Kirjoittaja Aihe: Sandun kopterit  (Luettu 132489 kertaa)

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #275 : 01 Heinäkuu, 2012, 19:01:20 »
Tuli sitten käytyä sipoossa, mukava kenttä kaikenkaikkiaan. Oikealla puolella kenttää oli pidempää heinää, joten kuten aina pitää hieman pelleille joten tuli sitten hieman rimmailtua tota heinikkoa, on tuossa toi kuvakin, millanen lovi tuli tehtyä funnelilla :D janilla on vissiin videotakin tuosta. Hyvät sessiot siis oli 5h tuli vietettyä kentällä ja aika meni nopeesti, lämpötilakin ja aurinko suosi, säässä ei mitään valittamista! :) X7:lla tuli paljon lentoja tehtyä, videotakin vissiin tulossa. Nelipuolikkaan gens testit vähä jäi ku lentoa kesti 20s ja sitte canopy servoarmin väliin ja kopu tonttiin, onneks ei kuitenkaa paljo hajonnu, lavat, pääakseli, peräpuomi?, kaikki taitaa löytyä omasta takaa.... Nooo, myyntii ja roottosta tilalle.... ;)
Nyt toi seiskakin toimii paremmin pienentelin hieman perän precomppeja ja govin cyclic ja pitch boosteja ni ei perä enää vägää :) Nyt toimii siis mukavasti kaikenkaikkiaan.

Tämän jälkeen käytiin vielä pikasesti nummelassa lentämässä, sielläkin oli porrukkaa :) Eli tänään kertyi paljon tiimaa alle. Gensseistä tähän asti vain hyviä kokemuksia, ensimmäiset 10 sykliä teho tuntuu vaan kasvavan ja resistanssit pienenevän :)








Gens Ace 4400mAh 55C resistanssit Ichargerilla mitattuna

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #276 : 02 Heinäkuu, 2012, 13:51:34 »
tässä vielä nämä jos ei joku niitä sipoon säikeestä osannu ettiä.




Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #277 : 17 Heinäkuu, 2012, 23:53:06 »
shillälailla ja tollalailla.....

No 2 ongelmaa poistu toine tuli takas ja toisen ongelma selvis,

ongelma nro. 1 X7:n nuppiin tulee välystä
Syy: shimmit vääntyvät lautasen muotoisiksi kun lapojen ulosvetävä voima on niin suuri ja shimmit ovat niin tinaa¨
ratkaisu: käytän alignin leveäkantaisia leparin ruuveja

ongelma nro. 2 Nitron mosasta meni kivi läpi
ratkaisu: ostin uuden käytetyn moottorin ja asensin sen
seuraus: "uudesta" mosasta katkes kiertokanki ilmassa
rikki meni mäntä, kiertokanki, kiertokammio tai mikä nyt onkaan, onneksi on toinen runko.... mutta mäntä pitäs jostai taikoo... ei tää homma oikeen ota nitroo allensa....
ei hjyvä

tää härveli on sitte torpattu no vähä aikaa sitte parsin sen kasaan ja vaihoin mosaan uudet laakerit ja männänrenkaan, no meni 4 lentoo ja kivi meni läpi, nyt sitte uutta pannua alle ja lento puoli tankkia, neulat oli manuaalin säädöissä. alaneula vieläkin rikkaammalla. Loopin aikana hirvee kierrosten boosti, räsähys ja mosa sammu, no siitä semmone siisti rotaatio aivan itsen eteen, mosa on aivan jumissa. äsken sitte purin sen ja tällästä sieltä löyty...

Ainii ja lennon jälkee mosan takakansi oli kädenlämpönen

kuvia mosasta....


mäntä ja pohjalevy ja kiertokangen jäänteet


kiertokammio...


runko
« Viimeksi muokattu: 18 Heinäkuu, 2012, 01:22:23 kirjoittanut Sandu »

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #278 : 18 Heinäkuu, 2012, 06:09:02 »
No perhana >:(
Ei se nyt ainakaan helppoa ole toi sun nitroilu ollut viime aikoina.

