Kirjoittaja Aihe: Sammyn lokikirja  (Luettu 39050 kertaa)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #25 : 04 Huhtikuu, 2011, 21:03:02 »
Huominen reenailu peruttiin Jussin kanssa.
Otetaan mutaman päivän jälkeen uudestaan kun on lumet vähän sulaneet ja mennään Maskuun.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #26 : 10 Huhtikuu, 2011, 00:18:05 »
Tänään tuli käytyä Paattisilla kovantuulen leijutustreeneissä.
2 tankillista ehdin vetään leijutuksia ja yhdet taivasliikkeet, kunnes napautin reijon pers**n lumeen.
Sen verran nappasivat perälapaset hankeen, että maanantaina pitää hakea Sabesta uusi Counter Gear Pulley Set (se päärattaalta perähihnalle vedon nappaava pikkuratas, eli ei mitään suurempaa).

Huomenna romut leviäksi olohuoneeseen kun naaras lähtee reissuun. Toivottavasti ei tarvii koko vekotinta purkaa tuon yhden pienen rattaan vaihtamiseksi.

Tämänpäiväinen leijuttelu pitkin poikin paattisten kenttäaluetta kertoi kyllä sen, että pitänee tää jäljellä oleva kuukausi käydä treenaamassa ihan joka päivä ellei sada.
Lämpiäisi nyt sen verran, että sais heittää hanskat nurkkaan, jos vaikka hanskattomuus helpottaisi hieman. Sabettaa niin saamaristi, kun ei ole likikään viime syksyistä tasoa :|
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Timo

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #27 : 10 Huhtikuu, 2011, 08:45:34 »
Moido,

Aika harvoin kuulen, että se perävedon ratas napsahtais freyasta. Lieneteköhän ensimmäinen ihminen kenen kuulen rikkoneen sen ;)

Noin rajusti kun ottaa, niin on kyllä olemassa aina se riski, että perän akselit on muotoiltu uudelleen. Varsinkin se tail housing johon ne perälapojen lavanpitimet laakeroidaan oli aiemmassa mallissa se ensimmäinen osa joka meni vaihtoon jos perän kolautti johonkin. En nyt tiedä miten paljon vahvempi se uusi tail housing on joka sullakin lienee käytössä. Mutta varmistaisin ainakin tuon.

--
Timo
Kyllä jokainen osaa flipin tehdä, mutta osaako kaikki lentää 10m suoraan...

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #28 : 10 Huhtikuu, 2011, 10:47:44 »
Aika harvoin kuulen, että se perävedon ratas napsahtais freyasta. Lieneteköhän ensimmäinen ihminen kenen kuulen rikkoneen sen ;)
Mä muistaisin kuulleeni tuon joskus ennenkin koptereita ahjoitettuani :-\

Noin rajusti kun ottaa, niin on kyllä olemassa aina se riski, että perän akselit on muotoiltu uudelleen. Varsinkin se tail housing johon ne perälapojen lavanpitimet laakeroidaan oli aiemmassa mallissa se ensimmäinen osa joka meni vaihtoon jos perän kolautti johonkin. En nyt tiedä miten paljon vahvempi se uusi tail housing on joka sullakin lienee käytössä. Mutta varmistaisin ainakin tuon.
Juuh, tarkistelen nuo läpi, kuten myös pääratas täytynee kurkistella, ettei irtohampaat ole jäytäneet sitä.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #29 : 10 Huhtikuu, 2011, 12:27:34 »
Mä olen tuhonnu useempaa semmosta mustaa....kyllä Timokin kerran oli paikalla  ;D

Ota Sabesta semmosia valkosia, ne on ehkä vähän vahvempia, ainakin hiljasempia.
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #30 : 10 Huhtikuu, 2011, 19:09:27 »
Noin rajusti kun ottaa, niin on kyllä olemassa aina se riski, että perän akselit on muotoiltu uudelleen. Varsinkin se tail housing johon ne perälapojen lavanpitimet laakeroidaan
Tail housing oli mutkalla aavistuksen.

Samalla huomasin että pääakselin runkolaakerit menee vaihtoon ja 9256 saa samalla uudet rattaat.

