Viimepostista onkin taas hetki....
On tässä tullut aika paljon lenneltyä. Enimmäkseen X7, muutama lento 450, 700n ja nx4. 450 meni rikki expoilla, nopari teki temput, kutistesukka noparin ympärillä oli kulunut puhki, tainnu saada vähän sähköä väärään paikkaan... No se oottelee nyt spindleä, pääakselia ja nupin laakereita, pitäs tilata. Mutta myyntiin se menee, tarjouksia saa heitellä jos kiinnostaa.
700N oli mukava lentää pari päivää sitten, käytiin tonin kanssa kentällä nitroilemassa, mulla 700N ja tonilla näxä. Tuli lennettyä todella matalalla ja aikamoista rääkkiä, ei kyllä saa millään puutumaan tuota yssiä.
Tonilla on videokin tästä, mutta sen puhelin jtn bugailee. Mukavaa vaihtelua oli kyllä tangottomien sähköjen jälkeen. Spinbladet siinä kyllä on ja ne on aivan kamalat. Oli nuo leparinkumit vähän hapertunu ja lapaura heitti senttikaupalla, mutta onneksi löyty varaosalaatikosta toiset.
Näxä on kyllä ollut aikahyvä ongelmien imijä. Talvella siitä "palo" johdot jostain syystä ja ei suostunu käynnistymään. Sen jälkeen on ollut ruuvien löysyyttä mosassa yms. Nyt siihen sitten tuli joku ihme tärinä, vbar tahtoo kaataa joka suuntaan... Sain onneksi alas ehjänä. Gaui lavat ainakin on ihan kuraa, saa helposti käsin väännettyä poikki, suurta voimaa käyttämättä. No siinä oli vähän laakerit huonona ja akseleita kierossa ja urilla
X7 toimii kivana työjuhtana. Se vaan porskuttaa, tuili tossa vähän rajumpi rotaatio, ni piti nupin laakerit vaihtaa, mutta muuten kyllä toimii erittäin kivasti. Tällä on voinu keskittyä lentämiseen ja on tullu harjoteltua paljon toiseen suuntaan piroja, jotka sujuu jo kivasti. Sitten piroflippejä puolessa metrissä ja kaikkee muuta jännää. Rotaatioitakin on nyt tullu paljon tehtyä. Esim täydellä rollilla inverted piroflipillä
Sitten tuota muuta kalustioa on kanssa tullu päiviteltyä, eli laturiksi tulee nytte se ichargerin lippulaiva 4010. Powerit sainkin jo modattua mukavasti, laturi sais vielä tulla. Genssejäkin pitäis ostaa. Alkaa noi vuoden kovassa käytössä olleet 2 paria menettää jo parhaan teränsä. Syklejä on helposti satoja per akku.