Kirjoittaja Aihe: Quark SRB  (Luettu 89810 kertaa)

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Quark SRB
« Vastaus #50 : 02 Joulukuu, 2008, 21:26:06 »
Tänään loppuivat Quarkin myyntipakkauksessa mukana tulleet päälavat.

Onneksi Sabeen oli tullut lisää lapoja, joten tilasin oitis lisää lapoja että harjoitukset saavat jatkua.

Lisäksi tänään tuli tilattua Kanadasta Quarkkiin hiilikuitulavat, jotka tulevat odottamaan sitä kaukaista päivää että opin lennättämään tuota pikkupirulaista... ;)

Huomenna saa sitten mennä kokeilemaan Messukeskukseen josko siellä saisi nuo vakiolavat säilymään hiukan pitempään ehjänä kuin kotona olkkarissa.




Olen kuullut (siis huhupuhe, älkää lainatko minua) että hiililavat on melko perseestä quarkissa. Periaatteessa quarkin helppous perustuu juuri foamilapoihin joten kun joustavuus häviää lavoista, ominaisuudet muuttuvat huonommiksi. Näin siis olen ymmärtänyt...
Nada

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #51 : 22 Joulukuu, 2008, 17:39:28 »
Mitä mieltä olette Kvarkista ekana kopterina? Aikaisempaa kokemusta ainoastaan Verkkokaupan 10e maksavasta kopterista. (Tosin putosi vesiämpäriin, joten nyt ei leikitä jouluna!  :-X)

Alunperin oli tarkoitus hommata Lama V3/4/5/6 , mutta kvarkki näyttää kymmenentoista kertaa paremmalta ja fiilis ennenkaikkea  8). Onko siis järkipohjaista pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassa ja hommata Lama, vaiko kivemman näköinen ja coolimpi Kvarkki?

Miten paljon huonompi/parempi/halvempi/kalliimpi on varaosien saatavuus Kvarkilla kuin Lamalla?



« Viimeksi muokattu: 22 Joulukuu, 2008, 17:46:42 kirjoittanut RoopeB »
HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Quark SRB
« Vastaus #52 : 22 Joulukuu, 2008, 17:50:02 »
Quark on erinomainen valinta ensimmäiseksi kopteriksi.

Omia turinoita Quarkista:
aiemmin tässä ketjussa,
Vs: Vasta-alkajalle helikopteri (sähkö) ja myös ohjain.
Ensilentosi

Ja katsoit varmaan näitä kotimaisiakin kuvauksia tuon kääpiön lennättämisestä. Sitä saa vietyä osaavissa käsissä varsin reippaastikin
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #53 : 22 Joulukuu, 2008, 18:00:27 »
Lisää tyhmiä kysymyksiä:

kuinka lennätys eroaa esim. juuri tuosta "tupla lapaisesta" Lamasta? Millä tavoin haastavampi?
HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Moderator
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: Quark SRB
« Vastaus #54 : 22 Joulukuu, 2008, 19:18:06 »
Eroa on oikeastaan kuin yöllä ja päivällä, se Lama leijuilee suurinpiirtein itsestään eikä kulje eteenpäin kuin hidasta kävelyvauhtia, Quarkilla leijuttelussa on vähän enempi haastetta ja sillä voi ajaa myös melko vaudikasta ympyrää. Sillä saa myös oikeaa leijutustuntumaa jos nälkä kasvaa syödessä ja hommaa muuttuvalapakulmaisen kopterin, Laaman leijuttelusta ei siinä paljon apua ole.

Osat saa Sabesta, eikä juuri tarvi kuin lapoja, ja niitäkin tulee 4 paria mukana.