Perää ihmetellessä huomasin ylimääräistä klappia.
Syyksi paljastui se perätönärin sisään putkisokalla lukitu kierreosa, joka pääsi liikkumaan pituussuuntaan. Se putkisokka oli syönyt alumiiniputken alkuperäisen reijän pitkulaiseksi ja aiheutti millin ylimäärisen liikkeen. Tämä tuli korjattua Epoxoimalla ja kutistesukalla vielä varmistamalla.
Kiitos vinkistä Anssi.

Varaosia menee siis seuraavasti:
1 * 0414-413 EX Counter gear
1 * 0414-164 Tail housing
2 * 2500-049 10x19x22zz
1 * toi futten ratassarja
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa JNordman

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #31 : 11 Huhtikuu, 2011, 22:06:05 »
Muistathan noiden laakereiden osalta, missä meän virma on vuokralla... :)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #32 : 12 Huhtikuu, 2011, 01:15:59 »
Muistathan noiden laakereiden osalta, missä meän virma on vuokralla... :)

Juuh, Turkulaanen laakerien pesäke.

Nyt ois toi oranki reijo valmiina odottelemassa huomista.

Tuli pari pientä muutosta edelliseen setuppiin.
Vaihdoin pari pallolinkin palloa Hirobon korkeampiin palloihin, jotta mahdollistui tuo kutistesukan käyttö vahvikkeena ilman että peräservo bindaa kutistesukan vuoksi.
Toinen modaus oli tuo puhelimessa ollessa kiristetty vaakaevä. Asentelin vaakaevää puhelimessa ollessani ja kiristin huomaamattani ruuvit melkein kokonaan läpi vaakaevästä. Prikat väliin ja taas pysyy vaakaevä paikallaan typerästä kämmistä huolimatta.

Editti: kuva liitteeksi... Kun kizu on poissa, lelut hyppii pöydällä :D
« Viimeksi muokattu: 12 Huhtikuu, 2011, 02:17:54 kirjoittanut Sammy »
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #33 : 12 Huhtikuu, 2011, 08:08:29 »
Siehän romanttiseks oot ruvennu. Kynttilän valossa sitä vaan asetellaan puomia ees taas, että sais perähihnan sopivalle kireydelle... ;D
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #34 : 19 Huhtikuu, 2011, 01:35:49 »
Laitetaas vielä vähän muistin hämäristä juttua.

12.4. tiistai
Kävin Maskussa lennättämässä 5 tankillista.
Tuulta riitti, eikä mikään liike tuntunut sujuvan itseä mielyttävällä tavalla. Harmitti hitosti kun ei liikkeet lunnistu, mutta lisää treeniä kehiin niin eiköhän se siitä.


13.4. keskiviikko
Maskussa taas ja tällä kertaa 4 tankillista epämääräisiä eurosportin liikkeiden tapailua.
Kohtuullinen tuuli piti huolen siitä, ettei tälläkään kertaa tyytyväisyyttä liikkeisiin löytynyt. Leijutuksissa Freya ajelehti mihin sattui, taivaalla liikkeet karkasivat kovin kauas linjalta. Uupuu vielä totaalisesti tuo liikkeiden aikainen tuulikorjaus, jolla taivaslentoliikkeet pysyisivät edes tyydyttävästi linjassaan.

JiriK tuli myöskin Maskun kentälle mukanaan Logo ja Rossin moottorilla varustettu 600 rekku.
Logo liikkui todella ripeästi ollen samalla erittäin vakaa, kuten tuon kokoisen kopterin kuuluukin olla. Logoon iski ihmeellinen metallinen kirkunta ja lennot jäi reiluun akulliseen.
Rekussa paikallaan oleva Rossin moottori tarjoili polttiksen starttailuun uutta kokemusta. Ikinä en ole päivässä moottoria niin montaa kertaa startannut. Moottori käynnistyy nätisti, käy nätisti, mutta 'hiipuu' laihalle 20-30 sekunnin leijutuksen jälkeen. Moottorin säädöt vaikuttivat moottorin käyntiin ja yläpään sai kunnolla rikkaalle, mutta aina se vaan meni omaa tahtiaan laihalle, harmittava tapaus.
1. liitetty kuva: Jirin Logosta, pahoittelut tosta samsungin huonosta kuvanlaadusta.


