänks!

Poissa Lentävä Koala

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #241 : 30 Marraskuu, 2011, 00:04:44 »
en hirveen tarkkaan viestiketjua lukenut kysymys olisikin mitä varaosii kannattaa ottaa koppetrin oston yhteydessä?

Siis edellinen härpäke kun oli msr ja se tuntui jatkuvasti hajottavan perämoottorin, lavanpitimet ja ländärit niin mitkä on ne vakio osat mitä tästä helpoiten hajoo?

tänks!

Itellä taitaa olla varaosien top 3 seuraava:
* Päälavat
* Landarit
* Lepatusakseli

Linkkitankoja kannattaa varata myös yksi satsi, itse ainaki onnistun hävittämään tahtia 1 / torppi.

edit: Tuossa vielä Sandun kattava lista, ihan kaikkea en tosin allekirjoita: http://www.kopterit.net/index.php?topic=11837.msg121429#msg121429
« Viimeksi muokattu: 30 Marraskuu, 2011, 00:06:50 kirjoittanut Lentävä Koala »

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #242 : 02 Joulukuu, 2011, 21:59:14 »
Mistäs tätä nykyään saa järkevään hintaan? BNF piisaa.

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #243 : 02 Joulukuu, 2011, 22:49:42 »

Poissa mariner

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #244 : 08 Joulukuu, 2011, 21:50:49 »
Näyttäisi tulleen versio 2 MCP X:stä, eipä nuo muutokset kovin dramaattisilta vaikuta:

http://www.bladehelis.com/Products/Default.aspx?ProdId=BLH3600

Version 2 Changes:
- Digital 3-Axis AS3X Sensor
- Large Diameter Tail Rotor
- Swashplate Ball Link Dampers
- 1S 200mAh 30C Battery

Blade 450 X | Blade 450 3D + CoPilot2 | Blade 350 QX | Blade 130 X | Blade mCP X BL | Blade mCP X |  ParkZone Icon A5 | E-Flite UMX Gee Bee R2 | E-Fflite UMX MiG 15 | DX8

rville

  • Vieras
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #245 : 11 Joulukuu, 2011, 21:15:15 »
Hetken foorumia lukeneena ja jo pari viikkoa mCPx:n omistaneena uskaltaudun viimein kyselemään tyhmiä...
Koska kyseessä on eka "oikea" kopterini,on sekä termit että perusteet hiukan hakusessa, mutta koittakaa ymmärtää..
Eli, pitäisikö tuo väristen pystyä säätämään niin, että se pysyy paikallaan ilmassa pelkällä kaasulla? Vai hakeeko se kokoajan johonkin suuntaan? Minulla on rtf-paketti, eli dx4 ei vissiin ole ihan samanlaisia säätömahdollisuuksia kuin paremmissa radioissa.
Kuuluuko pääakselissa olla klappia? Jos nostan päärattaasta, se liikkuu parimilliä ylöspäin, liikuttamalla siis lapoja samalla.
Muuten harjoittelu on mennyt "normaalisti" odottelen pakettia jossa lisää linkkejä, peräputki, landarit jne...
Niin ja tiedän jo sanomattakin että olis pitänyt hommata heti se kunnon radio... Pitää hiukan jakaa kustannuksia ettei vaimo hiffaa mitätämäkin harrastus maksaa... ;)

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #246 : 11 Joulukuu, 2011, 22:07:31 »
Hetken foorumia lukeneena ja jo pari viikkoa mCPx:n omistaneena uskaltaudun viimein kyselemään tyhmiä...
Koska kyseessä on eka "oikea" kopterini,on sekä termit että perusteet hiukan hakusessa, mutta koittakaa ymmärtää..
Eli, pitäisikö tuo väristen pystyä säätämään niin, että se pysyy paikallaan ilmassa pelkällä kaasulla? Vai hakeeko se kokoajan johonkin suuntaan? Minulla on rtf-paketti, eli dx4 ei vissiin ole ihan samanlaisia säätömahdollisuuksia kuin paremmissa radioissa.
Kuuluuko pääakselissa olla klappia? Jos nostan päärattaasta, se liikkuu parimilliä ylöspäin, liikuttamalla siis lapoja samalla.
Muuten harjoittelu on mennyt "normaalisti" odottelen pakettia jossa lisää linkkejä, peräputki, landarit jne...
Niin ja tiedän jo sanomattakin että olis pitänyt hommata heti se kunnon radio... Pitää hiukan jakaa kustannuksia ettei vaimo hiffaa mitätämäkin harrastus maksaa... ;)

Ei se ihan paikallaan pysy, mutta ei sen pitaisi mihinkaan suuntaan hirveesti karatakkaan..