Jos mun mielipiteen haluat, niin osta ehdottomasti Quarkki jos noista kahdesta valitset.
Se myös tosiaan lentää suurinpiirtein suoraan paketista, ei tarvi päivitysosia eikä edes paljon säädellä.
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #55 : 22 Joulukuu, 2008, 19:26:06 »
Eroa on oikeastaan kuin yöllä ja päivällä, se Lama leijuilee suurinpiirtein itsestään eikä kulje eteenpäin kuin hidasta kävelyvauhtia, Quarkilla leijuttelussa on vähän enempi haastetta ja sillä voi ajaa myös melko vaudikasta ympyrää. Sillä saa myös oikeaa leijutustuntumaa jos nälkä kasvaa syödessä ja hommaa muuttuvalapakulmaisen kopterin, Laaman leijuttelusta ei siinä paljon apua ole.

Osat saa Sabesta, eikä juuri tarvi kuin lapoja, ja niitäkin tulee 4 paria mukana.

Jos mun mielipiteen haluat, niin osta ehdottomasti Quarkki jos noista kahdesta valitset.
Se myös tosiaan lentää suurinpiirtein suoraan paketista, ei tarvi päivitysosia eikä edes paljon säädellä.

Kiitokset JariN, pitääpä vielä pohtia hankintaa uudestaan jospa Quark olisikin se eka kopteri.

HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #56 : 08 Helmikuu, 2009, 16:27:28 »
Auttakaa oi viisaammat aloittelijaa. Pitäisi vaihtaa koneesta main frame, mutta mutta, ongelmaa pukkaa.

Tämä 6-kulmaruuvi ei suostukaan aukeamaan. Ohjekirjan mukaan tuo olisi 1.5mm, mutta 1.5mm avain tuntuu olevan liian löysä. Eli joko tuo kyseinen paikka ei olekaan 1.5mm vaan aavistuksen suurempi, tai sitten ruuvin kulmat ovat pyöristyneet. Joka tapauksessa, tuo pitäisi saada auki. Onko ideoita, saako jostakin 1.6/1.7mm avainta vai pitäisikö suosiolla kokeilla jotakin muuta ja mitä, taktiikkaa?


HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: Quark SRB
« Vastaus #57 : 08 Helmikuu, 2009, 16:50:21 »
Itse olen "nuljahtaneita " 1.5mm ruuveja aukaissut T6 torx avaimella. Olen lämmittänyt kolvilla kyseistä ongelma pidätinruuvia hetken että lukitteet palaa pois ja materiaalit laajenevat ja sen jälkeen torxin kanssa vääntänyt nuljahtaneen ruuvin pois.

EDIT: se on näköjään T6 avain mikä menee 1.5mm kuusiokolo ruuviin
« Viimeksi muokattu: 08 Helmikuu, 2009, 17:08:55 kirjoittanut Mikaelni »
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #58 : 08 Helmikuu, 2009, 17:03:32 »
Itse olen "nuljahtaneita " 1.5mm ruuveja aukaissut 1.6 torx avaimella. Olen lämmittänyt kolvilla kyseistä ongelma pidätinruuvia hetken että lukitteet palaa pois ja materiaalit laajenevat ja sen jälkeen torxin kanssa vääntänyt nuljahtaneen ruuvin pois.

Kiitos, pitääpä kokeilla. Huomenna torxia hankkimaan.
HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Poissa jkaija

  • Pro torppari
  • ****
  • #0053
Vs: Quark SRB
« Vastaus #59 : 08 Helmikuu, 2009, 17:25:30 »
Moro,
voi myös kokeilla tuuma mittaisia kuusiokoloavaimia jos vaikka löytyisi sopivan kokoinen.
RJX; Extreme X-90Gas
ESky; -BeltCp, Smart
JR 11X Zero

Poissa mnentwig

  • Elävä Legenda
  • *****
  • this sentence no verb
Vs: Quark SRB
« Vastaus #60 : 08 Helmikuu, 2009, 17:43:13 »
blind guess:
- try to grind off the first 2 mm from the key with a file or dremel tool
- try a better hex key, for example order one from Sabe.
Disregard this if you know the key is OK.

You can also try to find a flathead screwdriver that "bites".