16.4. lauantai
Prinsessan kanssa Maskussa.
Tuulta riitti edelleenkin, mutta tällä kertaa alkoi löytyä hieman nautinnollista fiilistä leijutusliikkeissä. Ei ne hienosti mene, mutta sormissa tuntui hyvältä ja löytyi jonkinlaista varmuutta leijutellessa.
Taivasliikkeet jätin tällä kertaa vähemmälle, taisin ajaa ne kolme kertaa.
Litkua paloi reilut pari litraa, eli 5 tankillista.
2. kuva mukavasti kuivahtaneesta Maskun kentästä. nurmikko on litisevän märkää, mutta mitään lillua ei enää ole (paitsi pöytien edessä)


17.4. sunnuntai
Tällä kertaa tehtiin Reijon kanssa visiitti Nääshwilleen.
Vanattara löytyi helposti, kiitos Kaardianille hyvistä ajo-ohjeista.
Paikka oli mainio ja tuulta riitti edelleenkin, Kaardian taisi kurkata pirkkalan kentän tiedoista sen 8m/s ja 12m/s puuskissa.
Leijuttelut karkasivat reippaanlaisesti takaa/takaviistosta puhaltaneessa tuulessa, jossa kopterin käsittely ei vaan multa tunnu luonnistuvan. Oman piristeen tuohon tuntui tuovan mukava pyörteisyys noiden puuskien lomassa :D
Taivasliikkeet karkasivat tuulen mukana kauas, pari liikettä tuli keskeytettyäkin liikkeen laella, kun liikkeet ei vaan hajosivat totaalisesti :|
Kaikesta törttöilystä huolimatta jollain lailla nautin muutamista liikkeiden osista tuulen hetkellisten laantumisten aikaan.
Litkua paloi 4 tai 5 tankillista.

Paikalla oli myös Kaardian N9'n, Biistatun 700 rekun ja Freyan kanssa ja Anssi pinkin stayseen kanssa.

Kaardianin kirjoitus torppitarinoihin kertoo Freyan antautuneesta gyrosta ja sen myötä maaston äkillisestä kutsumuksesta.
N9 toimi hienosti edelliskerralla kuuleman mukaan esiintyneen vägäyksen kadottua gyroteipin vaihdon yhteydessa, nätti kopteri kaikkiaan.
Biistattu rekku näytti FBL'n vakauden tuulessa, ihan kuin tyynellä lennättäisi. Vikkelä kuin mikä liikkeissään, eikä juuri näytä puutuvan.

Anssi on kone!
Hillittömän vakaalta näytti Stayseen koppaan puettu Freya osaavissa hyppysissä. Oma leijuttelu näytti lähinnä 3D'ltä kunnon pitch pumpin ja slow motion cräkkäyksen kera.
Ekan akun jälkeen kuulosti että perähihna hinkkaa johonkin, ja Reijo pääsi tuulisesta ulkoilmasta auton takakonttiin lämmittelemään ja odottamaan tohtori Anssin tutkimuksia.



Huomenna (tänään tiistaina kellosta päätellen) pitänee jokunen tankillinen käydä lennättämässä, koska luvassa on lämmintä, aurinkoista ja leppoisaa tuulta :)
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #35 : 19 Huhtikuu, 2011, 06:17:44 »
Ei jumankauta te ootte reenannu mulla alko taas työt ni ei kerkee oikeen osallistumaan tohon harjotteluun ja sitte on muuta menoaki mutta Leirillä sitte hirveet leijutus treenit, se kun ei haittaa muita lennättäjiä niin paljo ku taivas liikkeet.

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #36 : 20 Huhtikuu, 2011, 01:07:00 »
19.4. tiistai
Luvassa oli aurinkoinen päivä, joten taustana oli sinitaivas mutta kylmä tuuli jäädytti sormet inhasti.
Pääsin vasta 1900 jälkeen kentälle, joten tämänpäiväinen keikka jäi 3 tankilliseen auringon painuttua nousevan pilviseinän taa.
Pelkkiä leijutuksia oli vuorossa ja seuraavana säädön aiheena on lapakulmakäppyrä. Tota täytynee loiventaa keskeltä, koska nykyisellä Reijo pomppii mun ohjastuksessa tuulessa kuin rodeohärkä.
Pitänee hankkia se pykälän pidempi stabbaritanko
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #37 : 20 Huhtikuu, 2011, 17:17:21 »
Jaa niin, tuli ohimennen mieleen että videoltahan näkee virheet hienosti (pitää muuten valitettavan hyvin paikkansa).

