Juhannus meni töissä ja välissä kerkesi 3 + 4 akullista käydä pörrään. Nyt on 39 lentoa rekkulalla, yhden akun jo hylkäsin ja en ottanu eiliselle 4 lennon reissulle mukaan. Ihan jees meni kahdellaki akulla ku latasin vähän vajaalla 3C:llä niin lataus ajat oli 17 minuutin hujakoilla fast chargella. Katotaan miten kestävät, toinen lupaa 3C (Arrowind extream) ja toinen 6C (Arrowind Sieg Power) latauksen. Eilen oli siinä ladatessa muutakin kateltavaa kun ihmisiä hyppäsi koneesta ja autogiro pörräsi laskuharjotuksia. Tosin yks varjoilija säikäytteli pari kertaa ku veti kohtisuoraan alas kierteellä lähelle kentän pintaa nii varjo humisi melkosesti
Hylätty akku (2X2200 Sieg Power) on siis ollut monessa käytössä ja ajettu muutaman kerran liian tyhjäksi, virtaa ei enää irtoa kunnolla, leijutus harjotuksia vois vielä tehä, mutta niitä ei nyt jaksa.. paitti selällään
Eilen ois voinu jo trimmata ruohotuppaita ku ois sattunu kohalle
Pari ekaa akkua tuntuu tosin aina olevan vähän jäykempi fiilis sitte taas alkaa uskaltaa
Vastuksiaki mittailin akuista, 6S yhteisvastus:
Sieg Power 40C tyhjänä 42 mΩ ja täytenä 34 mΩ. 5 sykliä.
Extream 30C täytenä 29 mΩ. 13 sykliä.
Vanha sieg power 65mΩ. 35 sykliä.
Tämä vanhin kidutettuhan se eniten myös lämpeää vaikka vähiten antaa ulos.. kennojen väliset vastus erot myös on suuremmat ku uudemmissa. "jännä... hyvin jännä"
Extream lämpeää vähiten ja kone ei hyydy täysillä kulmilla, sisäisistä vastuksista siis voinee jotain päätellä laadusta
Tämä on myös kallein näistä akuista. Uudempi sieg power jaksaa myös hyvin, pitää koittaa olla ajamatta kuivaksi jospa kestäis pitempään kuin toinen setti. Kuulis vaan sen timerin aina