Puoltoista viikkoo odotin et pääsis lentää ja yhen akun lensin ehkä vähän liikaa... iski soft cuttoff 20 metrissä, koska turnigyn akuilla ei näköjää saa yhtä pitkää timeria ku hyperioineilla, pusikon päällä sieltä laskeuduin kanervikkoon, lapa osu kanervaan. ja kippas kyljelleen ja pomppas takasi jalaksilleen, ekaks katoin et ihan ehjä, sit olin laittamas uutta akkuu kiinni ni päätin tarkistaa pää-akselin ja sehän oli hitusen kiero ja sekös v**utti. eikä gauillakaan päässy lentää, ku nimeltämainitsematon henkilö unohti tuoda stabbarin
muute gaui ois ollu valmis testilentoon. No säädin sen sitte siinä nii kohillee ku pystyin eli gaui on säädöissä vaille stabbaria, sportin korjasin lentokuntoon ja MCPX on tulossa postissa.
Muuten oli kiva päivä, hyvä sää ja kentällä näky uusia kopteristeja ja autoilijoita
yritettiin räjäyttää lipo, mut se ei puolen tunnin kivellä heittelemisen ja naulan jälkee ollu savuttanu ku pari kertaa ja oli iha littee ja nuijittu, no hävitettiin se niinku pitää
mut ei saatu poksahtamaan, on ne lipot vaa turvallisia
katoin ton turnigyn akun kennojännitteet ja ne oli 3,2 3,85 ja 3,2 kehittää näköjään "pientä" epäbalanssia, on ne vaa laatu