EDIT:
Nyt kun silmät auki noita kuvia katson, niin toi taka laakeri näyttää aika värikkäältä. Eihän se vaan olisi ruvennut mureneen ja sitten aiheuttanut tämän?
« Viimeksi muokattu: 18 Heinäkuu, 2012, 07:38:10 kirjoittanut pilot4fn »
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #279 : 18 Heinäkuu, 2012, 10:52:20 »
joo-o ei ole ei...

en usko, ku sitä laakeria kattelin ni kuulat oli iha hyvässä kunnossa... mutta kun tota takakantta kattoo ni se on kyl ottanu aika paljon osumaa, jota tapahtuu kun laakeri on huono...

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #280 : 18 Heinäkuu, 2012, 19:22:21 »
Eli menikö sulla nitrosta ensin kivi läpi ja sen korjattua tuli toi kiertokanki halki poikki pinoon? Ei ole helppoa ei, eli silloin kun vastustaa niin silloin vastustaa. No, kyllähän sulla X7 lentää hienosti.

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #281 : 18 Heinäkuu, 2012, 19:53:04 »
Jep, eka meni kivi läpi, sitte ostin "uuden" käytetyn pannun ja putken ja sitte toi kiertokanki meni halki poikki ja pinoon...

Mut joo, onneks toi X7 lentää nyt hyvin, eikä oo klappeja nupissa :)

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #282 : 22 Heinäkuu, 2012, 19:04:39 »
Nyt on sitte kisaviikonloppu ohitte. Tuli kyllä lennettyä aika kiitettävä määrä lentoja viikonlopun aikana :)
Muutamaa ongelmaa ja haettua ongelmaa lukuunottamatta kaikki meni siististi :)

Kisat meni mukavasti ja mielestöni omat lennot meni hyvin, tiukka 3. sija tuli, pistetaulukot pitäisi tulla illalla nettiin :)
Flight to Music onnistui mielestäni hyvin ja freestyle onnistu myös hyvin. Set maneuverit kaipais vissiiinkin vielä hieromista.... :)

X7:lla vedin todella matalia flippejä joissa landarit osuvat maahan ja ruohonleikkuuta ja slideja ja matalia hurricaneja siis lavankärjestä maahan jotain 5cm tai allekin. Tuo siis lauantaina, totesin että tulipas koeteltua aika paljon rajoja ja ihme kun ei räpsähtänyt. No samaa tuli tehtyä tänään mutta niissä skid bumb flipeissä sitten räpsähti. ensin tosi matalia flippejä sitten yhessä osuu landarit maahan seuraavassa flipissä sitten suoristus jäi myöhäseks ja lavankärki osu maahan sitten osu canopy ja sitten ländärit, no tein vielä pari flippiä ja jatkoin lentoa vielä pari minuuttia, lennon jälkeen totesin että lavat ovat entiset...


tämä lapa halkes...



Sitten ihan toinen tuosta räpsähyksestä riippumaton ongelma oli yksisuuntaislaakeri joka antautui pikkuhiljaa ja otti viimesen iskunsa tuossa räpsähyksessä ja meni lukkoon. Mutta osat meni vaihtoon ja lennot jatku :)



Mutta paljon uutta tuli opittua ja kokeiltua tässä viikonlopun aikana. Genssitkään ei oo muuttanu tehoaan vaikka alkaa olla jo varmaankin sata sykliä alla! :) Landarit vaan alkaa olee aika finaalissa noiden slidejen ja muun sellasen pelleilyn takia tossa asfaltilla ;D


PS. jos jotakuta kiinnostaa trex 450 sport kopu sähköillä tai 700N kopu sähköillä ni saa kysellä :)
« Viimeksi muokattu: 22 Heinäkuu, 2012, 19:06:57 kirjoittanut Sandu »

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #283 : 25 Heinäkuu, 2012, 19:14:18 »
joo-o,
yhen illan kun jakso simutella piroja toiseen suuntaan ni nehä alko jos sujumaan, pirofunnelit meni kivasti toiseen suuntaan pirolla samaten pirofliit ja muutakin lentelyä sillä tavalla, tuli keskityttyä perän käyttöön nytte paljo enemmän ja lennosta tuli heti 10 kertaa monipuolisempaa. Vaatii vielä reeniä että saa tuntumaa ja tarkkuutta, mutta tästä on hyvä lähteä. :D