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #61 : 09 Helmikuu, 2009, 17:29:33 »
kuusio on ja pysyy kiinni...

Ensiksi kokeilin tuota mnentwigin ehdottamaa kuuskulmavaimen operointia, mutta se ei tuottanut tulosta. Sen jälkeen hetken aikaa Torxin ja kolvin kanssa pelatessa huomasin, että nyt kuusiokolo onkin ihan täysin pyöriö  :-\ Jääkö tähän minkälaisia vaihtoehtoja käytettäväksi, sen verta tiukassa tuo tuntuu olevan. Poraaminen on tietysti yksi, muttei kovin mieluisa.

Jos joku asuu lähellä Ruovetta tai Tampereen suunnilla ja haluaa avittaa, otan ilolla kaiken vastaan.

EDIT: Lähti auki. Piti vaan käyttää voimaa ja pientä poranterää. Nyt on auki, tosin menee tuo kuusioruuvi uusiksi. Yritän katsella Biltemasta tai jostaikin vastaavan kokoista, mutta toisella kannalla olevaa. Kiitokset kaikille avittaneille!  :D kohta se taas lentää
« Viimeksi muokattu: 09 Helmikuu, 2009, 18:15:09 kirjoittanut RoopeB »
HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Moderator
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: Quark SRB
« Vastaus #62 : 09 Helmikuu, 2009, 19:02:08 »
Älä hae Biltemasta, jos löytyy, niin ne on p***arautaa. Laakerikaupasta 12.9 pidätinruuveja.
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: Quark SRB
« Vastaus #63 : 09 Helmikuu, 2009, 19:55:59 »
Sepon ruuvikaupassa voisi olla sopivia ruuveja http://www.kopterit.net/index.php?topic=1484.0
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

Poissa RoopeB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quark SRB
« Vastaus #64 : 11 Helmikuu, 2009, 14:13:58 »
taas se lentää, kiitokset Sepolle ruuveista!
HK 450
Align T-Rex 600E
Lama V5
Spectrum DX7

Jamake

  • Vieras
Vs: Quark SRB
« Vastaus #65 : 05 Kesäkuu, 2009, 03:03:44 »
Paljonkos tässä kopterissa on vakiona nostovoimaa? Että jaksaisikohan se lennättää vaikkapa tätä kameraa, varmaan jo 9v paristokin painaa sen 30g+ :-\

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Quark SRB
« Vastaus #66 : 05 Kesäkuu, 2009, 08:32:11 »
Tuo kamera painaa 50-60g ja paristo päälle. Ei lennä.

Jamake

  • Vieras
Vs: Quark SRB
« Vastaus #67 : 09 Kesäkuu, 2009, 16:41:12 »
Muropaketissa ainakin mutuiltiin sen verran että tuon kamera painaa 10g kun tuon muovikuoren purkaa, ja dc-plugi 6g.

Tuli muuten sellainen ongelma eteen, että en tahdo löytää sabesta noita quarkin varalapoja. Kokeilin googlettaa muiden kauppojen tuotekoodeja noille eikä niillä ainakaan natsannut, eikä myös joillakin hakusanoilla mitä keksin saben hakuun syöttää. Saisiko noihin suoraa linkkiä :-[

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Quark SRB
« Vastaus #68 : 09 Kesäkuu, 2009, 16:52:18 »
quarkkiin osia löytyy hakusanalla s.r.b
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Jamake

  • Vieras
Vs: Quark SRB
« Vastaus #69 : 09 Kesäkuu, 2009, 17:01:30 »
Kiitos! Viimeinen hakusana jota ei tullut kokeiltua >:( Onkohan tuossa saben main blade setissä sitten 4 vai 8 kappaletta lapoja? Mitä jenkkisivuilta näin niin varmaan 4 kpl, kopterin mukana tulee sitten ilmeisesti tuo 8 kpl setti.
« Viimeksi muokattu: 09 Kesäkuu, 2009, 17:03:27 kirjoittanut Jamake »