Oli toi gopro pöydällä päällä kuvailemassa ja nyt on aika vetää kuukauden komedia kehiin :D
Lisäsin videoihin kuviot erikseen, jotta on jotain käsitystä kyseisestä yrityksestä ;)
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Anssi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #38 : 20 Huhtikuu, 2011, 18:14:12 »
Tuija kommentoi selän takaa videosta että nämähän on tunnistettavia liikkeitä  ;)  Hyvin se menee...
Lennokkimestari #100,
Jeti DS-16, Urukay Carbon, MB 109,
MB339 Al Fursan, Fouga Magister CM170.

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #39 : 20 Huhtikuu, 2011, 20:00:29 »
Tuija kommentoi selän takaa videosta että nämähän on tunnistettavia liikkeitä  ;)  Hyvin se menee...

Siulla on hyvin koulutettu tiskimylly kotona ilmeisesti.  :)
Kärsiikö kysyä mitä apuvälinettä olet käyttänyt koulutukseen?

Veikkaan. Anssi kouluttaa 30 senttisellä "erikoissuomella". :D

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #40 : 20 Huhtikuu, 2011, 20:11:45 »
Varo vaan kemisti, Tuija vetää sua pataan ku näkee... ;D Tai usuttaa kaks verikoiraa kimppuun.

Eikäkö ne olikin chihuahuaita...

Se on tuo Sammy tuollainen salaahinkkaaja. Yksin iltahämärässä pyörittelee koneita ja sitte se on tikissä kisoissa ku muut velttoilee...
« Viimeksi muokattu: 20 Huhtikuu, 2011, 21:16:03 kirjoittanut ropellihattu »
Nada

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #41 : 20 Huhtikuu, 2011, 20:21:01 »
Eikäkö ne olikin chihuahuaita...

Meilläki on chihuahua ... 1.4kg .. Citucasvuinen.
Pienempi ku litran maitotölkki.

Koiran kanssa on kiva käydä iltaisin lenkillä.
Kaikki kauniit tyttöset rupee aina ihquilee :D

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #42 : 20 Huhtikuu, 2011, 21:00:13 »
Sammyn leijuttelun videon musa oli JESH !
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja - Pääsiäspörriäinen puraisi
« Vastaus #43 : 22 Huhtikuu, 2011, 23:41:08 »
22.04. perjantai

Tämä päivä sujui Freya-talkoissa, toisen koneen vivustot tuli säädeltyä ja ja toinen sai pidemmän stabbaritangon sekä uudet päälavat.

Stabbaritanko tuli vaihdettua kotosalla, mutta päätin jättää lapojen vaihdon kentällä tehtäväksi, jotta saan verrattua eri osien vaikutusta.
Stabbaritangon vaihtaminen tuntui vakauttavan ja vähentävän ylös- alas liikettä leijunnassa, kiitos viimekesäisestä vinkistä Ari.
20mm pidemmät SAB'n FAI lavat muuttivat kopterin leijuntaa kevyemmäksi. Pitchiä ei tarvitse käyttää yhtä aktiivisesti edellisiin lapoihin nähden.

Kolmannen tankkauksen jälkeen kopteri käyntiin ja ilmaan.
Kone tuntui leijuttelussa hyvältä, ilma oli kevään paras tähän mennessä ja lämpöä riitti mukavasti.
Tuuli oli erittäin vähäistä ja tarkoituksena oli keskittyä tällä tankillisella M-leijuntakuvion treenaamiseen, muutaman liikkeen välein timantti jotta keskittyminen yhteen liikkeeseen pysyy paremmin nipussa.
Yhtäkkiä kenttälle ilmestyi kaveri, joka ilmeisesti kuvitteli omistavansa koko kentän. Tyyppi kuulosti kiukkuiselta ja kävi raukkamaisesti takaapäin kimppuun kesken leijuttelun ja aiheutti torpin siinä samassa :(

Ei siellä muita ihmisiä ollut, mutta tää kiukkunen kaveri oli joku talviuniltaan herännyt paikallinen nelitahtiöttiäinen, joka hetken korvanjuuressa suristuaan päätti iskeä hampaat mun niskaan.
Huitasin vahingossa holdin päälle ja vedin reijon tonttiin parista metristä.
Samaan syssyyn holdi pois päältä ja ilokseni leijuttelin piroautomatisoitua Freijaa josta puuttui landareiden oikeat jalat ja jalasputki.
Ei muuta kun tällä kertaa tarkoituksella holdi päälle ja iloisin mielin rotatoimaan kopteria, jonka tietää kaatuvan.