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #284 : 09 Elokuu, 2012, 23:23:07 »
Tässä on nyt tullu lenneltyä aika paljonkin vaikka mitää en oo kirjotellu. Oon nyt keskittäny kaikki resurssit toho toiseen suuntaan pirottamiseen, se kun luo aika paljon uusia ulottuvuuksia. Simussa menee jo piroflip reversalit ja pirofunnel reversalit yms. Oikealla kopulla piroflipit menee melkeen samalla tavalla molempiin suuntiin ja normilennossa oon ruvennu käyttää aika paljo pirosuunnan vaihdoksia ja "perävägiä" nyt pystyy melkolailla missä vaan asennossa vaihtaa pirosuunnan. Kehitystä siis, vois ruveta harjotteleen oikeella kopulla noitta pirofunnel reversaleja :)

X7:lla oon vaa lennelly, toimii ku junan vessa. Ainoo ehjä kopu. 450 pitäs ostaa muutama osa ni sit se ois ehjä ja nitroon mäntä, nännänrengas ja takalaakeri ni seki ois sitte ehjä. Uutta kopua oon tässä kaavaillu, luultavasti logo, ellei nyt tuu jotai uutta markkinoille piakkoin 700 protosta en jaksa ootella 8)

ps. saas nähä myiskö joko nitron tai sportin, jos on kiinnostusta ni viestiä vaan :)
« Viimeksi muokattu: 10 Elokuu, 2012, 00:49:10 kirjoittanut Sandu »

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2024
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #285 : 09 Elokuu, 2012, 23:28:25 »
Lainaus
pirolop reversalit
ei löytynyt käsikirjasta tota :)
Mutta täytyy sanoa että tänäänkin katselin taas tuota lentoa ja se on pirojen suhteen melko symmetristä. Hyvä Sandu!

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #286 : 15 Elokuu, 2012, 20:46:38 »
Nonnii

Viimeaikoina oon harjotellu molempiin suuntiin pirottamista ja se alkaa sujua ihan kiitettävästi, toiseen suuntaan pirofunnelitkin sujuu koko ajan paremmin ja paremmin, seuraavaks reversaleja. Rolling circleäkin tuli hieman reenailtua ja sehän meni ihan nappiin, simussa oon paljo tehny  :)
Kyl tässä on melkee joka päivä tullu kentällä käytyä, jos ei kentälle oo päässy ni sitte simu simu ;)

kyl kyl... taas meni X7 painelaakerit. Oli iha rasvattomat vaikka olin sitä paljon sinne laittanut... Tarvinnee kehittää joku toinen rasva sinne, tai sitten laittaa sitä rasvaa todella paljon sinne ;D

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #287 : 19 Elokuu, 2012, 22:07:56 »
Eilen tossa päivittelin ton Vbarin 5.3pro softaan ja muutelin hieman asetuksia, tuli paljon parempi lentää. Suoritin myös trimmilennon kun oli sopivasti aivan tyyntä, sehän leijuu iha ittekseen! ;D
Funnelitkin ja perän ohjaus parani, ku vaihoin kolmiasentoiset laakerit pois (elikkäs niissä oli kivat pykälät). Nyt se toimii paljon pehmeämmin ja nykimättä, Kummasti funnelitki helpottu ku perä tottelee ohjausta eikä nyi, samaten nuo pirosuunnan vaihdot pehmeni :)

Kaikenkaikkiaan päivitys meni hyvin, paitsi vstabin sivut päätty kaatua just sillo ku aattelin päivittää ni ei sitte ladannu mitää, piti ootella seuraavaan päivään...

Noi rolling circlet alkaa sujua ihan mukavasti, samoin kuin tuo toinen pirosuunta, eilenillalla tuli sitä simuteltua joku pari tuntia. Nyt täytyy yrittää pitää vehkeet ehjänä (tai no vaan X7 on ehjä). Et saa leirilläkin lennettyä. Nelipuolikas korjaantuu iha just ku saan muutaman osan postista. Sitte siihe tarttee vaan lavat, laitoin sporttiin poron nupin, tuli aika mielenkiintosen näköne. Sitte vois alkaa kattelee seuraavaa kopteria, varmaa joku logo :)

Kaipaa vähä vaihtelua ku on tullu lennettyä vaan X7:aa, toki muutamia lentoja muiden kopuilla mut oma on aina oma.