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Quark SRB
« Vastaus #70 : 09 Kesäkuu, 2009, 17:34:18 »
Siinä on 4 paria, eli 8 kpl lapoja :)
perälapasia on 4 kpl
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Jamake

  • Vieras
Vs: Quark SRB
« Vastaus #71 : 12 Kesäkuu, 2009, 23:26:24 »
Noniin, tänään on ensimmäiset 4 akullista lennätetty, saldona kolme päälapaa ja kaksi paria takalapoja. Tuli huomattua tuokin että tuolla ei maasta lähdetä lentoon, perä hakkaa ikävästi pikkukiviin ja soraan mitä maassa on ja hajoaa herkästi, jos ei anna heti kunnolla kaasua (onneksi takapihalla on iso trampoliini, jota käytän lentoonlähtö- ja laskeutumisalustana). Ekalla lennolla onnistuin tärvelemään kaikki kopterin lavat, kun tuli käytyä kuusen kautta maassa kun en ehtinyt katkaista tehoja.

Keksin sitten teipata lavat maalarinteipillä tyvestään, niihin tulee kuitenkin pientä lommoa kun osuu vähän pahemmin tonttiin, mutta eivät enää hajoa niin herkästi kuin modaamattomat lavat. Kokeilin teoriaa ensin käytännössä vammautuneilla lavoilla ja hyvin se lensi, vaikka tärisikin hieman ja piti pientä surinaa lennettäessä. Harmi, ettei takalapoja saa modattua vastaavasti.

Kokemusta viisaampana menin sitten lennättämään takapihalle, jossa aidat saa tuulenvireen vähän heikkenemään. Noh ei siinä mitään, kun sain perän trimmattua kuntoon (piti muuten trimmata paljon, vastaanottimesta vähän oikealle ja sitten vielä radiosta puoleenväliin) onnistui jo pihan ympäri lentely jotenkuten, ärsytti vaan hemmetisti kaksi asiaa:

1. Radiossa ei riitä herkkyys että saisi kaasun asetettua juuri sille tasolle, että korkeus pysyy samana eikä seilaa aina vähän ylös tai alas. Jojottelu ei ole kovin mukavaa kun 2:
2. Tarttuu pirun herkästi omaan turbulenssiinsa. Kun lentää eteenpäin ja haluaa laskea korkeutta laskemalla kaasua tuo "sakkaa" tuohon aiheuttamaansa turbulenssiinsa alapuolellaan ja sitä joutuu sitten jojottelemalla lisäämään kaasua kaksin verroin että sen saa nostettua nurmikosta irti, eli ehtii pudota puolitoista metriä sekunnin aikana ennenkuin lähtee taas nousemaan, prkl >:( Tekee sellaista pörisevää ääntä pudotessaan.

Ja sitten kun lentää vastatuuleen, kun vähänkin tuulenvire lisääntyy se saa jostain tyhjästä lisää nostetta, ja sitten kun vähentää kaasua että saa kompensoitua tuota ylimääräistä nostetta niin tuulenvire tietysti heikkenee ja joutuu taas antamaan tikkua ettei tipu turpeeseen.

Perä onneksi pitää nyt hyvin, tuo kopterin kallistelu on vielä vähän hakusessa kun siitä ei tarvinnut murehtia ensimmäisessä 30e kopterissa ;D Asennon hahmottaminen ei ole ongelma, mutta ohjausliikkeet eivät tahdo siirtyä oikein päästä sormiin ja sitä sitten pienessä paniikissa ennemmin laskee kopterin maahan kuin alkaa tempomaan tikkuja. Pitää myös olla 2m päässä kopterista että säilyy kontrolli, muuten tuo tahtoo alkaa lentämään vähän mihin sattuu kylki edellä ja joudun tekemään pakkolaskun, kai tuohon likinäköisyys vähän vaikuttaa ::)

