No niin, taas pörpöttelin konetta, nyt sain melkein koko tankillisen ajettua
Mut ei se vieläkään ihan kunnolla käy, tankin loppua kohti ei tahtonut oikein käydä muutakun sillon ku hehku oli päällä.
Tankki täynnä käynti parani aika lailla, tyhjäkäyntiä pypytteli vaikka miten pitkään. Sen "kuolleen kohdan" ylikin kun sain koneen niin kyl se kovaakin kiersi. Tosin ihan lämä tiskissä (70% kaasu) ei oikein jaksanut kiertää kunnolla vaan puhti loppui. (Laihallako, ei kauheesti savunnukaan?)
Laitoin tankin ylänippaan kiristyslangan niiden ryysteiden poiston lisäksi, nyt tuntui ainakin ajon jälkeen että oli kunnon paineet, ku tuhahti. Samaten putsasin sen ykssuuntavalven.
Jossain välissä säätöä ku kone oli sammuksissa, niin kaasari tai regu alkoi tuuppaamaan fuilia pytylle, niin et sihinä kävi??? Ei taida olla ihan normaalia? Tankissa oli kyl paineet sillon. Näytti niinkun olis tullu pytyn ja kaasarin välistä. Samoin pytty on märkä niin et valuu kannen tiivisteen kohdalta alta, voisko se vuotaa vai onko se vuotanu sitä fuilia sinne jostain muualta..? Minusta se oli märkänä jo ennen ku kaasari ruikki sitä fuilia.. plääh
Putkikaan ei näyttäs vuotavan.