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #288 : 19 Elokuu, 2012, 22:11:18 »
Myy se nitron jo pois! Se on niin turha ja kauhea härpätin! ;)

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #289 : 19 Elokuu, 2012, 22:12:49 »
kai sitä vois, jos jaksais tehä myynti ilmoon ;D

vois hommaa sitte marraskuussa ittellee aikaseks joululahjaks sen Gaui nx4:en ;D

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #290 : 26 Elokuu, 2012, 19:04:05 »
Nyt on ton X7 nupin kanssa taisteltu. Välykset ei vaan millään tuntuneet häviävän, vaikka vaihtoi kaikki laakerit shimmit yms. no lavanpidinten vaihto auttoi ja homma toimii taas, mutta, uudet lavanpitimet olivat hieman tiukat ja painelaakerin ulompi puolisko ei päässyt pyörimään, sehän sitten johti torppiin, kun kopteri ei vastannut pitchiin no landari vaan meni. Vaihdoin sen ja viilasin hieman painelaakeria pienemmäksi ja nyt on sulava nuppi eikä yhtään klappia, näin sen olisi pitänyt olla!

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #291 : 04 Syyskuu, 2012, 20:17:10 »
leirillä alkanut X7:n vinkunan syy taisi selvitä. TT:n eturattaan tukilaakeri oli aivan pykälillä. Teen nyt samalla täyden laakeriremontin. Myös mosan akseli menee vaihtoon, kun siihen on tullut kunnon ura. Nitro alkoi löytämään säätönsä leirillä, oli mukava lentää sitäkin pitkästä aikaa. Tarttis varmaankin hommata siihen uudet lavat. SB:t on melko jännät lentää. Nelipuokkiinkin tilasin osat. Hmm... sit on kaikki koput ehjiä... tietää yleensä hankaluuksia. ;D

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #292 : 16 Syyskuu, 2012, 19:10:16 »
Nyt alkaa olee kalusto kuosissa pikkuhiljaa. Sporttia oli ihan mukava lentää pitkästä aikaa (keväästä). Genssit potki siinä todella hyvin, oli ilo lentää. Nitrokin on nyt taas vastoinkäymisten jälkeen toiminnassa ja tehot alkaa löytyä ja säädötkin. Jotain muita lapoja noiden SB:den tilalle pitäisi kyllä hommata, mutta toimiihan se noillakin....
X7 odottelee scorppariin moottorin akselia, kun tuo vanha on kulunut tukilaakerin kohdalta uralle. kyllä se sieltä varmaankin ensi viikolla saapuu. Vaihdoin siihen myös pääakselin laakerit ja pari muuta laakeria. Alkaa taas pikkuhiljaa pelottaa ku kaikki on ehjää.... :D
X7 sai myös upgradea. Uuden swashdriver systeemin.


Aligni fleettiiä


upgrade


seiska on vähä vaiheessa :D

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #293 : 08 Lokakuu, 2012, 17:06:27 »
Nummela FunFly:ssa ei tullu itte paljon lenneltyä. Ekana päivänä totesin X7:an yksisuuntaislaakerin rikkinäiseksi. ja nelipuokilla 2 lentoa. Illalla vaihdoin uuden ratassysteemin ja ongelma poistui. Toisena päivänä tuli seiskaa rankastua kovemmin ku ikinä ja lento tuntu tosi hyvältä ja mukavaa oli, rankasu tosin tuotti nuppiin klappia. Täytyy vaihtaa lepatuskumit ja uudenmalliset shimmit nuppiin. Genssit ei vieläkään ota puutuakseen vaikka koko kesä niillä on lennetty, lennon jälkeenkin oli vajaan käden lämpöiset, eikä kopu puudu vaikka tekee mitä! :o
EDF sai myös ilmaa alleen, on tossa 10 lapasessa fanissa vaan mukava ääni ja kuuluu ilman suhina, kun vertaa noihin 5 lapasiin...