Mitäs tässä lässyttämään, GoPro rötkötti metrin verran mun etupuolella, joten tsekkaa saman tien videolta miten Reijo vedetään huolella tonttiin kesken leijutuksen.
Jätin tohon noi pari kolme leijutteluyritystä, mutta videon lopusta löytyy sen mukavan patin niskaan aiheuttaneen nelitahtiöttiäisen häiriköinnin loput aikaansaannokset.


Hauskaa päästäistä ite kullekin


Editti:
Päätin sitten vielä aamun aloitukseksi vaihtaa landarit ja avata tuon jumiutuneen peräservon. Servosta oli mennyt kolmos- tai ykkösratas (en tiedä kuinka päin noi lasketaan), se oli kahdessa osassa servon sisällä eli keskeltä halki
« Viimeksi muokattu: 23 Huhtikuu, 2011, 02:08:41 kirjoittanut Sammy »
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Tuukka

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit Ry #14
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #44 : 22 Huhtikuu, 2011, 23:48:44 »

Ois varmaan kentän säännöissä syytä kieltää moiset öttiäiset. :-\
Esky Lama V3 !

- Conquer your credit card -

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #45 : 23 Huhtikuu, 2011, 13:07:22 »
Hyvinhän sulla noi leijutukset alkaa sujua. Tosi kova kaveri olis tosin pistoksesta huolimatta vetänyt timantit ja ämmät loppuun ja vasta laskeutumisen jälkeen alkanut huutaa.  ;D

-

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Re: Sammyn lokikirja
« Vastaus #46 : 23 Huhtikuu, 2011, 14:07:51 »
Niimpä, mitäs
Menin huitomaan ätököitä. Ei oo helpolla olla herkkänahkainen äitinsä pikku rinsessa
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #47 : 23 Huhtikuu, 2011, 16:07:43 »
Testileijutukset tehty naapurien riemuksi tossa talon päädyssä ;D

Saldoksi muodostui
1 * landarit
1 * 0414-164 Tail housing
1 * futten peräservon ratas

Ei muuta kun tutustumaan Maskun ilmatilaan
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #48 : 23 Huhtikuu, 2011, 18:28:26 »
No, hyvinhän sä Sammy vetäsit  ;D Mullahan se yx amppari pyöri nassun edessä silloin Nummelan FunFly:ssa, mut en vetässyt hold:a päälle  ::)

OT: Kerran ku ammuin 357 magnumilla, niin paarma kävi kinttuun puremaan...annoin sen ihan vapaasti purra, mut silti tyhjensin kutit loppuun, ja osuin minne pitikin  8)

Sen jälkeen vasta katsoin jalkaani ja punaista valui jalastani, Kiitti PAARMA !
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Sammyn lokikirja
« Vastaus #49 : 23 Huhtikuu, 2011, 21:17:14 »
Tänään ei ollut öttiäisiä kimpussa.
Takaapäin puhaltava tuuli ei oo mun juttu lainkaan, leijutukset oli taas mitä sattui ja taivasliikkeet karkaa kauas pois.
Huppari unohtui lähtökiireessä himaan ja oli pakko lopettaa neljännen tankillisen jälkeen.

Noo, jos huomenna ottai vähän aikaisemmin, huppari mukaan ja menisi taas muutaman tankillisen treenaamaan, koska tarvetta treenille löytyy kyllä.


Editti: laskin ohimennen 43 tankillista tähänasti tän kevään puolella, se on sellaset 20 litraa fuilissa mitaten :)
« Viimeksi muokattu: 23 Huhtikuu, 2011, 23:07:00 kirjoittanut Sammy »
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
16 Vastauksia
6303 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Lokakuu, 2008, 12:14:40
kirjoittanut sgtpepper
8 Vastauksia
4990 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Maaliskuu, 2009, 23:40:03
kirjoittanut Sammy
32 Vastauksia
20236 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Maaliskuu, 2011, 13:33:25
kirjoittanut Sammy
6 Vastauksia
4183 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Elokuu, 2011, 00:38:41
kirjoittanut Sammy