Onko muuten niin että tuossa laturissa on oikeasti niin lyhyet nuo "anturat" jotka tökätään pistorasiaan, se kun ei tahdo edes pysyä muutakuin jatkojohdoissa putoamatta, jossa sen saa myös ladattua. Käsillä kokeilin ja nuo "anturat" saisi edemmäs mutta ne liikkuvat tuon muovisen kikkareen sisällä varsin iloisesti, joka peittää ne puoliksi, eli ei saa lukittua edemmäs.



edittiä: perhana, kävin sitten vielä viimeisen kerran tänään lennättämässä ja olin puoli akkua ehtinyt jo lennättää kun osuin vauhdikkaan lentoonlähdön tuoksinnassa suoraan erääseen pihalla kasvavaan kuuseen, yksi teipattu päälapa suorastaan räjähti tyvestään irti ja tärveltyi peräropellikin samalla. Itse kopteri kuitenkin selviytyi naarmuitta parin metrin pudotuksesta betonilaatalle :) Laitoin sitten nuo edellä mainitut vammautuneet lavat ja leijuttelin sillä sitten loput akusta.
En tiedä oliko ulkona sittenkin pieni tuulenvire tai jotain (en ainakaan tuntenut itse), mutta tuo kopteri tuntuu kuitenkin aika rauhattomalta. Saa perääkin välillä trimmata edes takaisin, kun tuo kuitenkin tahtoo pyöriä pikkuisen. Mitä katselin muutaman videon niin ainakin sisätiloissa lennättäjien koneet eivät veivanneet jatkuvasti edestakaisin kaikkiin suuntiin niinkuin minulla, vaan sillä uskalsi lentää pienessäkin huoneessa. Pitää nyt katsoa jos huomenna olisi tyyntä niin voisi trimmata tuon viimeisen päälle kuntoon, jos sittenkään ei rupea rauhoittumaan niin johan on. Tuo muuten tahtoo aina nousussa lähteä kallistumaan kohtalaisen voimakkaasti vasemmalle, kokeilin sitä trimmillä korjata mutta aika voimakas tuo "vietti" on. En osaa yhtäkkiä sanoa yrittääkö se lennossakin pyrkiä vasemmalle, mutta ihan kokoajan saa olla hienosäätämässä joka suuntaan, yrittää siinä sitten vielä lentää kun pitää oikealla tikulla kokoajan kompensoida rauhattomuutta jokaiseen suuntaan.

lisää edittiä: taitaa olla hieman pielessä tuo tracking noilla vammalavoilla, joka voi aiheuttaa vähän kiusaa. Tämä päivä menee sitten trackingkia ruuvailessa.
« Viimeksi muokattu: 13 Kesäkuu, 2009, 03:35:36 kirjoittanut Jamake »

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Quark SRB
« Vastaus #72 : 13 Kesäkuu, 2009, 13:46:59 »
Sekalainen kasa vastauksia epämääräisessä järjestyksessä.

Koptereilla on tapana kallistua/luistaa vasemmalle lentoonlähdössä (peräroottori puhaltaa oikealle). Nyppää kopteri reippaammin ylös niin ei hae vasemmalle niin paljoa.
Ja lisäksi opit äkkiä ohjaamaan vastaan oikealla tikulla ilmaan nostettaessa :)

Laturista piikit sisällä.
Huomasin yhdessä laturissa saman ongelman ja korjasin sen laittamalla pikaliimaa reikiin ja nyppäämällä piikit ulos.

Quarkki on kieltämättä kovin tuuliarka kapistus kokonsa, keveytensä ja muuttumattomien lapakulmiensa vuoksi. Siihen pieneen korkeuspomputteluun tottuu nopeasti, eikä sitä  liikkeessä esiinny juuri lainkaan.
Tuota tuuleen haukkaamistakin pystyy vähentämään hieman kun pienentää lapakulmia (samalla nousee kierrokset hieman), mutta en suosittele rämpläämään niitä turhaan, koska kopteri kokonaisuudessaan on erittäin hyvin toimiva.