Nelipuokkikin on ihan kiva lentää. ei siitä mitään ihmeellistä, genssien kanssa siihenkin tuli paljon enemmän tehoa kuin turnipseilla.

Toi edf sai nyt lisää tehoa, tein siitä 5s, työntö suunnilleen kaksinkertaistui, tais fani tulla vasta tehoalueelle kierrosten puolesta ;D

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #294 : 08 Lokakuu, 2012, 17:33:04 »
EDF sai myös ilmaa alleen, on tossa 10 lapasessa fanissa vaan mukava ääni ja kuuluu ilman suhina, kun vertaa noihin 5 lapasiin...

Anna kun arvaan... Change Sun 70millinen ;) Jollekin näytin syysleirillä moisesta videon pätkän ja pari tollasta oon satsannu ens talven liukurihärveleihin :)

Varsin pätevä vehje, eikös.
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #295 : 08 Lokakuu, 2012, 17:39:36 »
ei huono arvaus ei.... ;D
Ihan hyvä on joo, varsin miellyttävä ääni ja hyvän näköstä jälkeä on fani kokonaisuudessaan, oli aika kevyt rakenne ja kestävän olonen. Täytyy testailla miten poistuu tolla 5s setupilla. nelikennosella ja 3300kv pannulla ja noilla kulahtaneilla akuilla ei oikee ollu potkua, luulisin että ny on hyvä ;D

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #296 : 08 Lokakuu, 2012, 18:08:00 »
Tiedäthän sä sitten että, tolla ei tosiaan kannata ajaa yli sen suositellun 52 000rpm. Se ei ole hajoamispiste vaan se on enemmänkin maksimaalinen hyöty, sen ylitte kun raapii niin ei juuri sen lujempaa kulje vaikka ampeereita motti hörppiikin ämpäri kaupalla.

Foorumeilta lueskellu, että jossain 60 000rpm rupee hirvittään kestävyyden suhteen ja näyttäs sun motilla ja 5S setupilla menevän siitäkin ylitte, että en ite ajais ihan täydellä kaasulla tota juuri ollenkaan ;)

Muutenhan toi fööni on aika bueno ja hyvin on tähän asti omat ollu tehtaalta todella hyvässä tasapainossa. Ehkä ei sen pitkään lentäjän unelma, mutta lentoaikaahan saa enemmän useammalla akulla ;D
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #297 : 08 Lokakuu, 2012, 18:33:59 »
joo lentoaika 4s setupilla oli 2min :D

ja tiiän noi kiekkarajotukset, ei tossa oo tarkotus muuta ku lentoonlähtöön ja pikkasen pelastusreserviä. ;D
Kyykkää noi akut nii paljo tossa 4s:ssä että ei kyllä taida hirveästi kiertää.... siksi 5s

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #298 : 08 Lokakuu, 2012, 18:34:44 »
Lainaus
Genssit ei vieläkään ota puutuakseen vaikka koko kesä niillä on lennetty, lennon jälkeenkin oli vajaan käden lämpöiset, eikä kopu puudu vaikka tekee mitä!

Paljonko noilla on syklejä takana?
Miten ladattu ? 5C?
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Sandun kopterit
« Vastaus #299 : 08 Lokakuu, 2012, 18:36:49 »
lataus suoritettu aina laturin maksimeilla, eli 2,5C ja 4400mAh akuilla 3C. Ikinä ei oo täytenä säilytetty. Pari kertaa vedetty iha kuiviks. Syklejä on molemmilla akuilla reippaasti yli sata. Voi mennä yli 200. En tiiä, putosin kärryiltä siinä 20 syklin kohalla per akku ja siitä on jo moonta moonta kuukautta :)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2852 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Maaliskuu, 2008, 18:02:46
kirjoittanut Mikaelni
Jaska.t kopterit

Aloittaja jaska.t « 1 2 ... 19 20 » MyFleet

494 Vastauksia
184661 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2020, 19:53:15
kirjoittanut Matti Häkkinen
4 Vastauksia
4395 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Heinäkuu, 2008, 18:35:15
kirjoittanut Mikaelni