Kirjoittaja Aihe: Tullaaminen verkkoon  (Luettu 16981 kertaa)

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #25 : 29 Maaliskuu, 2011, 20:44:39 »
Tai sitten itella toimittaa pakettini lähimpään tulliin mistä sen voin kätevästi käydä noutamassa ja maksut samalla maksamassa ihan töistä kotiin ajellessa ja ihan ilman mitään ylimääräisiä veloituksia. Enkä tosiaan asu kehäkolmosen lähimaastossakaan ;) Eikä ole vielä koskaan tarvinnut erikseen mihinkään ilmoitella että sen paketin sinne haluaisin.
No meillä lähin tulli on reilun 100km päässä. Oli ennen ihan omassa pikkuisessa kotikaupungissa, mutta lakkautettu kuten lähes kaikki muutkin harvoja ja valittuja lukuunottamatta. Siinä mielessä tämä nettitullaus on kyllä ihan tervetullut juttu.

No periferian eduksi laskettakoon se, että ovat ilmeisesti katsoneet asuinpaikkaa tähän asti, sillä yhtään pakettia ei ole tullin haaviin jäänyt ja joukossa kohtalaisia jöötejäkin. Ja paketteja on siis lukematon määrä.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #26 : 31 Maaliskuu, 2011, 15:54:46 »
Ensimmäinen nettitullaus on nyt tehty. Laitoin sitten akut lion akuiksi jostain netin syövereistä kaivelemallani koodilla. Itse asiassa taisi olla tällä foorumilla peräti se koodi.

Tosin tein niin tyhmästi, että en tietenkään ottanut talteen että olisin voinut jakaa sen kaikille. Maxampsilta tuli siis autoon akkuja.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa vmslehtinen

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #27 : 31 Maaliskuu, 2011, 16:49:02 »
Ensimmäinen nettitullaus on nyt tehty. Laitoin sitten akut lion akuiksi jostain netin syövereistä kaivelemallani koodilla. Itse asiassa taisi olla tällä foorumilla peräti se koodi.

Tosin tein niin tyhmästi, että en tietenkään ottanut talteen että olisin voinut jakaa sen kaikille. Maxampsilta tuli siis autoon akkuja.

Itse olen hekojen ja lennokkien akuissa käyttänyt seuraavaa:
8507803010 LiIon akut, siviili-ilmailualuksissa käytetyt, tulli 0%

Ei ole tullitäteillä ollut mitään sanottavaa. Toki autojen akkuihin ei näitä voi käyttää...hmm..tosin mun Rustler on kyllä viimeisimmän moottoripäivityksen jälkeen käyttäytynyt enemmän ilma-aluksen kuin auton omaisesti.

V.
--
Align T-Rex 450 Sport, 3xHS-65HB, Spartan DS760+HS-5084
Align T-Rex 600 ESP, 3xDS610, Spartan DS760+DS650
HK-190 ja kasa kiinteäsiipisiä

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #28 : 31 Maaliskuu, 2011, 17:07:21 »
Itse olen hekojen ja lennokkien akuissa käyttänyt seuraavaa:
8507803010 LiIon akut, siviili-ilmailualuksissa käytetyt, tulli 0%

Ei ole tullitäteillä ollut mitään sanottavaa. Toki autojen akkuihin ei näitä voi käyttää...hmm..tosin mun Rustler on kyllä viimeisimmän moottoripäivityksen jälkeen käyttäytynyt enemmän ilma-aluksen kuin auton omaisesti.

V.


Jeps kokeilin tolla niin samantien tuli selvityspyyntö korjasin sitten siihen toiseen nimikkeeseen ja nyt odottelee käsittelyä..
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #29 : 31 Maaliskuu, 2011, 17:55:12 »
Ja nyt tuli reilu 50e maksettavaksi, maksoin pois. Nyt otetaan aikaa kauan menee et paketti on postissa.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #30 : 16 Huhtikuu, 2011, 19:20:32 »
Tullinimike laturille 8504405590 (pöllitty törkeästi elfan sivuilta)

Poissa vmmattil

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #31 : 08 Tammikuu, 2013, 14:34:10 »
Tullinimike laturille 8504405590 (pöllitty törkeästi elfan sivuilta)

Käytin tätä koodia tänään nettitullauksessa tullitädin ehdotuksella, kun HobbyKing-paketissa oli kaikkea sekalaista (laturi, akkuja, adaptereita, transmitter muff ym) ja sillä meni sitten se 24%.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #32 : 08 Tammikuu, 2013, 14:48:20 »
Käytin tätä koodia tänään nettitullauksessa tullitädin ehdotuksella, kun HobbyKing-paketissa oli kaikkea sekalaista (laturi, akkuja, adaptereita, transmitter muff ym) ja sillä meni sitten se 24%.
Se on se ALV Suomessa tällä hetkellä. Pääsit halvimmalla mahdollisella tavalla, poislukien tuurilla tullin ohi mutta nehän pitää sitte ite mennä tullaamaan kuten yleensä tietenkin.  ;)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #33 : 09 Tammikuu, 2013, 19:42:42 »
Mä NIIIN vihaan sitä yritysten nettitullausta. Se on niin PER***STÄ, että tippuu silmät päästä. S******* V****!!! Todella kömpelö ja P***A systeemi, mitä ei kukaan saa täytettyä ennenkuin soittaa kymmenelle eri tullin k***p**lle!

Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Re: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #34 : 09 Tammikuu, 2013, 21:42:45 »
Juu. Koitin kanssa kerran sitä yritysversiota.

Homma loppu siihen ku alettiin kysymään että onko tuotteet paffilootassa vai lavalla ja millaisessa lootassa yms. Menin suoraan sittw yksityispuolelle. Samaa alvia se on, maksoi kummalta puolen tahansa...

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tullaaminen verkkoon
« Vastaus #35 : 12 Tammikuu, 2013, 14:16:38 »
Mää olin laiska ja tullasin firman kamat siviilinä niin tiskillä kuin netissäkin.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
35 Vastauksia
24389 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Tammikuu, 2011, 20:59:30
kirjoittanut SJo1