Kun alkaa tuntumaan että lennättäminen alkaa sujumaan mukavasti ja ohjausliikkeet tulee selkärangasta, voi noita kulmia säätää tuulisessa kelissä lennettäessä, kuten myös rudderin nopeutta ja liikeratoja voi kasvattaa. Näillä pikku säädöillä quarkin saa käyttäytymään vähän 'agressiivisemin'.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Jamake

  • Vieras
Vs: Quark SRB
« Vastaus #73 : 16 Kesäkuu, 2009, 00:07:03 »
Mahtaakohan tämä Saben "styroksipikaliima" olla sopivaa quarkin poikenneiden/murtuneiden lapojen fiksailuun, vai ostaako jostain kivijalkaliikkeestä ennemmin vanhaa kunnon epoksia? Epoksilla on ainakin enemmän volyymiä kuin tuollaisella pikaliimalla mitä mulla täällä kotonakin on, että sillä saisi korjailtua sellaisiakin lapoja joiden palat ei sovi yhteen 1:1 tai jotka on ihan tyvestä räjähtäneet irti niinkuin mulla on käynyt, kun nuo teippaukset estää lapaa murtumasta poikittain.

Sekä mikä on tuo radion oikeassa kyljessä oleva liitin joka on hienosti piilossa, siitä ei ainakaan ohjekirjassa tainnut olla mitään mainintaa. Eikä se varmaan latausjohtokaan ole kun noissa on yleensä aina vieressä pieni kaavio joka ilmoittaa napaisuuden, simulaattoriako varten toi on?

Hyvä että täälä joku jaksaa vastailla :D
« Viimeksi muokattu: 16 Kesäkuu, 2009, 00:11:58 kirjoittanut Jamake »

Jamake

  • Vieras
Vs: Quark SRB
« Vastaus #74 : 28 Kesäkuu, 2009, 17:50:18 »
Iski muuten salaperäinen ongelma, vaikka kierrokset on täysillä niin tuo ei anna juurikaan nostetta, eikä se nouse maasta. Ei oo torpattu eikä kolautettu mihinkään, tuli vain yhtäkkiä. Katsoin että lavat eivät ainakaan ole missään nollakulmassa kun flybar on suorassa ???

Pistin vielä RCUniverseen topikkia jos siellä joku osaisi vastata, jos täältä ei kuulu mitään. Sieltä voi myös lukea vähän tarkemmin ongelmani kuvausta..

edit: kokeilin oliko rattaat väljiä mutta sellainen homma tuli esiin että kun laittaa tuon kuusiokolon päärattaan kiristysruuviin ja kokeilee kääntää lapoja niin ei lipsu, mutta jos pitää kiinni siitä moottorin pyörivästä ulkokuoresta niin lipsuu. Siinäkö vika, moottorin ratas luistaa?

edit2: ei ollutkaan moottorin ratas joka luistaa, vaan pääratas. Koitan josko tuo lähtis kiristämällä, ei huvittaisi tilata varaosaa ;) Tuo kuitenkin näyttää siltä että olisi melkein tappiin kiristetty, joku >0.5mm tuossa näyttäisi olevan kiristysvaraa.
« Viimeksi muokattu: 29 Kesäkuu, 2009, 03:09:40 kirjoittanut Jamake »

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
7251 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Huhtikuu, 2010, 14:27:37
kirjoittanut puisto_kemisti
2 Vastauksia
3053 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Marraskuu, 2011, 17:29:55
kirjoittanut zenix
2 Vastauksia
2327 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Marraskuu, 2008, 00:46:23
kirjoittanut JariN
5 Vastauksia
4993 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Syyskuu, 2012, 22:12:43
kirjoittanut Jaakko.H
0 Vastauksia
2301 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Lokakuu, 2012, 15:09:59
kirjoittanut Jaakko.H