Tuo akselin klappi ei kuulu kuvaan. Puristamalla ratasta akseliin se pitais saada pois.


Jep, paremmalla radiolla sen saa helpommin lennettavaksi mutta ei toi ensimmaiseksi kopuksi mikaan helppo ole, esim. msr on paljon helpompi... mutta tolla taas voi oppii nopeemmin ja varsinkin temppuilemaan  ;D

Tervetuloa joukkoomme!

Kannattaa alkaa laskemaan budjetteja suhteessa muihin harrastuksiin jotta voi vaimolle perustella kuinka halpa harrastus tama oikeastaan on  ;) Esim punttishan maksaa 60 egee joka kuukausi, 500 tai tonnin kopulla voi lentaa monta vuotta!  ;D ;D ;D siis halpaa!

rville

  • Vieras
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #247 : 12 Joulukuu, 2011, 16:59:16 »
Ei se ihan paikallaan pysy, mutta ei sen pitaisi mihinkaan suuntaan hirveesti karatakkaan..

Tuo akselin klappi ei kuulu kuvaan. Puristamalla ratasta akseliin se pitais saada pois.


Jep, paremmalla radiolla sen saa helpommin lennettavaksi mutta ei toi ensimmaiseksi kopuksi mikaan helppo ole, esim. msr on paljon helpompi... mutta tolla taas voi oppii nopeemmin ja varsinkin temppuilemaan  ;D

Tervetuloa joukkoomme!

Kannattaa alkaa laskemaan budjetteja suhteessa muihin harrastuksiin jotta voi vaimolle perustella kuinka halpa harrastus tama oikeastaan on  ;) Esim punttishan maksaa 60 egee joka kuukausi, 500 tai tonnin kopulla voi lentaa monta vuotta!  ;D ;D ;D siis halpaa!

Minulla kyllä karkailee ja ihan tuelta kopu... Voi olla ihan pelkkää ATn puutetta..
Yritin tuota päärattaasta painaa "ylöspäin" mutta hentoiset sormeni eivät saa sitä liikkumaan.

Ja onhan tää halpaa, toinen harrasteeni seisoo taas autotallissa levällään ja niissä piireissä harrasteyksikkö on kilo. Ostat mitä tahansa aina menee kiloeuro...

Pitänee purkaa ja kasata toi pääakseli, josko klappi poistuisi.
Posti polki tänään ekan varaosasetin Xtremen carbon fiber lain ding skidin. Peräputken kun vielä saan, niin. Tuon luulisi tukevoittavan perää.

Poissa Petpass

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • mCPx, RJX 90E LV
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #248 : 15 Joulukuu, 2011, 23:37:38 »
Oletko tarkastanut että päärattaan reiässä oleva "tasainen kohta" on vastaavalla kohdalla akselissa... miten tuon nyt selittää..

Akseli pyörähtää joskus torpissa päärattaan sisällä vähän. Mutta pitäis mennä pyöräyttämällä paikalleen, samoin kuin nupin yläpäästä vastaan pitäen ja ratasta ylöspäin nostaen ylös-alas välys pitäis kyllä saada pois. Osien kokoon nähden kyllä saa käyttää aika paljon voimaa..

Vielä (huono) kuva omasta, ei ole lentänyt vielä tuossa kuosissa :)
« Viimeksi muokattu: 15 Joulukuu, 2011, 23:40:36 kirjoittanut Petpass »
Structurally compromising impact
            -Club member-

Poissa Zenda

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: E-Flite Blade mCPx
« Vastaus #249 : 16 Joulukuu, 2011, 01:31:41 »
Ihmeen vakaa tuosta tuli kun pisti nuo "bullet" lavat tms, ei olisi linkki pamahtanut tänään jos olisin älynnyt tunkea nuo käyttöön heti.

Onko kukaan kokeillut hiilikuitu lapoja mitä esim Fast Lad myypi? Kokemuksia?


 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
325 Vastauksia
154797 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2010, 15:12:24
kirjoittanut Illodin
49 Vastauksia
23764 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Elokuu, 2010, 23:34:21
kirjoittanut tomman
2 Vastauksia
3279 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Helmikuu, 2009, 23:32:48
kirjoittanut 0lli
555 Vastauksia
288132 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Marraskuu, 2023, 20:09:17
kirjoittanut Dutchman
1 Vastauksia
2656 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Helmikuu, 2016, 16:38:19
kirjoittanut calicha92